Sukupuolitauti työkaverilta?
Pesin työmatkalla alusvaatteeni työkaverini kanssa samassa pesukoneessa (30 asteessa). Voinkohan saada tästä sukupuolitaudin? Voinko tulla tästä raskaaksi? Pitääkö olla huolissaan?
Apua!!
Kommentit (19)
Mun siskon lapsi sai alkunsa noin. Työkaverin kanssa kumppanuusvanhemmuus, puhuvat avoimesti asiasta ettei juorut suhteesta leviäisi.
Voi sinua! Tsemppiä!
Minullekin on käynyt noin ja nyt minulla on 4 ihanaa lasta. Päivääkään en vaihtaisi pois!
Täällä lukee sukupuolitautien tartunnasta, mutta ne eivät selkeästikään pidä paikkaansa: https://www.vaestoliitto.fi/nuoret/ehkaisy/seksitaudit/seksitautien-tar…
*jaxuhali*
Mä en ikinä pesisi vaatteita muun, kuin OMAN mihen kanssa!!! Ethän ole ns helppo nainen?
Mä en ennen uskonut, että tuo olis mitenkään mahdollista, mutta kun oma ukko sai just tuollein pesukoneen kautta työkaveriltaan tippurin niin pakkohan se oli uskoa.
EN TIEDÄ KUULLOSTAA KYLLÄ VÄHÄN OMIYUISELTA
Ihan kauheeta. Kannattaa hakea heti sellainen Day after pilleri apteekista.
Tuohan on loistava selitys miehelle kotona! Saaks käyttää?
Märistä ja kosteista pyykeistä voi saada trikomoniaasin. Kyseessä on maailman yleisimmäksi sukupuolitaudiksi määritelty sairaus. Märät pyykit luovat ihanteelliset olosuhteet bakteerikasvustoille alaihissa lämpötiloissa. HPV saattaa tarttua myös muualta iholta, joten sekin on hyvin mahdollista.
Jos on ”varmat päivät” ei kannata pestä pyykkiä sekasin. Jos on lähellä ovista, laitan vaan pikapesun ja varmuuden vuoksi 60-asteessa.
*Seksitauti. Tuo suomenkielinen ihmeen änkyrä väännös "sukupuolitauti" on kyllä niin päin honkia kuin vain voi olla. Seksitauti ei katso sukupuolta eikä ole sukupuolisidonnainen.
Mun mies väittää, että se olis saanut taudin siitä, kun kerran joutui kapeassa oviaukossa ohittamaan naispuolisen työtoverinsa.
Onko kellään kokemusta? Voiko oikeasti tarttua noin? Haluaisin kyllä uskoa miestä.
Mun vaimolle kävi just noi!! Se meni sen työkaverin ohi metroaseman portista Tukholmassa ja tuli raskaaks. Olisin erittäin huolissani!!!
Mä olen kuullut että Levin saunoissa leviää erityisen helposti taudit. Eikö niitä voitais siivota paremmin?
Tuttavapiirissä moni kunnollinen ihminen on saanut sieltä taudin.
Mä ostin kirpparilta miesten pieruverkkarit ja kuinka siinä kävikään - HERPES!
samahomma kirjoitti:
Voi sinua! Tsemppiä!
Minullekin on käynyt noin ja nyt minulla on 4 ihanaa lasta. Päivääkään en vaihtaisi pois!
Täällä lukee sukupuolitautien tartunnasta, mutta ne eivät selkeästikään pidä paikkaansa: https://www.vaestoliitto.fi/nuoret/ehkaisy/seksitaudit/seksitautien-tar…
*jaxuhali*
Pikkareitakaan en vaihtaisi pois.
Huhhuh. Touhuiltiin vkl ihan pikkusen yhden työkaverin kanssa ja olin ihan varma, että nyt on tyyliin musta kyse. D: Ei ainakaan omissa housuissa kutise vielä, että ehkä kaikki on sit kunnossa.
Mä sain työkaverilta saunasta persesyövän kun istuin sen paikalle vahingossa! Et kyl varmaan pyykistä voi kanssa tarttua kaikenlaista.
Meillä oli työpaikan pipot samassa koneellisessa ja nyt mulla ja esimiehellä on yhteiset korvaläpät ja sankkeri!
Oon kuullu että jos ne on stringit niin on mahollista. Mun frendi sai tippurin kun oli pessy samassa koneessa. Oli kyl 40 asteessa.