Suolen tähystys huomenna aamulla
Eli paksusuolen tähystys huomenna aamulla. Olen koittanut juoda tuota litkua jotta suoli tyhjenisi, mutta maistuu niin suolaiselle, että tulee lähinnä vaan paha olo, heikotus ja en ole 3 tunnin aikana saanut kuin 1,5litraa juotua...
Kaiken lisäksi tuntuu että suoli ei lähde tyhjenemään, pelkästään tosi kova mahakipu..
Voinkohan kuitenkin mennä aamulla sinne tähystykseen? Vaikken ole varma saanko tyhjennettyä suolta kunnolla..
Olisiko niillä sielä sairaalassa mitään lääkettä millä se tyhjenisi nopeaa..
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Juo muita nesteitä paljon ja koita vaikka pillillä ja joillain tempuilla sitä tyhjennyslitkua. Pidä nenästä vaikka kiinni.
Olen juonut mehua ja vettä, ja tuota litkua jopa koittanut sekoittaa mehuun, mutta jos sitä juo kerralla paljon niin tulee oksennuksena ulos siltikin..
Siksi kauhean hidasta tämä juominen :D
Otan osaa... ois kauheeta.. sattuuko se tähystys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo muita nesteitä paljon ja koita vaikka pillillä ja joillain tempuilla sitä tyhjennyslitkua. Pidä nenästä vaikka kiinni.
Olen juonut mehua ja vettä, ja tuota litkua jopa koittanut sekoittaa mehuun, mutta jos sitä juo kerralla paljon niin tulee oksennuksena ulos siltikin..
Siksi kauhean hidasta tämä juominen :D
Se on kamalaa. Mutta juo niin paljon kuin pystyt. Selitä sitten, että parhaasi teit. Tähystävät sen, mitä onnistuvat. Mitä litkua juot?
Uskon että tyhjenee aamuun mennessä. Koita vielä saada juotua pari desiä.
Ja kannattaa mennä jokatapauksessa. Ei ne nyt enää siellä anna mitään nopeavaikutteista ennen toimenpidettä näin veikkaan. Älä hermoile nyt liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kauhean hidasta tämä juominen :DSe on kamalaa. Mutta juo niin paljon kuin pystyt. Selitä sitten, että parhaasi teit. Tähystävät sen, mitä onnistuvat. Mitä litkua juot?
Colonsteriliä.
Toivottavasti saavat huomenna edes jotain tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene siihen tähystykseen.
Typerä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kauhean hidasta tämä juominen :DSe on kamalaa. Mutta juo niin paljon kuin pystyt. Selitä sitten, että parhaasi teit. Tähystävät sen, mitä onnistuvat. Mitä litkua juot?
Colonsteriliä.
Voi ei. Kamala ja vaikein juoma. Mutta on se myös tehokkain. Eli jos vain pystyt jotakin pitämään sisällä ja vielä vähän lisää, niin ehkä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että tyhjenee aamuun mennessä. Koita vielä saada juotua pari desiä.
Ja kannattaa mennä jokatapauksessa. Ei ne nyt enää siellä anna mitään nopeavaikutteista ennen toimenpidettä näin veikkaan. Älä hermoile nyt liikaa.
Mietin, että kun ohjeissa luki että suositeltavaa on juoda 4-5 litraa, jotta tyhjenee kunnolla.
Mutta itse tuskin saan enempää kuin 2l juotua.
Mahakipu vain kovenee.
Noh, pitänee juoda lisää :D
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa... ois kauheeta.. sattuuko se tähystys?
Voi se vähän sattua, mutta siihen saa kivunlievitystä kun pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colonsteriliä.
Toivottavasti saavat huomenna edes jotain tehtyä.Voi ei. Kamala ja vaikein juoma. Mutta on se myös tehokkain. Eli jos vain pystyt jotakin pitämään sisällä ja vielä vähän lisää, niin ehkä se siitä.
Niinpä, ja kun googletin, niin apteekissa olisi ollut jotain paremman, appelsiinin makuista mikä on kuulema tosi helppo juoda. Eivät sitten voi sitä kaikille antaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colonsteriliä.
Huh, en tiennyt, että tuota litkua edes käytetään enää! Tarjolla on myös muita tyhjennysaineita (Moviprep, Picoprep tms. ainakin), joita tarvitsee juoda paljon vähemmän ja joiden maku on siedettävämpi. Itse olen viimeksi joutunut Colonsterilillä tyhjentämään 7-8 vuotta sitten, onneksi!
Ja tsemppiä tähystykseen, kyllä se todennäköisesti sen verran tyhjenee, tähystävät sen, minkä pystyvät.
Mulla ei lähtenyt suoli tyhjenemään kun vasta joskus sillon kun ohjeen mukaan olis pitäny jo lähteä lääkäriin, meni yli 12 h. Mahaan vaan sattui ja turvotti. Litkua piti ummetuksen takia juoda enemmän, en pystyny kaikkea juomaan. Suoli ei ollu tyhjentyny kunnolla mutta tähystys onnistu silti.
Joo jos suoli ei tyhjene kameranlinssi tökkää sontaan Ei silloin tähystys onnistu Voi jopa kallis kamera rikkoutua Saatat joutua korvaamaan remontin
Tähystyksen jälkeen sulle tulle gapehole ja sitten se falskaa jatkuvasti. Googlaa gapehole jos et tiedä sitä.
Mulla alkoi tyhjenemään puolen tunnin päästä tyhjennysjuoman aloittamisesta. Yritä nyt vaan juoda lisää. Tsemppiä!
Suolen tyhjennys kannattaa aloittaa iltapäivällä noin neljän maissa, että pääsee nukkumaan edes johonkin aikaan. Mulla oli tähystys tänään. Kurja juttu, mutta pakko on kroonisessa pitkään kestäneessä sairaudessa tähystää aika ajoin. Lauantaina - sunnuntaina join apteekista ostettua nutridrinkiä ja sosekeittoa, että ulostemäärä olisi pienempi. Join vistaprepiä (sama kun colonsteril) 3 litraa eilen alkaen klo 16.15 ja 2 lasia vielä aamulla. Oli hyvin tyhjentynyt ja hyvä näkyvyys. Tsemppiä sinulle toimenpiteeseen, muista vaatia esilääkitys ja tarvittaessa lääkärintodistus.
Riippuu kuinka täys paskaa olet.
Jos et syö kuin norsu, niin suolessasi on vähemmän paskaa ja tyhjenee nopeammin.
Ei ne tähystä ollenkaan jos huomaavat että kohta on tähystin paskasta ummessa..
Juu, muista tosiaan ottaa se esilääkitys, vaikka hamittaa, se on parhaaksesi.