Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin seksiä toisen naisen kanssa

Vierailija
15.10.2018 |

Olen itsekin siis nainen ja aina luullut olevani hetero. Työpaikallani aloitti elokuussa uusi nuori kaunis nainen. Silmäni ovat väkisinkin osuneet hänen rintoihinsa, kun käyttää paljastavia vaatteita. Viime kuussa näin hänestä seksiunta, joka oli outoa koska en ole ennen nähnyt sellaista naisista. Annoin kuitenkin asian olla enkä välittänyt unesta.

Lauantaina toinen työkaveri kutsui meidät kaikki hänen luokseen viettämään 50-vuotias synttäreitään. Mukana oli tietysti myös uusi nuori nainen. Olimme juoneet hieman ja eräs miespuolinen työkaveri kutsui minut ja uuden naisen jatkoille hänen luokse. Mies kuitenkin sammui omalle sohvallensa, mutta oli luvannut että saamme jäädä yöksi.

Juttelimme pitkään miehen makuuhuoneessa naisen kanssa. Nainen kertoi että hänen rintansa eivät ole aidot ja kysyi olenko ennen nähnyt silikonirintoja. Hän näytti ne minulle ja kysyi haluanko koskea. Olin tosiaan humalassa ja muutenkin naisesta hieman (seksuaalisesti) kiinnostunut unen jälkeen, jonka hänestä näin, joten koskettelin hänen rintojaan ja lopulta imin nännejä. Aloin kiihottua ja nainen huomasi sen. Hän riisui housunsa ja laittoi käteni hänen alapäähän, joka oli myös märkä. Hetken kuluttua hän riisui myös minun housut ja alkoi nuolla minua. Olin todella kiimainen ja sain orgasmin nopeasti.

Tänään hän käyttäytyi töissä normaalisti, aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ehkä hän ei edes muista mitään. Minulla pyörii päässä lauantain tapahtuma ja salaa toivon sen toistuvan. Nainen on niin seksikäs, että voisin nuolla häntä työpaikan vessassa. En kuitenkaan uskalla ehdottaa mitään enää. Mitä ihmettä pitäisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipa kiihottava kertomus. En osaa muuta neuvoa kuin että tee sitä mikä sinusta tuntuu hyvältä. Rohkeasti kysyt uusintaa vaan!

Vierailija
2/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, oliko nainen siis sinua paljon nuorempi? Itse fantasioin kaksikymmentä vuotta vanhemmasta naispuoleisesta työkaverista. N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllätyksetön fantasia. Saitko, kun kirjoitit tämän sepitelmän? Pursotitko lastin omaan kätöseen?

Vierailija
4/6 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pena tää ei oikein saanut märäksi, lähinnä nauratti.

Vierailija
5/6 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinkertainen seksinovelli. Nää on usein aika lyhyitä koska Penalla on kiire kirjoittaa (yhdellä kädellä, koska toinen käsi tekee jotain ihan muuta….) ennen kuin vaimo tulee himaan ja käräyttää.

Vierailija
6/6 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kouluun äkkiä! Välitunnti loppui jo!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi