Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saat näiden laulajien kuuntelusta?

Vierailija
15.10.2018 |

*Juha Tapio
*Sanni
*Eveliina
*Haloo Helsinki
*Ynnä muu Suomipop -kama?

Oma makuni on niin erilainen, etten vapaaehtoisesti kuuntele mitään näistä.
Tarkoitus ei ole herjata kenenkään suosikkeja. Kiinnostaa vain.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Saahan nyt eri makuja vertailla!

Tällä hetkellä kanava soittaa jotain mistä pidän: Zen Cafeta. Kerrankin!

Vierailija
2/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kuuntele mitään suomenkielistä hoilotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kuuntele mitään suomenkielistä hoilotusta.

No mitä sitten kuuntelet?

Vierailija
4/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio puhuttelee minua. En sanoisi sen olevan mitään Suomi Poppia. Noista muista en välitä yhtään.

Vierailija
5/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen vain Radio Suomea - kaupalliset kanavat on silkkaa p a s k a a!

Vierailija
6/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa erimieliset, mikä aloituksessa on vikana? Koska ilmeisesti olette luettelemani musiikin faneja?

Vierailija
7/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha Tapio puhuttelee minua. En sanoisi sen olevan mitään Suomi Poppia. Noista muista en välitä yhtään.

Se on iskelmää todella geneerisellä tuotannolla.

Vierailija
8/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kanava soittaa JT:ta lähes tauotta. Miten hän puhuttelee sinua? En henkkoht löydä hänen tuotannostaan mitään mikä puhuttelisi.

Vierailija
9/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken soinut Vesta olikin freesi tuttavuus. Ei huono.

Kyselen näitä siksi, että olen töissä ja kuuntelen näissä julkisissa tiloissa kanavaa, jota en itse valitsisi.

Vierailija
10/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kanava soittaa JT:ta lähes tauotta. Miten hän puhuttelee sinua? En henkkoht löydä hänen tuotannostaan mitään mikä puhuttelisi.

Olen kristitty ja Juha Tapion monet kappaleet ovat oikeasti piilogospelia. Monet muutkin ovat täynnä sanoituksia, joihin voin samaistua elämänkokemusteni takia. 

Vierailija
11/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan näppylöitä yleensä.

Vierailija
12/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kristitty ja Juha Tapion monet kappaleet ovat oikeasti piilogospelia. Monet muutkin ovat täynnä sanoituksia, joihin voin samaistua elämänkokemusteni takia. 

Hyvä analyysi. Ja hyvä syy nauttia jonkun musiikista.

Tuo gospel kuuluu läpi monen ex-kristillisen muusikon tuotannosta. En välitä kuin harvoista ja valituista gospeleista, mieluiten muista kuin suomalaisista. Ne ovat minulle liian ponnettomia.

Vierailija
13/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä alkaa ilmenemään tuo Juha Tapion kuuntelu? Mun vanhin tyttö sanoo että sitä pitäis mun ikäisten kuunnella ja inhoan kyseistä musiikkia niin paljon.

Vierailija
14/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen voi kuunnella mitä haluaa. Mitä saat tällaisen p***akeskustelun aloittamisesta?

Vierailija
15/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokainen voi kuunnella mitä haluaa. Mitä saat tällaisen p***akeskustelun aloittamisesta?

Luitko edes mitä kysyin? Mitä saat tällaisen v*ttuilun aloittamisesta?

Vierailija
16/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä alkaa ilmenemään tuo Juha Tapion kuuntelu? Mun vanhin tyttö sanoo että sitä pitäis mun ikäisten kuunnella ja inhoan kyseistä musiikkia niin paljon.

Olen itse yli 40, enkä ole lämmennyt tuolle ikäajattelulle. Ehkä joskus nuorempana, mutta nuorille isoa bisnestä pyöritetään. -ap

Vierailija
17/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan näppylöitä yleensä.

Sama täällä, herpes per***e!

Vierailija
18/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenet voivat hyvinkin muokata tai rikastuttaa musiikkielämää ja -makua. Kaikki ei silti mene läpi. Olen iloinen, ettei meillä ole lapsilla ollut vaikka Smurffit-villitystä.Tai Rölli. Olisivat tietenkin saaneet tykätä mistä haluavat, mutta olisiollut tuskaa käydä livenä kuuntelemassa.-ap

Vierailija
19/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta aloitus oli hyvä ja ihmettelen, miksi tyypit täällä provosoituu ja alapeukuttelee.

Itse kuuntelen Haloo Helsingin kolmea ensimmäistä levyä. Ne ilmestyivät kun olin teini/nuori aikuinen ja silloin samaistuin sanoitusten angstiin. Nyt kuuntelen noita biisejä enemmän nostalgiasta, vaikka onhan noissa sanoituksissa aika 'helmiä', kuten "Linnanmäki palaa".

En muuten kuuntele suomenkielistä musiikkia juuri yhtään. Noista aiemmin luetelluista Sannilta menee tosin pari biisiä ja Evelinan Tornado oli kesällä soittolistallani sopivan tunnelmansa vuoksi.

Vierailija
20/23 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Juha Tapio

*Sanni

*Eveliina

*Haloo Helsinki

*Ynnä muu Suomipop -kama?

Oma makuni on niin erilainen, etten vapaaehtoisesti kuuntele mitään näistä.

Tarkoitus ei ole herjata kenenkään suosikkeja. Kiinnostaa vain.

Juha Tapiolla on hyviä kappaleita joiden sanoitus vaan osuu oman elämän asioihin, mutta ei joka kappale eikä aina. 

Sannilla on hauskat sanoitukset, mut en jaksais kuunnella levyllistä. Kappale, pari menee kyllä.

Eveliina ja HH, ei kiitos. Kanava vaihtuu samoin tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme