Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ketjupoltaa sisällä

Vierailija
15.10.2018 |

Mikä avuksi? Ei tuota postiluukkuakaan voi teipata kiinni. Savu tulee sankkana rappukäytävään ja sieltä muihin asuntoihin. En tiedä mistä asunnosta savu tarkalleen tulee, ei kuitenkaan tästä kerroksesta. Kokeilin jo heippalappua, ei vaikutusta. Muuttaminen ei ihan heti myöskään mahdollista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla ei ole myöskään parveketta mihin voisi mennä polttamaan. En kyllä ymmärrä miten itse kestää siellä käryssä, kun ei tässäkään asunnossa voi olla kuin ikkunat auki. 

Vierailija
2/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää mikä asunto ja hanki salmonella, väännä pitkä ripsa postiluukusta sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotke kaikki muut ovet paitsi omasi ulosteeseen. Kirjoita käytävän seinälle uhkausviesti menkkaverellä.

Vierailija
4/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta auttaako taloyhtiölle valittaminen yhtään mitään? Kyllähän täällä varmaan voisi ovien tiivisteitä parantaa tms. Tai sitten jos muilla on halua niin tupakointikielto, mutta kuka sitä sitten valvoisi... 

Vierailija
5/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tulee taas yleistymään jos/kun ei saa edes omalla pervekkeella polttaa. 70-luvulla moni asui savukämpässä kun koko perhe röökasi olohuoneessa. Minun äitini poltti aina keittiössä. Mies kertoi että heillä poltti kotona sisällä isä ja 3 teiniä ja välillä teinien kaveritkin HUH!

Vierailija
6/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännä krapulapaskat rappusiin, niin että se valuu rappusia pitkin.

Vierailija
7/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tulee taas yleistymään jos/kun ei saa edes omalla pervekkeella polttaa. 70-luvulla moni asui savukämpässä kun koko perhe röökasi olohuoneessa. Minun äitini poltti aina keittiössä. Mies kertoi että heillä poltti kotona sisällä isä ja 3 teiniä ja välillä teinien kaveritkin HUH!

Toisaalta joissain taloissa ne ilmanvaihtokanavat on ihan siinä parvekkeen tuntumassa, jolloin savu tulee joka tapauksessa sisälle jos polttaa parvekkeella. Varsinkin lasitetut parvekkeet on yksiä savujemmareita. 

Mikä siinä on, että ei voi mennä pihalle polttamaan? Tässäkään rapussa ei ole kuin 3 kerrosta. 

Vierailija
8/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat on kyllä samanlainen etuoikeutettu vähemmistö kuin ruotsinkieliset, aina pitäisi olla paapomassa. Ja muut kärsii. 

Vierailija
9/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alan itse kokkaamaan joka päivä kaaliruokia, tai poltan eteisessä postiluukku auki suitsukkeita? 

Vierailija
10/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako mihinkään sisäilmasäädökseen vetoaminen? Minulla on krooninen keuhkosairaus, ja siksikään passiivinen tupakointi ei ole hyväksi. 

Vierailija
11/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko isännöitsijään ottanut yhteyttä?

Vierailija
12/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko isännöitsijään ottanut yhteyttä?

En vielä. En tiedä mitä sanoisin, muuta kuin että tupakansavu häiritsee kun en ole edes varma mistä asunnosta se tulee. Mutta voiko taloyhtiö sille yhtään mitään, ja onko kiinnostusta puuttumiseen vai ei... 

Vierailija
13/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdollista, että tupakan savu tulee rappukäytävään ilmastoinnin kautta ulkoa? Silloin isännöinnin täytyisi tehdä selkeät ohjeet missä saa tupakoida ja missä ei. Joka tapauksessa, isännöinti voisi selvitellä asiaa. Osaatko sanoa missä kerroksessa tupakansavu haisee eniten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme