Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveydenhoitajan palkka surkea vaativuuteen nähden

alan vaihto vakavasti suunnitelmissa
15.10.2018 |

Vastuu kova, taitoja ja tietoja vaaditaan, mutta palkka ei vastaa todellakaan työn vaativuutta. Koko ajan lisätään vastuuta, työkenttä laajenee, mutta mitään korotuksia palkkaan ei tule. Eikä joustoja. Kaupungin heittosäkkinä saat työskennellä eikä ketään kiinnosta voitko työssäsi hyvin vai et. Terveydenhoitajat vaikuttavat olevan kaupungeille ja kunnille vain ’ylimääräinen kuluerä’. Valitettavaa. Kurjaa ettei työtäni arvosteta.

Onko paikalla muita teekkareita samalla fiiliksellä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tää terkkari ainakin samaa mieltä. Päivätyö vielä tekee sen ettei saa vuorolisiäkään, joka todellakin tuntuu palkassa vaikka kyllä sitä vapaa-aikaakin arvostaa.

Vierailija
2/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloittelevan terkkarin palkka kvtes:sissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin kaikki ne lukuisat terveydenhoitajat jotka mä oon tuntenut (koulut, oppilaitokset, työterveyshuolto) ovat olleet aivan turhia. Siis mulle aivan turhia. Ja silti on ollut pakko käydä terkkarilla tyhmien sääntöjen takia. Silkkaa ajanhukkaa, ikinä en siitä mitään maksaisi. No, ehkä terkkareita on useita erilaisia.

Vierailija
4/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä saan puhelinmyyjänä 1900e/kk ja vastuu tuloksesta on kova. Taustalla yo-merkonomin paperit ja työkokemusta.

Vierailija
5/5 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku ammattiryhmän, jonka mielestä oma palkkaus ei ole kohdallaan? Terkkarilla on sairaanhoitajan pätevyys. Mikä estää lähtemästä vuorotöihin? Palkka paranee mutta ei taida houkutella. Voiko tästä tehdä tehdä johtupäätöksiä palkan oikeellisuudesta?