Kokemuksia näkijöistä ym palveluista
Onko kokemuksia selvänäkijöistä, tarot lukijoista ym, jotka toimii puhelimella / skypellä / sähköpostilla? Lähinnä kiinnostaa sellaset, joista on ollut ihan oikeesti hyötyä?
Kommentit (20)
Itse olen osannut antaa tuollaista palvelua eri ihmisille, sekä tutuille että tuntemattomille, netinkin kautta ja aina ilmaiseksi.
Kaikkien kohdalla ei toimi, mutta jos laitat jotakin tietoa, voin katsoa, saanko vastattua sinulle.
Itse olen tykännyt Marja Vidgrenistä, toiminimi Marjax. Hän ottaa vastaan puhelimitse ajanvarauksella. Näkee oikeasti. Googlettamalla löytyy.
Kuudes aisti auttajat -ryhmä. Olen keskustellut useamman kanssa, ovat oikeasti taitavia.
Katsoin äsken astral-tvtä, jossa mainostetaan selvänäkijöitä yms palveluja 3,56€ min.
Juontaja kehtasi kommentoida lähetyksessä:
”Sinä soittaja joka keskustelit asiasta Xxyy, sinulla on jäänyt puhelinlinja auki. Suljethan puhelun, jotta vältyt turhalta puhelinlaskulta”.
Eikö noilla palveluntarjoajilla ole edes sen verran moraalia, että sulkisivat itse linjan, jos asiakas ei selvästi ole enää linjalla?
Laskutus varmaan juoksisi maailman tappiin asti...
Ne jotka väittävät omaavansa kykyjä/lahjan/whatever, ovat joko höpsähtäneitä jotka uskovat itsekin olevansa erikoislaatuisia tai yksinkertaisesti huijareita. Niitäkin on, jotka ovat hyväntahtoisia ja auttamishaluisia, mutta tietävät kuitenkin varsin hyvin ettei heillä mitään kykyjä ole. Ei kannata tuhlata rahojaan ja sekoittaa päätään (lisää).
Hämmentävää, että niinkin moni ihminen uskoo tuollaiseen höpönlöpöön. Tarkkailkaapa joskus miten homma toimii, nuo näkijäthän käytännössä kysyvät teiltä ne asiat ja sitten kertovat ne teille takaisin ihan kuin olisivat ne itse nähneet. Lisäksi on helppo päätellä asioita kenestä tahansa esimerkiksi iän perusteella. Minkälaisia vaivoja voi olla ja ihmisiä on varmasti kuollut ympäriltä kun vanhaksi elää ja niin edelleen. Tässäkin voi tietysti olla joku taitavampi kuin toinen, pitää vain pysyä tarpeeksi epämääräisenä ettei jää kiinni ihan täydestä hutista.
Me olemme kaikki samaa lajia, homo sapiens. Miksi ihmiset luulevat että osalla meistä olisi jotain ihan käsittämättömiä kykyjä mitä meillä kaikilla ei ole?
Mä uskon, että meillä kaikilla on enemmän ja vähemmän "yliluonnollisia" kykyjä, kyse on siitä, "uskaltaako" niitä kuunnella. Kyse samasta kuin että joku on hyvä piirtäjä, joku hyvä urheilija, joku hyvä intuitiivisesti näkemään/vaistoamaan asioista. Mutta kaikki osaavat kuitenkin piirtää, urheilla ja nähdä intuitiivisesti. Esimerkkinä vaikkapa ihan yksinkertainen "tiedän kuka soittaa!"
Mielestäni vain hölmöt ihmiset saavat oikeita ennustuksia eli he eivät ymmärrä milloin pyöritellään heitä.
Oma anoppi aikoinaan höyrysi näitä ja kävi usein näkijällä, niin paras ja naurettavin muista on, kun oli saanut kuulla voittavansa lotossa ja anoppi ennen arvontaa jo jakoi rahojaan mitä kenellekin antaa eikä ottanut kuulonkaan toisten puheita, että eiköhän odotella se voitto ensin.
No eipä voittanut ei.
Onko Marjax vielä toiminnassa? Ei ole kotisivuja enää.
Vierailija kirjoitti:
Tapaat pitkän ja tumman miehen.
Manhattanin murhamysteeri
Match point
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykännyt Marja Vidgrenistä, toiminimi Marjax. Hän ottaa vastaan puhelimitse ajanvarauksella. Näkee oikeasti. Googlettamalla löytyy.
Ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että meillä kaikilla on enemmän ja vähemmän "yliluonnollisia" kykyjä, kyse on siitä, "uskaltaako" niitä kuunnella. Kyse samasta kuin että joku on hyvä piirtäjä, joku hyvä urheilija, joku hyvä intuitiivisesti näkemään/vaistoamaan asioista. Mutta kaikki osaavat kuitenkin piirtää, urheilla ja nähdä intuitiivisesti. Esimerkkinä vaikkapa ihan yksinkertainen "tiedän kuka soittaa!"
Et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näkijät ovat huijareita.
Täähän se ois.
Exä kyseli ennustuksia ja tähtikartastoja joltain venäläiseltä näkijältä skypellä. Täytyy kyllä sanoa että muutaman merkityksellisen tapahtuman perusteella laadittu kartasto minusta oli melkoisen osuva. Ennen olin lähes täysin skeptinen aiheeseen liittyen, mutta nykyään enemmänkin utelias.
Onko tietoa Marjax näkijästä kellään?
Suurin osa on huijareita, jotka osaavat manipuloida asiakasta. Asiakashan antaa tietoa itsestään huomaamattaan jo tehdessään selvännäkijöille kysymyksiä.
Itse en ole koskaan uskonut näihin. Kerran kuitenkin halusin uteliaisuuttani kokeilla selvännäkijää, jota muut oli kehuneet. Halusin katsoa, miten minusta onnistutaan lypsämään tietoa. Oli vielä lankapuhelinaikaa ja soitin hänelle. Ei yllättäen halunnut kuulla nimeä eikä mitään muutakaan, en saanut edes kysyä mitään.
Kertoi mitä tulee tapahtumaan suurinpiirtein parin seuraavan vuoden ajanjaksolla. Kertoi myös tapahtumat melko yksityiskohtaisesti, eikä yleisluontoisesti ja epämääräisesti kuin miten nämä yleensä menee. Esim. sanoi että minulla on ongelmia korvan alla kaulan alueella, mutta se ei ole vakavaa ja vuotta myöhemmin sieltä löytyikin kasvain, hyvänlaatuinen onneksi. Kertoi että saan joulukuussa ison sopimuksen. Ei siis tiennyt minusta mitään eikä siis sitäkään, että olen yrittäjä tai edes työelämässä. Sopimusasiakin piti paikkansa ajankohtineen. Sanoi monta muutakin asiaa hyvin yksityiskohtaisesti ja kaikki tapahtui juuri niin.En tiedä toimiiko hän vielä, mutta sen verran pelästyin, että enää en ottaisi yhteyttä.
Ilmeisesti joillakin ihmisillä on herkkyyksiä 'nähdä' asioita.
Vikan lauseen takia et saa yhtään vastausta. :)
Äitini on "selvännäkijä" ja väkeä lappaa kuulemassa tarot-luentoja pitkänkin matkan takaa. Ihan huuhaatahan se on.
Miksi haluat turvautua sellaiseen? Se tarve kertoo yleensä aina tunnepuolen ongelmista tai siitä, ettei vain halua kohdata jotain asiaa ja yrittää kiertää sen. Jossain kohtaa ne asiat on kuitenkin pakko kohdata, joten helpommalla pääset kun unohdat selvännäkijäkierroksen kokonaan. Ja säästät rahasikin. Jos et yksin pärjää niin terapia on oikeasti toimivaksi todettua apua.