Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, joilla on treenattu ja voimakas mies

Vierailija
15.10.2018 |

Seurustelen ison ja voimakkaan miehen kanssa. Tavallisissa tilanteissa, kun esim. hän hieroo minua tai kaappaa minut syliinsä, hän käyttää paljon voimaa. Usein hänen otteensa satuttavat ja jää mustelmiakin.

Kysynkin nyt, onko tavallista etteivät vahvemmat miehet huomaa satuttavansa? Itse hän sanoo, että ylireagoin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on iso ja lihaksikas. Osaa säädellä voimankäyttöä, käsittelee lapsia ja mua hellästi.

Vierailija
2/9 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi ei ole kovinkaaan vahva, jos käyttää paljon voimaa. Olettaen että olet normaalipainoinen. 

Itsekkin voin ottaa oman eukon syliin tai kantoon, miten vaan eikä ole valittanut mustelmista tai kovista otteista. Johtuu varmaan siitä, että en ole traanattu, voimakkuudesta sitten tiedä... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hyvin vahva ja osaa vapaaottelu-tekniikoita. Ennen otettiin nujakoita kun otettiin päiväunet viikonloppuisin. Joskus oikeasti sattui ja taisi tulla mustelmia kun väännettiin leikkimielisesti. En siis ole hentoinen nainen itsekään vaan aika vahva. Tuskin mies tarkoitti koskaan satuttaa, mutta se tuli selväksi että jos haluaisi satuttaa ja jopa vaikka 'tappaa' niin se kävisi helposti, niin voimakas mies on. Siis tuo vaan ajatuksena ja realismina. Koskaan ei ole uhkaillut moista tms. Tajusin vain miehen voimat.

Vierailija
4/9 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesi ei ole kovinkaaan vahva, jos käyttää paljon voimaa. Olettaen että olet normaalipainoinen. 

Itsekkin voin ottaa oman eukon syliin tai kantoon, miten vaan eikä ole valittanut mustelmista tai kovista otteista. Johtuu varmaan siitä, että en ole traanattu, voimakkuudesta sitten tiedä... :/

Olen pieni ja siro. Tänään olen joutunut syömään särkylääkkeitä, kun hän otti minut lukko-otteeseen ja pusersi.

Käsivarsissa on mustelmat, kun hän vääntää niistä. Rakastelessa ottaa jotenkin mua niin niskasta kiinni, että on vaikea hengittää.

Ap

Vierailija
5/9 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä tulee nyrkistä. Se ei kuulemma johdu hormooneista, vaan on vain paha päivä.

Vierailija
6/9 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmosta.

Vierailija
7/9 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis pahoinpitelee sinua, ja kun mies sanoo, ettei se voi sattua, niin sinä vain nyökyttelet nöyrästi ja hoet "kyllä kulta".

Vaikka joskus vihdoin saisitkin miehen uskomaan, että hänen otteensa ovat liian kovia, niin tuskin pystyt enää ikinä luottamaan siihen, että hän ei satuta. Eli teidän välillänne ei voi enää koskaan olla hellyyttä niin, että sinä saat olla aivan rennosti.

Vedä siitä johtopäätöksesi.

Vierailija
8/9 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole tajunnut, että sinä olet aivan oikea, elävä ja tunteva olento?

Vierailija
9/9 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi