Mies on paisunut kuin pullataikina
Sai töistä lounasseteleitä ja on alkanut lounastamaan oikein urakalla. Viisi kertaa viikossa ravintolaruokaa näkyy ikävästi vyötäröllä. Olen sanonut, että voisi valita joskus vaikka salaatin pitsan ja burgereiden sijasta, mutta ei taida salaatti maistua. Kotona syö vielä tuhdisti iltaruokaa. Ei liiku ja tekee istumatyötä. Hyi! En halua miestä enää, sillä löllyvä ihramaha ällöttää.
Kommentit (12)
No hyvä että menit sitten aikoinaan pelkän ulkokuoren kanssa yhteen. Sama kuin istuis sohvalla mallinuken kanssa ilman sisältöä.
Paljonkos ap itse painaa? Millaisessa käsienheiluttelusuojatyöpaikassa itse olet, vai makaatko vain kotona?
Et osaa kokata muuta kuin tuhtia iltaruokaa?
Kuinka moni pystyy oikeasti syömään päivästä toiseen pitsaa tai hampurilais aterioita jos kerran lounari?
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos ap itse painaa? Millaisessa käsienheiluttelusuojatyöpaikassa itse olet, vai makaatko vain kotona?
Pullakroppamies kokkaa tuhtia iltaruokaa. Fakta.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Ihme oletus että ruuanlaitto(kin) olisi naisen vastuulla.
Pullataikinan päältä voi löytää kivan yllätyksen - rusinan!
Älä höpötä, toihan meinaa vaan että osaat tehdä hyvää ruokaa. Ota vähä niinku kehuna ku siippa pullistuu :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Onko kyllä laiskan (+mt-häiröt) ihmisen merkki, jos lihoo yli normaalin painon. Ihan sama sukupuolesta.
Sano sille, että laihduttaa ja menee töihin!
Teettekö muka miehillenne ruuan kaikki? Outoa... Mä en kyllä kattelis jos toinen luistaisi ruuanlaitosta, mutta joo...
Voi mikä pettymys. Luin ensin että mies on paistanut pulla(taikinaa) ja paloin halusta tietää mitä joku ihana on leiponut perheensä iloksi. Mutta voih. Ei ollu pullaa.
t. jäi viikonlopun "karkkipäivä" väliin...
Ok.