Tykkäättekö Gilmoren tytöistä?
Minusta ihana sarja, varsinkin ne ihan alkujaksot. Jotenkin lämminhenkinen ja nyt syksyyn sopiva katsottava.
Kommentit (14)
Eikö Gilmoren tytötkin ole Netflixissä?
Tykkäsin ja tavallaan tykkään edelleen, mutta aikuisena katsottuna vähän säälittää se Roryn äidittömyys, olisi välillä hyötynyt vastuuntuntoisemmasta huoltajasta.
En erityisemmin. Jotenkin rasittava sarja ja kun yhtäkkiä kerran huomasin miten huono ryhti sillä tytöllä oli/on, niin kyttäsin sitä koko ajan👀
Jossain määrin kyllä pidän. Jotkut asiat sarjassa ja henkilöissä kyllä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
On.
Ja tykkään kyllä sarjasta vaikka välillä siinä ärsyttää moni asia, esim. Lorelain jatkuva ”nokkela” pälpätys.
Kun katsoin sarjaa vanhempana, niin minua ärsytti Lorelai ihan hirveästi. Täysin vastuuntunnoton ja kakaramainen. Kummallisesti tykkäsin Emily Gilmoresta, jota en soinut sietää nuorempana.
Tykkään, on toinen mun ihan ehdottomista lempisarjoista. Yleensä kerran vuoteen katson sarjan aina uudestaan. Tuntuu, että löydän aina jotain uusia juttuja, kun katson. Emily on munkin lemppari!
Tosiaan ne vanhat jaksot olivat hyviä, ne uudet eivät ollenkaan.
Dialogi todella rasittavaa tykitystä.
Mä tykkäsin siitä sillon, kun se pyöri ja tykkään vieläkin vanhoista jaksoista. Uusista jaksoista/leffoista en pitänyt yhtään. Mun mielestä se oli suht harmiton sarja.
Vierailija kirjoitti:
mikä on netflix?
Oli lempparini teiniaikoinani, Rory oli idolini. Ensimmäisen kerran oli päänosanesittäjä kunnollinen ja tavallinen tyttö.
Joo, katsoin nuorena kun tuli ekan kerran. Ihana saeja. Uudestaan en ole katsonut. Jos tykkäät genrestä niin netflixissä on chesapeake shore, vähän samantyylinen.