Meghan sitten ilmoitti raskaudestaan Eugenien hääpäivänä....
Mitä mieltä mammat? Minin mielestäni olisivat voineet odottaa ilmoituksen kanssa hyvinkin häiden yli. Eugeniehan jo siirsi häitään Meghanin ja Harryn takia.
Kommentit (877)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brittihovi ilmoitti twittertilillään.
Ei Meghan.
Eikä mammat voi tietää ,milloin raskaudesta on heille kerrottu.
Tiedottamisen ajakohta on tarkkaan harkittu ja tuskin itse kohteella on ollut siihen mitään sanomista.
Ihan sama mulle,mutta ihmettelen tätä Meghan lyttäystä yleisesti.Ei täällä puhuta mistään twitter ilmoituksista. Vaan koska kerrottiin suvulle. Se on jo varmistunut, että kertoivat narsistisesti häissä.
Mä ihmettelen miksi puolustat huonoa käytöstä.
Luotettava lähde tälle tiedolle on ?
Ellu soitti sulle ja kertoi?
Juonitteleva nainenhan se on. Pelkkää hollywood hammaskuorihymyä ja valheita.
Sanoihan hän senkin, ettei ollut oikein tietoinen ketä britti kuninkaalliset ovat ja sitten löytyi vanha ig kuva, missä Mortonin Dianan elämänkerta pöydällä.
Syy ilmoitukseen oli siinä, että daily Mail otsikoi meganin ja harryn kinastelleen häissä. Lehti oli palkannut huuliltalukijan ja kaikkea.
Saatiin näppärästi se kohu heti vaimennettua.
Tosi tökeröä. Olisi ihan hyvin voinut odottaa päivän tai kaksi häiden jälkeen ja ilmoittaa vasta sitten.
Nyt kun Eugenie meni naimisiin, niin tuleekohan siltä suunnalta pian vauvauutisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut epäillä Meghanin aitoutta. Esimerkiksi hymy on mielestäni teennäinen. Australiassa lentokentällä otetussa kuvassa hymy korvasta korvaan kahdenkymmenen tunnin lentojen jälkeen.
Harry taas näytti siltä miltä näyttää ihminen pitkän lennon jälkeen.
Koska Meghan on näyttelijä, hän tempaisee ne yli innostuneet ilmeet muistista.Saman huomasin. Hän tekee muutenkin niin, etsii aina kuvaajat ja jää heiluttamaan ja tekohymyilemään. Ei myös noudata protokollaa, että Harry prinssinä tervehtii tilaisuuksissa ensin ihmisiä. Tunkee eteen, puhuu Harryn päälle jne.
No itsepä Harry on hänet valinnut. Toivottavasti äitiys muokkaa häntä niin, että kestää sen että muut on laitettava välillä itsen edelle.Jos sua noin ärsyttää ko. ihminen, niin miksi ihmeessä seuraat hänen elämäänsä ja julkisia esiintymisiään noin tarkasti?
Luen daily mailia. Vaikea välttää häntä. Ja Harrysta olen kiinnostunut, hänestä pidän. Olen Dianan poikia seurannut pikkupojista asti.
Eli suhtaudut jollain tavalla äidillisesti Williamiin ja Harryyn ja mielestäsi Meghan, eronnut amerikkalainen näyttelijä, ei ole riittävän hyvä Harrylle, tuolle brittihovin kultapojalle? Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi hääthän ovat olleet pahasti vastatuulessa mediassa, kansa ei ole tykännyt että törsätään rahaa c-luokan kuninkaallisen häihin. Nyt tarvittiin siis jotain positiivista tiedotettavaa kuningasperheestä heti häiden jälkeen. Meghan ei noita julkistamisia päätä.
Kyllä Meghan varmaan päätti kuule koska sukulaisille kerrottiin. Päätti häissä kertoa.Julkinen ilmoitus annettiin vasta häiden jälkeen.Ihme selittelyä!
Huonoa käytöstä häneltä. Piste.
Takin napitus kirkkoon tullessa myöskin selvästi tarkkaan harkittu. Halutessaan olisi saanut kaikki napit kiinni ilman, että raskausvatsa olisi näkynyt.
Raskaus on todellakin ollut hovin tiedossa jo kauan, tähän raskauden suunnitteluun on ylipäätään pitänyt kysyä lupa! Vai miksi luulette etta lazy-Kate on nyt palannut hommiin? Tulee Megin tilalle edustamaan.
Tämä raskaus julkistettiin nyt, koska Harryn ja Megin matkalle haluttiin mahdollisimman paljon huomiota. Nyt Kate saa pötkötellä pari viikkoa kotoa.. ja toisekseen, media varmaan saanut tästä vahvistuksen nii oli pakko julkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä Meghanhullu sama joka jankkaa Jenni Vartiaisesta. Jenni-aiheiset ketjut ovat vähentyneet samalla kun Meghan-ketjut on lisääntyneet. Fiksaatio on saanut uuden kohteen.
Selvästi, kymmeniä diggauksia omille kommenteille. Hullu tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut epäillä Meghanin aitoutta. Esimerkiksi hymy on mielestäni teennäinen. Australiassa lentokentällä otetussa kuvassa hymy korvasta korvaan kahdenkymmenen tunnin lentojen jälkeen.
Koska Meghan on näyttelijä, hän tempaisee ne yli innostuneet ilmeet muistista.Saman huomasin. Hän tekee muutenkin niin, etsii aina kuvaajat ja jää heiluttamaan ja tekohymyilemään. Ei myös noudata protokollaa, että Harry prinssinä tervehtii tilaisuuksissa ensin ihmisiä. Tunkee eteen, puhuu Harryn päälle jne.
No itsepä Harry on hänet valinnut. Toivottavasti äitiys muokkaa häntä niin, että kestää sen että muut on laitettava välillä itsen edelle.Jos sua noin ärsyttää ko. ihminen, niin miksi ihmeessä seuraat hänen elämäänsä ja julkisia esiintymisiään noin tarkasti?
Luen daily mailia. Vaikea välttää häntä. Ja Harrysta olen kiinnostunut, hänestä pidän. Olen Dianan poikia seurannut pikkupojista asti.
Daily Mail😂
Daily Mail on mun quilty pleasure! Parhaat royal ja showbizz juorut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daily Mail😂
Daily Mail on mun quilty pleasure! Parhaat royal ja showbizz juorut!
Av-palstan lisäksi tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Syy ilmoitukseen oli siinä, että daily Mail otsikoi meganin ja harryn kinastelleen häissä. Lehti oli palkannut huuliltalukijan ja kaikkea.
Saatiin näppärästi se kohu heti vaimennettua.
Mistä kinastelivat?
Vierailija kirjoitti:
Tosi tökeröä. Olisi ihan hyvin voinut odottaa päivän tai kaksi häiden jälkeen ja ilmoittaa vasta sitten.
Nyt kun Eugenie meni naimisiin, niin tuleekohan siltä suunnalta pian vauvauutisia?
Niinhän se odottikin. Uutinen julkistettiin vasta tänään. Häävieraat ei sitä tienneet, ei ainakaan suurin osa 850 häävieraasta. Häävieraat kuvasi juhlia Instagramiin ja taatusti olisi uutinen levinnyt ääntä nopeammin, jos olisi kerrottu muille kuin aivan lähimmille.
Itse asiassa Harry ja Meghan eivät hovin mukaan kertoneet raskaudesta häissä. Hovin tiedotteessa lukee kirjaimellisesti perheen jäsenistä että "Were able to congratulate in person at Princess Eugenie's wedding". Eli pystyivät onnittelemaan henkilökohtaisesti häissä. Kyseessä on lehdistön ja muiden väärinkäsitys.
Jos uutinen olisi oikeasti julkistettu häissä se ei olisi pysynyt salaisuutena, koska häävieraat (Eugenien ja Jackin ystävät) olisivat vuotaneet uutisen lehdille. Todennäköisesti raskaus oli myös pakko julkistaa nyt, koska kaksiviikkoisen kiertueen aikana sen piilottaminen olisi muodostunut mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eilenhän Eugenie meni naimisiin?
Ei vaan perjantaina. Ja kuningattarelle raskaus ekana kerrotaan, sitä ennen sitä ei saa hiiskua kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suhtaudut jollain tavalla äidillisesti Williamiin ja Harryyn ja mielestäsi Meghan, eronnut amerikkalainen näyttelijä, ei ole riittävän hyvä Harrylle, tuolle brittihovin kultapojalle? Jepjep.
Niin. Aluksi tykkäsin pitkään, koska olin toivonut jo Harrylle perhettä. Pikkuhiljaa maku mennyt. Outoa oli, ettei häissä ollut kuin äiti. Ei muita sukulaisia äidin/isän puolelta. Ei ainuttakaan lapsuus-/nuoruusystävää. Kaikki " ystävät" jotain julkkiksia. Luo mielikuvaa naisesta, joka on pinnallinen ja hylkää ihmisiä.
Ja kaikki muu mitä tullut julki. Oli se kokki poikaystävä, joka dumpattiin, kun sai Harryn koukkuun. Olikin kaksi ex aviomiestä, eikä yksi.
Joku voisi noissakin piireissä paukahtaa paksuksi jo enne papin aamenta niin saisi Ellukin järkyttyä vähän.
Tai joku voisi olla vapaaehtoisesti lapseton. Vaikkapa tuleva kruununperijä. Olisi ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän tökeröä käytöstä.
Todella. Käsittämätöntä 😹😹😹😹👀
Mä en tajua tätä Meghan -vainoa. SURKEETA.
Ihan kuin sillä ei olisi tarpeeksi paineita edustaa kuningashuonetta ja yhtä rutinaa...Jopa Suomessa.
Minusta hän on kaunis ja edustava nainen.
Ja mitä lehdet kirjoittaa...mitä on sanonut ja milloin... sekö on totuus???
Se lehdistö siellä on ihan paskam puhumista täynnä. Yäk.
Ja yäk sinullekin ( ja muutamalle muulle puupäälle) turhan urpoilusta.
Hhivh kirjoitti:
Raskaus on todellakin ollut hovin tiedossa jo kauan, tähän raskauden suunnitteluun on ylipäätään pitänyt kysyä lupa! Vai miksi luulette etta lazy-Kate on nyt palannut hommiin? Tulee Megin tilalle edustamaan.
Tämä raskaus julkistettiin nyt, koska Harryn ja Megin matkalle haluttiin mahdollisimman paljon huomiota. Nyt Kate saa pötkötellä pari viikkoa kotoa.. ja toisekseen, media varmaan saanut tästä vahvistuksen nii oli pakko julkistaa.
Umm mikä lazy kate! Kate on ollut ÄITIYSLOMALLA vauvan kanssa.
Kate on ollut aivan upea puoliso, äiti ja tuleva kuningatar edustaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on palstan pipää naivihamielinen yp.
Ihan oikeasti se, että av-palstalainen on r*sisti, ei tee Englannin kuningattaresta r*sistia.