Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki entiset narkit juopot ja linnakundit saa heti uskovan vaimon uskoontultuaan?

Lopunajan paskin paska
15.10.2018 |

epäkypsiä ihmisiä, tyhmiä ja uskossaan epäraittiita hulluja, heti kun tullaan uskoon, saavat vaimon, helluntaisrnsaat paikan evankelistana ja pian pastorina

miksi tämä ihmistyyppi heti saa vaimon ja meikäläinen fiksu kaveri ollut uskossa 25 vuotta, ei rumakaan, yliopistotutkinto ja kaikki, ei koskaan vaimoa ei mitään

WTF?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska helluntaiseurakunnassa on niin vähän kiinnostavia miehiä.

Vierailija
2/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti terveempi kuin narsistiset juopot ja ne läheisriippuvaiset naiset.

Pitäisikö sun katsoa ihan tavallista ev.lut srkta välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmh, jotenkin tästä kuultaa kateus. Mistä sinä edes sitä tiedät, millaista heidän uskonsa on? Kannattaa muistaa, että sillä mitalla sinutkin tuomitaan jolla muita tuomitset.

Vierailija
4/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen joskus miettinyt. Miksi yleensäkin juuri helluntaiseurakunta on se paikka, joka kutsuu puoleensa uskoon tulleita linnakundeja. Mutta eihän siinä mitään, se on ok, hyvä kun tulevat uskoon. Mutta mitään evankelistan paikkoja ei pitäisi heti antaa ennenkuin kasvaa uskossaan. Kertoa voi toki kokemuksistaan.

Näin ulkopuolisen, ei-hellarin silmin.

Vierailija
5/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan kaikki saa, kannataa käyttää oikeasti järkeä, eikä antaa katkeruuden pilata koko elämänsä. Keskity enemmän itseesi kuin muihin ja heidän tekemisiinsä. Nainen varmasti haluaa itsevarman miehen, joka on tyytyväinen elämäänsä, jos ei osaa olla tätä yksin, niin kuinka se onnistuu toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
6/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en osaa sanoa miksi saavat helpolla uskovan vaimon. Niin tuntuu käyvän. Itse en uskaltaisi ottaa tälläistä miestä vaikka tulisi uskoon, koska saattaa olla esim.narsisti. Jopa psykopaatti, jos henkirikostaustaa.

Vierailija
7/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska jännittävillä miehillä on menekkiä myös kilttien tyttöjen keskuudessa.

Vierailija
8/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en osaa sanoa miksi saavat helpolla uskovan vaimon. Niin tuntuu käyvän. Itse en uskaltaisi ottaa tälläistä miestä vaikka tulisi uskoon, koska saattaa olla esim.narsisti. Jopa psykopaatti, jos henkirikostaustaa.

Uskoon tultuaan he voivat laittaa kaikki pahat tekonsa sen "entisen minän" syyksi, eivätkä edelleenkään ota vastuuta teoistaan.

Nyt joku voi sanoa "kuka heittää ensimmäisen kiven", mutta kaikki eivät oikeasti ole kiusanneet saati tappaneet tms.

Näitä jotka on antaneet itselleen kaiken anteeksi, ei pitäisi suosia.

Vierailija
9/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat tytöt tykkää pahoista pojista ja myös uskovat kiltit tytöt tykkää pahasta munasta. Pahuus yltää myös sinne helluntain laulurinkeihin. Sinne tulee mies kaltereiden takaa, muuttunut mies, mutta hänellä housussa vielä jokin mikä hakee lihallista nautintoa. Langenneet huume-enkelit vaihtuvat laulu ja rukouskerhojen kiltteihin enkelinaisiin. Siellä on hyvä olla entisen kriminaalin joka huumevelkoja väkivalloin peri.

Sieltä hän onpi rakkautta löytävi runsaasti, liikaakin.

Vierailija
10/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska jännittävillä miehillä on menekkiä myös kilttien tyttöjen keskuudessa.

Jotkut saa kiksejä siitä että tulee hankalan tyypin kanssa toimeen.

Vierailija
11/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnakundit yms ovat uskispiireissä vähän kuin rocktähdet: he ovat erilaisia. Heissä on jotain villiä, joka sitten on kesyyntynyt, eli se perusfantasia: paha poika muuttuu hyvikseksi. He ovat myös usein hyvin avoimia ja kovaäänisiä (ja jyrkkiä) uskossaan, mikä vie heidät helpommin pastorin tielle ja vetoaa moneen uskisnaiseen. 

Itse olisin halunnut löytää korkeakoulutetun uskovan miehen ollessani vielä uskossa (itsekin siis akateeminen), mutta löysin lähinnä peräkamarinpoikia, sairaalloisen ujoja tyyppejä ja näitä ex-linnakundeja. Nykyään en enää ole uskossa enkä pyöri noissa piireissä. Maailma on avautunut ihmeellisesti. 

Vierailija
12/46 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnakundit yms ovat uskispiireissä vähän kuin rocktähdet: he ovat erilaisia. Heissä on jotain villiä, joka sitten on kesyyntynyt, eli se perusfantasia: paha poika muuttuu hyvikseksi. He ovat myös usein hyvin avoimia ja kovaäänisiä (ja jyrkkiä) uskossaan, mikä vie heidät helpommin pastorin tielle ja vetoaa moneen uskisnaiseen. 

Itse olisin halunnut löytää korkeakoulutetun uskovan miehen ollessani vielä uskossa (itsekin siis akateeminen), mutta löysin lähinnä peräkamarinpoikia, sairaalloisen ujoja tyyppejä ja näitä ex-linnakundeja. Nykyään en enää ole uskossa enkä pyöri noissa piireissä. Maailma on avautunut ihmeellisesti. 

Onko näillä uskovilla naisilla päässä ajatus, että näiden linnakundien kanssa saa villiä ja kiihkeää seksiä?

Sellaista mitä ei saa muilta uskovilta miehiltä?

Vierailija
13/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksen minä saa sitten saa uskovaista missiä vaimoksi vaikka olen rockkitähti ja näytänkin sellaiselta? kaikki naiset jotka ovat kiinnostuneita ovat minunikäisiä pulleroita eikä 25-30 vuotiaita missejä ja heillekelpaa jopa kaljut hisssukat miehet, miksi oi miksi? where is rock n roll?

14/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut saa kiksejä siitä että tulee hankalan tyypin kanssa toimeen.

Tämä on muuten totta.

Jotkut naiset pitävät jonain meriittinä sitä, että kestävät mahdollisimman hirveää miestä. Vieläpä oikein puolustavat tätä väärinymmärrettyä sankaria, jota maailma on niin kaltoin kohdellut.

Ajatteleekohan nainen, että kun mä nyt paijaan tota päätä jota kukaan ei ole paijannut, niin sitten se arvostaa mua, eikä katsele muita. Kun olen niin korvaamaton sille kaikessa rajattomassa rakkaudessani.

Ja sitten paradoksaalisesti nämä miehet ovat juuri niitä tyyppejä, jotka kohtelevat naisiaan todella kusipäisesti, hakkaavat ja pettävät. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkeissa ja etenkin linnakundeissa on oma viehätyksensä, jolla saa ihan minkälaisen vaimon haluaa. Poislukien ehkä tasapainoiset naiset.

Vierailija
16/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoon tultuaan he voivat laittaa kaikki pahat tekonsa sen "entisen minän" syyksi, eivätkä edelleenkään ota vastuuta teoistaan.

Nyt joku voi sanoa "kuka heittää ensimmäisen kiven", mutta kaikki eivät oikeasti ole kiusanneet saati tappaneet tms.

Näitä jotka on antaneet itselleen kaiken anteeksi, ei pitäisi suosia.

Tietysti ihmisen pitää antaa jossain vaiheessa itselleen anteeksi! Ei se itsevihassa,häpeässä ja katkeruudessa eläminen auta ihmistä yhtään,ei myöskään hänen lähimmäisiään. Hyvään mielenterveyteen kuuluu olennaisena osana kyky antaa itselleen anteeksi. En ymmärrä miten anteeksianto sulkisi vastuunoton pois.

Vierailija
17/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit uskovaiset tytöt kuvittelevat rakkaudellaan pelastavansa linnakundin. Sama pätee joihinkin ei-uskovaisiinkin. Toinen syy on se, että käsittääkseni hellareissa on enemmän vapaita naisia kuin miehiä. Otetaan se mikä saadaan. Itse olen myös sinkku ja on ollut vaikeuksia löytää kiva mies mutta en silti haluaisi linnakundia tms. Olen kai niin kyyninen etten jaksa uskoa ihmeparantumisiin, en ole uskis vaan tavan ev. lut.

Vierailija
18/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan sitä toista ketjua että pitää mennä sinne lessujen kesätapahtumaan jossa on porukkaa kuin pipoa ja pillua jetaan metsän reunassa kun on siideriä jemmassa siellä pari tölkkiä, kuulemma oikein lessujen pikkarit höyryää kun pääsee metsän siimekseen ja saa vierasta lerssiä

19/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat naiset säästävät kauan neitsyyttään. Siksi haluavat, että sen ottaja on sitten mahdollisimman raju, macho, alfauros eikä mikään minimuna, impo, anteeksipyytelijä.

Uskikset ovat pidättäneet himojaan niin kauan, että ovat todella kiimaisia. Siksi ovat helppo saalis linnakundeille. Oikein huokailevat "Ota minut. Pane mua." On jo niin nähty, varsinkin diakonit.

Vierailija
20/46 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uskovaiset naisetkaan aina ole mitään tasapainoisimpia. Siis varmasti joukossa on myös tasapainoisia, mutta paljon on myös niitä, jotka ovat ratkaisseet jonkun henkisen ongelman sillä uskoon hurahtamisella ja aktiivisella seurakuntailulla. 

Aloittajana en kyllä jäisi roikkumaan siihen akateemisuuden ajatukseen, joku muu on selvästi nyt ongelman ytimessä tässä, mutta mitä se mahtaa olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan