Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki entiset narkit juopot ja linnakundit saa heti uskovan vaimon uskoontultuaan?

Lopunajan paskin paska
15.10.2018 |

epäkypsiä ihmisiä, tyhmiä ja uskossaan epäraittiita hulluja, heti kun tullaan uskoon, saavat vaimon, helluntaisrnsaat paikan evankelistana ja pian pastorina

miksi tämä ihmistyyppi heti saa vaimon ja meikäläinen fiksu kaveri ollut uskossa 25 vuotta, ei rumakaan, yliopistotutkinto ja kaikki, ei koskaan vaimoa ei mitään

WTF?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en osaa sanoa miksi saavat helpolla uskovan vaimon. Niin tuntuu käyvän. Itse en uskaltaisi ottaa tälläistä miestä vaikka tulisi uskoon, koska saattaa olla esim.narsisti. Jopa psykopaatti, jos henkirikostaustaa.

Kyllä (väitetty) usko herraamme Jeesukseen Kristukseen parantaa pershäiriötkin.

Vierailija
22/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö kuule poikahyvä piplian kannet kiinni ja käännä katseesi oikeaan elämään. Täällä on sulle kaikkea ja vähän enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovaiset naiset odottaa pitkään sitä oikeaa ja varsinkin hellarit on hyvin vaativaisia miehen suhteenm sitten kun miestä ei löydykään 30 vuotiaaksi saakka, paineet on suuret ja ensimmäinen linnakundi onkin sitten muka se oikea, kunhan pääseee sänkyyn ja naimisiin, kaikki johtuu siitä ettei ole toimittu oikein kutn Raamattu sanoo ja lestadiolaiset sekä juutalaisetkin toimii eli heti 20-vuotiaana naimisiin ja miehet töihin ja uraputkeen.

Vierailija
24/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnakundit yms ovat uskispiireissä vähän kuin rocktähdet: he ovat erilaisia. Heissä on jotain villiä, joka sitten on kesyyntynyt, eli se perusfantasia: paha poika muuttuu hyvikseksi. He ovat myös usein hyvin avoimia ja kovaäänisiä (ja jyrkkiä) uskossaan, mikä vie heidät helpommin pastorin tielle ja vetoaa moneen uskisnaiseen. 

Itse olisin halunnut löytää korkeakoulutetun uskovan miehen ollessani vielä uskossa (itsekin siis akateeminen), mutta löysin lähinnä peräkamarinpoikia, sairaalloisen ujoja tyyppejä ja näitä ex-linnakundeja. Nykyään en enää ole uskossa enkä pyöri noissa piireissä. Maailma on avautunut ihmeellisesti. 

miksen minä saa sitten saa uskovaista missiä vaimoksi vaikka olen rockkitähti ja näytänkin sellaiselta? kaikki naiset jotka ovat kiinnostuneita ovat minunikäisiä pulleroita eikä 25-30 vuotiaita missejä ja heillekelpaa jopa kaljut hisssukat miehet, miksi oi miksi? where is rock n roll?

Kerrataas vielä. Asut saastaisessa asunnossa ja ylpeilet sillä, elämäntapatyöttömänä, kirjoittelu on sellaista että ensimmäinen ajatus on että mitä tuo on vetänyt.

Vierailija
25/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto - uskotko Jeesukseen?

Vierailija
26/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään ihme että naisia kiehtoo ajatus valon nähneestä ja kunnolliseksi rakastetusta pahiksesta. Koska hänessä on kaikki eloonjäämisen tarvittavat ominaisuudet hyvään pyrkivässä paketissa. Harmi vain että todellisuus toimii niin melko harvoin.

Vierailija
27/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lessujenseuraan kirjoitti:

komppaan sitä toista ketjua että pitää mennä sinne lessujen kesätapahtumaan jossa on porukkaa kuin pipoa ja pillua jetaan metsän reunassa kun on siideriä jemmassa siellä pari tölkkiä, kuulemma oikein lessujen pikkarit höyryää kun pääsee metsän siimekseen ja saa vierasta lerssiä

Ehkä sun fantasioissasi.

Vierailija
28/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AndyMcCoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnakundit yms ovat uskispiireissä vähän kuin rocktähdet: he ovat erilaisia. Heissä on jotain villiä, joka sitten on kesyyntynyt, eli se perusfantasia: paha poika muuttuu hyvikseksi. He ovat myös usein hyvin avoimia ja kovaäänisiä (ja jyrkkiä) uskossaan, mikä vie heidät helpommin pastorin tielle ja vetoaa moneen uskisnaiseen. 

Itse olisin halunnut löytää korkeakoulutetun uskovan miehen ollessani vielä uskossa (itsekin siis akateeminen), mutta löysin lähinnä peräkamarinpoikia, sairaalloisen ujoja tyyppejä ja näitä ex-linnakundeja. Nykyään en enää ole uskossa enkä pyöri noissa piireissä. Maailma on avautunut ihmeellisesti. 

miksen minä saa sitten saa uskovaista missiä vaimoksi vaikka olen rockkitähti ja näytänkin sellaiselta? kaikki naiset jotka ovat kiinnostuneita ovat minunikäisiä pulleroita eikä 25-30 vuotiaita missejä ja heillekelpaa jopa kaljut hisssukat miehet, miksi oi miksi? where is rock n roll?

Kerrataas vielä. Asut saastaisessa asunnossa ja ylpeilet sillä, elämäntapatyöttömänä, kirjoittelu on sellaista että ensimmäinen ajatus on että mitä tuo on vetänyt.

ei asunto ole saastainen, toki poikamiesmäinen koska siivous ei ole alaani

elämäntaptyöttömyys johtuu vain siitä että yhteiskunta ei tarjoa älykkyyttäni vastaavaa työtä, koska kaikki ovat aika typeriä ja ateisteja

Vierailija
29/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en osaa sanoa miksi saavat helpolla uskovan vaimon. Niin tuntuu käyvän. Itse en uskaltaisi ottaa tälläistä miestä vaikka tulisi uskoon, koska saattaa olla esim.narsisti. Jopa psykopaatti, jos henkirikostaustaa.

Uskoon tultuaan he voivat laittaa kaikki pahat tekonsa sen "entisen minän" syyksi, eivätkä edelleenkään ota vastuuta teoistaan.

Nyt joku voi sanoa "kuka heittää ensimmäisen kiven", mutta kaikki eivät oikeasti ole kiusanneet saati tappaneet tms.

Näitä jotka on antaneet itselleen kaiken anteeksi, ei pitäisi suosia.

Tietysti ihmisen pitää antaa jossain vaiheessa itselleen anteeksi! Ei se itsevihassa,häpeässä ja katkeruudessa eläminen auta ihmistä yhtään,ei myöskään hänen lähimmäisiään. Hyvään mielenterveyteen kuuluu olennaisena osana kyky antaa itselleen anteeksi. En ymmärrä miten anteeksianto sulkisi vastuunoton pois.

Kiinnostaisi tietää,miellättekö te alapeukuttajat itsenne uskovaisiksi? Armo ja anteeksianto on aika keskeinen osa kristinuskoa,mielenkiintoista että jotkut ovat todella sitä mieltä ettei ihmisen pitäisi antaa koskaan itselleen anteeksi virheitään.

Vierailija
30/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko niitä sen enempää kuin tavallisesta taustasta tulevia uskovia miehiä jotka löytävät uskovan vaimon. Jos on niin ehkä se johtuu vain siitä että uskovatkin naiset ja miehet on vain ihmisiä ja rankasta taustasta tuleva on erilaisuuden takia kiinnostavampi. Tai ehkä Jumalan armotyö tulee esiin heissä näkyvämmin julkisyntisestä edellisestä elämästä johtuen, kuin tavallisesta taustasta tulevissa joihin tulisi tutustua ensin jotta Jumalan armotyö sisäisesti havaittaisiin yhtä suureksi.

Vierailija
31/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus parannukseen, ehkä juuri he jotka ovat menettäneet joskus otteensa elämään voivat arvostaa uskoa enemmän.  Jumala ei tarkoittanut tietenkään mitään ihmeellistä draamaa, vaan tavallista rauhallista elämää.

Näitä julkkiksia ihailivat monet hassut mammat kun olin nuori, hienoa että todistus vakuuttaa se vaan harhaoppia että jokaisen pitäisi kokea nuo pohjamudat.

Vierailija
32/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on niin että entisen narkin ja linnakundin tai naisen luonne ei muutu heti uskoontulossa, ihminen jää silti raakileeksi ja jäljet luonteeseen jää pitkään, hermotuneisuus, tyhmyys, tunteissa eläminen, feelis tulee ja feelis menee

olen tuntenut itse monta ex narkkia ja uskovaista, miestä ja naista, kyllä se vuosia on vienyt että luonne on muuttunut ylipääänsä terveeksi tai edes sinnepäin

Vierailija
33/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska jännittävillä miehillä on menekkiä myös kilttien tyttöjen keskuudessa.

:D :D :D

Miksi luulet noiden tyttöjen olevan kilttejä? Eivät he ole. Tunnen paljon helluntailaisia, ja kyllä ne j.ä.n.n.ämiesten kanssa olevat naiset ovat itsekin jänniä. Ei uskovaisuus estä sitä jännyyttä mitenkään. Ehkä jopa päinvastoin.

Vierailija
34/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihmisiä yhdistänee riippuvuus. Aina on jokin juttu, mikä täyttää elämän.

Päihteet, liikunta, seksi - tai uskonto.... mikä vaan mutta sanaa "kohtuus" ei elämässä tunneta.

Kierrän kaukaa niin miehet kuin naiset, jotka ovat missää asiassa kovin ääriajattelevia. Uskovakin voi olla tekemättä siitä numeroa. Ja samaan kastiin menevät nämä urheiluhullut entiset päihderiippuvaiset. Mitään paranemista ei oikeasti ole tapahtunut, kohde vain on vaihtunut ja se voi milloin hyvänsä vaihtua uudelleen.

Kai nämä ex-linnakundit ovat usein hyviä puhumaan (valehtelemaan), koska ovat siihen tottuneet saavuttaakseen oman etunsa ja peittääkseen jälkensä. Viattomampi nainen, jolla ei ole paljoa elämänkokemusta, on helppo puhua pyörryksiin. Näin luulen.

Vierailija
35/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppo serkkuni J kertoi tässä että on seurustellut kahdenhelluntalaisen naisen kanssa, ja molemmilla naisilla oli se seksin halu syynä seurusteluun, J ei ole itse edes uskossa. Ilmeisesti hellarinaiset halusavat ei-uskovan miehen silloin koska ei kehdata elää uskovan kanssa synnissä.

toinen hellanainen kertoi että oli 4 kertaa naimisissa. kaikki sen takia että piti saada seksiä ja sen takai heti naimisiiin

Vierailija
36/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava (?) tosiasia on että tasainen ja kiltti ei herätä samanlaisia tunteita. Ihmisen pariutumista ohjaa kuitenkin kaikesta huolimatta hormonit ja uros-naaras asetelma. Vaikka kunka uskossa oltaisiinkin.

Siististi pukeutunut hyvätapainen nuorimies tuo mieleen, että onpas siinä siististi pukeutunut hyvätapainen nuorimies.

Toki miehen pitääkin olla hyvätapainen eikä mikään öykkäri, mutta naisen suhteen pitää löytyä ronskiutta esim katsoa tietyllä tapaa, estottomasti niin kuin naarasta katsotaan. Ihan vaan julkeasti ja suoraan ettei jää arvailujen varaan.

Siihen katseeseen jää kiinni kuin kärpäspaperiin ja ennen kuin se hyvät tavat mutta intohimoisen katseen omaava pahiksempi mies on ehtinyt sanoa edes päivää, me naiset ollaan jo ajatuksissamme tukka sekaisin jälkimainingeissa valkoisilla lakanoilla.

Vierailija
37/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty, aikas perusluterilainen nelikymppinen nainen. En hihhuloi tai puhu kielillä tms ja hyväksyn myös muut tavat ajatella uskonasioista. En halua rinnalleni entistä linnakundia tms. Minullakin on yliopistotutkinto, oma velaton koti ja asiat kaikin puolin kunnossa. Minulla on yksi lapsi. Ap, kyllä meitä löytyy!

Vierailija
38/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava (?) tosiasia on että tasainen ja kiltti ei herätä samanlaisia tunteita. Ihmisen pariutumista ohjaa kuitenkin kaikesta huolimatta hormonit ja uros-naaras asetelma. Vaikka kunka uskossa oltaisiinkin.

Siististi pukeutunut hyvätapainen nuorimies tuo mieleen, että onpas siinä siististi pukeutunut hyvätapainen nuorimies.

Toki miehen pitääkin olla hyvätapainen eikä mikään öykkäri, mutta naisen suhteen pitää löytyä ronskiutta esim katsoa tietyllä tapaa, estottomasti niin kuin naarasta katsotaan. Ihan vaan julkeasti ja suoraan ettei jää arvailujen varaan.

Siihen katseeseen jää kiinni kuin kärpäspaperiin ja ennen kuin se hyvät tavat mutta intohimoisen katseen omaava pahiksempi mies on ehtinyt sanoa edes päivää, me naiset ollaan jo ajatuksissamme tukka sekaisin jälkimainingeissa valkoisilla lakanoilla.

Ja höpönpöpön. Tavallinen nainen ei kaipaa mitään julkeakatseisia röyhkeitä äijiä vaan kiltin, tavallisen miehen.

T. Nelikymppinen nainen (ilmeisesti aiempi viestini numerolla 38)

Vierailija
39/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ihmisiä yhdistänee riippuvuus. Aina on jokin juttu, mikä täyttää elämän.

Päihteet, liikunta, seksi - tai uskonto.... mikä vaan mutta sanaa "kohtuus" ei elämässä tunneta.

Kierrän kaukaa niin miehet kuin naiset, jotka ovat missää asiassa kovin ääriajattelevia. Uskovakin voi olla tekemättä siitä numeroa. Ja samaan kastiin menevät nämä urheiluhullut entiset päihderiippuvaiset. Mitään paranemista ei oikeasti ole tapahtunut, kohde vain on vaihtunut ja se voi milloin hyvänsä vaihtua uudelleen.

Kai nämä ex-linnakundit ovat usein hyviä puhumaan (valehtelemaan), koska ovat siihen tottuneet saavuttaakseen oman etunsa ja peittääkseen jälkensä. Viattomampi nainen, jolla ei ole paljoa elämänkokemusta, on helppo puhua pyörryksiin. Näin luulen.

Ajattelen juuri kuten tässä kommenttisi ensimmäisissä kappaleissa!

Luulen myös, että joihinkin uskovaisiin naisiin vetoaa se, että he pelastavat raukan laidanpuolen kulkijan. Ehkä se voi olla syynä nopeaan pariutumiseen.

38

Vierailija
40/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen joskus miettinyt. Miksi yleensäkin juuri helluntaiseurakunta on se paikka, joka kutsuu puoleensa uskoon tulleita linnakundeja.

En ole helluntailainen mutta esim. entisistä koulukavereista muutama on. Hellareissa elää aika vahvana sellainen Jumalan hullu -ajatus, jonka mukaan todelliset uskovaiset ovat jollain tapaa vähän sekaisin. Siksi sinne etsiytyy monesti esim. juuri ex-linnakundeja, mielenterveysongelmaisia, kehitysvammaisia ja päihderiippuvaisia. Helluntailaisuudessa myös karismaattisuudella ja näkyvillä saarnaajapersoonilla on iso rooli. Se taas kiehtoo vallanhaluisia ja narsistisia ihmisiä, jollaisia useimmat entiset vangit ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi