Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstintunnistus tällaisessa ketjussa on paskaa.
Itselläni on ainakin useita eri kirjoitustyylejä aiheesta ja fiiliksestä riippuen - niin myös tässä ketjussa.
Siis kirjoitan ainakin muutamalla eri tyylillä tähän ketjuunkin, eikä esim. hempeilytyyliäni edes tiedä juuri kukaan, joten tunnistaminen niin ja näin.Sitäpaitsi yleensä noi ”tunnistetut tyylit” on jotain ihan todella tavanomaisia....
Minäkin teen noin, mutta tarkoituksena säilyä tunnistamattomana. Kirjoitan tälle koko palstalle tosi monilla eri tyyleillä ja teen tarkoituksella jopa erilaisia kielioppivirheitä, käytän eri hymiöitä kuin normaalisti jne. Lisäksi, jos jaan jonkin oman tai toisen kokemuksen, muuttelen joitakin yksityiskohtia.
Eli lopulta täältä ei kyllä kykene tunnistamaan ketään.
No tuossa on jo kyllä jonkinlaista harhaa ilmassa, jos vasiten kielioppivirheitä teet ja kikkailet tunnistamisen pelossa ihan perus viesteissä.:D
Omista tai toisten asioista kirjoittaessa on ihan fiksuakin muutella hieman yksityiskohtia, etenkin jos asiaan liittyy muita tai on muutoin arkaluontoinen.
Mulla se tyyli vaihtelee vaan asiayhteydestä ja fiiliksestä riippuen, ihan kuten puhetyyli, äänenpainot ja eleet livenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olli ❤️
Minä odotan....
Saat odottaa maailman tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka satutit toista ihmistä ja revit hänen sydämensä kappaleiksi ja jatkoit elämääsi katumatta tekojasi. Et korjannut aiheuttamaasi tuhoa, koska joku toinen kielsi puhumasta totta. Toivon, että sinulle käy jokupäivä samoin ja sinua sattuu yhtäpaljon, kuin minua. Eikä kukaan voi auttaa.
Olet marttyyri. Sinussa tokikaan voinut mitään vikaa olla eehhei tietenkään!!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko mies koskaan tosissasi sitä, että meistä tulisi pari? Vai oliko se enemmän arjen piristystä ja fantasiointia?
Kyllä minä tosissani nainen olen meitä ajatellut. Olen toivonut, että meistä voisi tulla "me", koska rakastan sinua niin paljon.
Ketju on ollut poikkeuksellisen raskasta luettavaa tänään. Ei kepeää ja lennokasta kuten Metsänkeijun askel.
S.K - milloin tämä polttava ikävä loppuu? Poissa silmistä, poissa mielessä-metodi ei ainakaan toimi. Kokeiltu on. Haluaisin unohtaa sinut ja nähdä kuten joskus näin. En halua tuntea sinua kohtaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka satutit toista ihmistä ja revit hänen sydämensä kappaleiksi ja jatkoit elämääsi katumatta tekojasi. Et korjannut aiheuttamaasi tuhoa, koska joku toinen kielsi puhumasta totta. Toivon, että sinulle käy jokupäivä samoin ja sinua sattuu yhtäpaljon, kuin minua. Eikä kukaan voi auttaa.
Voisitko vähän avata? Mitä sinulle on tehty, kuka on kieltänyt puhumasta totta? Kuulostat aika kohtalokkaalta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli ❤️
Minä odotan....Saat odottaa maailman tappiin.
Eikö hyvää kannata aina odottaakin?
Tämä on viesti on enemmän itseäni varten kuin sinua, koska tuskin tätä luet ja vaikka lukisitkin sillä ei olisi merkitystä... Nähtiin mies viikko sitten pitkästä aikaa vuosiin, enkä olisi uskonut millaisen reaktion se minussa aiheuttaisi, vaikka tapaamisemme mahdollisuus oli käynyt mielessäni. Ja koska olen onnellisessa parisuhteessa, ajattelin ettet herätä minussa enää mitään.
Kuitenkin mieleeni tulvi niin paljon käsittelemättömiä tunteita. En sulle koskaan oikein tunnustanutkaan kuinka ihastunut olin sinuun, vaikka meidän välillä ei pitänyt olla muuta kuin hauskanpitoa. Ja sitä se sinulle varmaan olikin. Jotenkin mussa heräsi tosi voimakas kaipaus sun lähelle, ja mietin mihin se olisi johtanut jos olisin silloin puhunut suoraan, enkä pelännyt tulevani torjutuksi.
Tajuan kuitenkin, että nykyinen kumppani on mulle varmasti paras mahdollinen, ja sinä kiehdoit mua ehkä väärällä tavalla ja mikäli sinulla olisi aikanaan ollut mua kohtaan enemmän tunteita olisit toiminut toisin. Nämä tunteet johtuvat vain siitä, että niin paljon on jäänyt asioita sanomatta ja käsittelemättä. Yritän nyt käsitellä tän kaiken ja mennä eteenpäin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei marttyyri puhu noin. Marttyyri kantaa tuskansa ja kerjää lisää. Tuo on karma ja se odottaa sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei marttyyri puhu noin. Marttyyri kantaa tuskansa ja kerjää lisää. Tuo on karma ja se odottaa sinuakin.
Tahatonta komiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstintunnistus tällaisessa ketjussa on paskaa.
Itselläni on ainakin useita eri kirjoitustyylejä aiheesta ja fiiliksestä riippuen - niin myös tässä ketjussa.
Siis kirjoitan ainakin muutamalla eri tyylillä tähän ketjuunkin, eikä esim. hempeilytyyliäni edes tiedä juuri kukaan, joten tunnistaminen niin ja näin.Sitäpaitsi yleensä noi ”tunnistetut tyylit” on jotain ihan todella tavanomaisia....
Minäkin teen noin, mutta tarkoituksena säilyä tunnistamattomana. Kirjoitan tälle koko palstalle tosi monilla eri tyyleillä ja teen tarkoituksella jopa erilaisia kielioppivirheitä, käytän eri hymiöitä kuin normaalisti jne. Lisäksi, jos jaan jonkin oman tai toisen kokemuksen, muuttelen joitakin yksityiskohtia.
Eli lopulta täältä ei kyllä kykene tunnistamaan ketään.
Eli kirjoitat tänne kaivatullesi toivoen, että hän olisi täällä ja tunnistaisi sinut. Mutta, kirjoitat siten ettei kukaan vaan tunnista sinua. Selvä!
Niinkö sanoin? En tainnut sanoa.
En mä toivo, että kaivattuni tunnistaisi mua mistään vaivafoorumilta. En ikinä laita mitään tunnisteita, enkä niitä muidenkaan teksteistä etsi. Puran vain turhautumistani muuten.
Oikein. Kyllä tunnisteita saa käyttää, mutta ei niistä oikein ole mitään hyötyä ellei yritä viestiä, että välittää tai on ajatuksissa jos ei ole vaikka nähnyt hetkeen tjsp. Kannattaa muistaa, että kerran kun käytät kunnollista tunnistetta niin jos ihmeen kaupalla joku tunnistaa itsensä niin se ihminen jatkaa sitä tunnistelua jatkossakin. Jokainen jonkun toisen kirjoittama negatiivinen viestikin on uhka. Ne viestit missä rohkeasti kerrotaan jotain ympäripyöreää kuten "Näimme tänään, sinulla kauniilla brunetella oli siniset farkut ja tumma takki. Ehdimme vaihtaa pari sanaa, on niiiiiin ikävä ota muhun pliide yhteyttä" ovat niin säälittäviä että joskus mietin että mitä niillä oikein yritetään saada aikaan. Ihan kuin joku ottaisi yhteyttä jonkun vauvafoorumin perusteella kun ne tunnisteetkin ovat tasoa, että osuu joka kolmanteen ihmiseen. Keskittykää siihen oikeaan elämään ja jos on joku mahdollisuus viestitellä niin kyselkää suoraan kuulumisia tai keksikää että olette lähistöllä. Tai yrittäkää hakeutua paikkaan missä voisitte nähdä. Esimerkiksi jos olette jonkinlaisia kavereita niin "Moikka, asuitko vielä siellä paikassa X? Mulla hukkui lompakko, enkä saa mobiililippua. Olisitko pystynyt lainata rahaa bussilippuun jos tulen käymään ja siirrän sulle takaisin heti kun olen kotona" tai ihan mikä tahansa tekosyy ottaa ihmiseen yhteyttä.
Tunteiden purkamiset, hyvää yötä viestit, vertaistuen ja rohkeuden hakemiset ymmärtää. "Minä, minä" viestit ja ota yhteyttä voivottelut taas kertovat niiden kirjoittajista paljon. En koe empatiaa, sympatiaa tai mitään niiden kirjoittajia kohtaan. Melkein joskus hetken aikaa ajattelen että ihan hyvä jos tuollaisen kirjoittaja on yksin.
Mr T: I pity a fool
Jännä kun joillakin on niin kova tarve linjata, mitä tänne saa kirjoittaa, mitä ei ja millä tyylillä. Ottavat ikään kuin sellaisen puheenjohtajan roolin vaikkei ole mitään sen kummempia valtuuksia siihen. Ihan samalla vapaan sanan viivalla täällä ollaan kaikki keskustelijat.
Voi voi. Kirjoita ujo hissukka joku "ota muhun yhteyttä pliis" viesti niin helpottaa. Ihan samalla tavalla sinäkin nyt arvostelet tuossa minun viestiäni ja yrität laittaa sanoja suuhun kuin sanoisin mitä saa kirjoittaa. Kunhan spekuloin, että mikä niiden viestien idea on. Jos joku haukkuu kaivattuaan niin ihan oikein, että on yksin. Jos kirjoittaa jonkun säälittävän "ota muhun yhteyttä" viestin niin kertoohan se, että ihmisellä ei ole minkäänlaista rohkeutta. Minä en arvosta niiden kirjoittajia, kai saan sen ilmaista ihan vapaasti ilman että joku tulee vääntämään.
...et ole huomannut, että jopa netissä olet kuvottava? Sääliä jakelet muille, mutta millä naruilla? Sinä olet ollut täällä kai viisi vuotta trollaamassa ja laajentanut tonttiasi pikku hiljaa. Mutta jos persoona on vääristynyt se herättää vastareaktiona inhoa. Pitäisit turpasi kiinni? Onnistuuko?
Ei niin, joten morjens tälle ketjulle taas tältä erää.
Viisi vuotta? Jos minä olen joskus jollain sivustolla trollannut niin se ei ole ollut mikään anonyymifoorumi. Edes puoli vuotta sitten en avannut tätä foorumia kuin satunnaisesti googlen hakutuloksien perusteella kuin ehkä pari kertaa kuukaudessa.
Hienosti tunnisteltu. Teillä vuosikausia tätä sivustoa lukeneilla vähän tuntuu tuo maailma pienevän. Joskus hehkutatte, että joka kymmenes suomalaisen lukee vauvafoorumia viikottain ja seuraavalla kerralla tunnistelette täällä kirjoittavat samoiksi ihmisiksi.
Missä foorumilla trollikat toimii omalla nimellä😀?
Olisin vihannut sun saivartelua, besserwissermäisyyttä, itsepäisyyttä ja puhumattomuutta. Sä olisit vihannut mun epäkäytännöllisyyttä, tunteellisuutta, ailahtelua ja tarvitsevuutta.
Hyvä kai, ettei meistä mitään tullut eikä tule. Se nykyinen naisesi varmaan on samaa maata kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Olet makuuni.
Konkan tehnyt videovuokraamo?
Vierailija kirjoitti:
Olisin vihannut sun saivartelua, besserwissermäisyyttä, itsepäisyyttä ja puhumattomuutta. Sä olisit vihannut mun epäkäytännöllisyyttä, tunteellisuutta, ailahtelua ja tarvitsevuutta.
Hyvä kai, ettei meistä mitään tullut eikä tule. Se nykyinen naisesi varmaan on samaa maata kanssasi.
Niin olisitkin. Mä en olisi vihannut mitään noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Olet makuuni.
Konkan tehnyt videovuokraamo?
Se on muiden makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Olet makuuni.
Ei toisia saa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Olet makuuni.
Nytkö sen vasta tajusit?
Tämä on luullakseni viimeinen viesti jonka sinulle tänne lähetän. Jos olet tunnistanut kirjoitukseni, tiedät mitä sinusta ajattelen. En halua kaivata sinua enää täällä salaa, kun en tiedä tunteistasi mitään. Tarkoitin kuitenkin todella kaikkea mitä kirjoitin. Jätin sinulle oven auki maailmaani, etkä varmasti arvaa, silti, kaikki ne on sinulle, jotta tietäisit missä menen. Sen varalta jos oletkin vain ujo. Tai jos pelkäät minua koska et tiedä minusta mitään. Jos olisit etsinyt minua kuten minä sinua etsin.