Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
621/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.

Mieheltä ihanalle vaalealle naiselle

Ihana viesti, voi kunpa olisi minulle vaikkei tietenkään ole. Mitä kautta haluaisit saada viestin?

Mitä ihanaa on sanoa toiselle ikävästi? Pakko ei ole, se on valhetta.

Vierailija
622/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minusta mustasukkainen, kun olet ollut tyly?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän kehen voisin luottaa? En ainakaan nykyiseen lähipiiriini. Haluaisin kauas pois tästä kaikesta, aloittaa alusta ja luottaa ihmisiin. Sinut haluaisin mukaani, mutta se ei ole mahdollista. Haavetta ja harhaa.

Vierailija
624/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän kehen voisin luottaa? En ainakaan nykyiseen lähipiiriini. Haluaisin kauas pois tästä kaikesta, aloittaa alusta ja luottaa ihmisiin. Sinut haluaisin mukaani, mutta se ei ole mahdollista. Haavetta ja harhaa.

Aina voi lähteä, ja uusi rakas löytyy kyllä jostain.

Tai sitten ei, mutta saapa ainakin ajatuksia muualle.

Vierailija
625/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Sinua. Me oltaisiin tarinana kaikki rakkauselokuvat. Sinä olet minulle aivan kaikki. Tiedän ettei me voida koskaan olla yhdessä, mutta jossain ulottuvuudessa tai toisessa elämässä me ollaan yhdessä, ikuisesti. 

Vierailija
626/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle rakas. Ikävä ja kaipuu luoksesi, kosketukseesi, suudelmiisi. Saanko vielä joskus kokea näitä kanssasi? Nuku hyvin.

Vierailija
627/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin susta unta ja olit siinä joKa naisen kanssa heilastelia. Varmaan oli oikeassa :D

Heilastelia??? Heilastelija se on oikein kirjoitettuna.

Vierailija
628/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Vierailija
629/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun maailma ei pyöri sun ympärillä. Tylyys on just sitä mitä se on, tylyyttä kun en välitä susta vaan toisesta. Muuta en välitä kommentoida.

Vierailija
630/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kaikki hyvin? Vaikutat niin onnettomalta.

Onko sulla kaikki inkkarit kanootissas, kun kyselet tollassia täällä?

Vierailija
631/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun maailma ei pyöri sun ympärillä. Tylyys on just sitä mitä se on, tylyyttä kun en välitä susta vaan toisesta. Muuta en välitä kommentoida.

Kaipaatko tässä ketjussa sitä toista?

Vierailija
632/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa mä tajusin, että mähän olen kuin koala, joka roikkuu puussa. Siinä se tyytyväisesti rouskuttaa eukalyptuspuun lehtiä eikä huomaa, että kohta kaikki eukalyptuspuut on kaadettu sen ympäriltä. Sillä on hirveä pyrkimys säilyttää sisäinen tasapaino, jolloin se ei reagoi riittävän nopeasti ympäristön muuttuviin olosuhteisiin. Mäkin aina odotan, että olisin aina valmiimpi ja valmiimpi johonkin, vaikkei elämässä mikään ole varmaa ja aina voi tapahtua jotakin odottamatonta. Mun somen käytöstäni/viestien määrästä ei voi mitenkään päätellä kiinnostukseni laatua. Mä olen vähän luonnonlapsi silläkin saralla. Kun mä oikeasti välitän jostakin ihmisestä, mä en koskaan haluaisi päästää siitä irti. Mulla on tunne, että haluaisin aina ilahduttaa sinua mies jotenkin. Koska mä ihailen eläinten sitoutumista laumaan lähetänkin sulle kuvan eräistä kissoista. Tai oikeastaan mä haluaisin tietää mistä sä oikeasti ilahdut. Muuten sulla on kohta viesteissä oikea eläintarha :). 

Vierailija
633/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me vielä saadaan toisemme mies, olen siitä ihan varma.

Vierailija
634/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua. Tunnetko minua kohtaan ystävyyttä vai intohimoa mies?

Rakastan siua nainen. Tunnen intohimoa ja vetovoimaa siua kohtaan ja haluan olla myös ystäväsi. Kaipaan sinua, nytkin.

Kahden kuntarajan takaa, nimet alkaa samalla ääntiöllä?

Vierailija
635/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirva

Sä olit mun ensimmäinen ihastus ja vaikka vuosi yhdessä todisti, että meistä ei mitään koskaan tuu, mä haluan kiittää sua ja toivon, että voitais vielä joskus jutella.

Vierailija
636/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän sä kuvittelet et toi viesti ees oli sulle ja viel oikein vaivauduit kommentoimaan. Rauhoitu nyt.

Ei ap

Vierailija
637/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua.

Minäkin sinua.

Vierailija
638/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa kanssani nainen.

Vierailija
639/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa mä tajusin, että mähän olen kuin koala, joka roikkuu puussa. Siinä se tyytyväisesti rouskuttaa eukalyptuspuun lehtiä eikä huomaa, että kohta kaikki eukalyptuspuut on kaadettu sen ympäriltä. Sillä on hirveä pyrkimys säilyttää sisäinen tasapaino, jolloin se ei reagoi riittävän nopeasti ympäristön muuttuviin olosuhteisiin. Mäkin aina odotan, että olisin aina valmiimpi ja valmiimpi johonkin, vaikkei elämässä mikään ole varmaa ja aina voi tapahtua jotakin odottamatonta. Mun somen käytöstäni/viestien määrästä ei voi mitenkään päätellä kiinnostukseni laatua. Mä olen vähän luonnonlapsi silläkin saralla. Kun mä oikeasti välitän jostakin ihmisestä, mä en koskaan haluaisi päästää siitä irti. Mulla on tunne, että haluaisin aina ilahduttaa sinua mies jotenkin. Koska mä ihailen eläinten sitoutumista laumaan lähetänkin sulle kuvan eräistä kissoista. Tai oikeastaan mä haluaisin tietää mistä sä oikeasti ilahdut. Muuten sulla on kohta viesteissä oikea eläintarha :). 

Koala on ihan järkikaveri. Ota mallia siitä.

Vierailija
640/1266 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kaikki hyvin? Vaikutat niin onnettomalta.

Mitä tyydytystä sä saat tollasista viesteistä ittelles? Onko sulla itselläs silloin parempi olo, kun kehittelet sille toiselle kauheet ongelmat ja henkiset pahat olot (tietenkin sun vuoksesi sun mielestä)? Sattunut just purasee poskeensa ja siksi hapan ilme, niin vedät heti siitä johtopäätökset että riutuu onnettomasta rakkaudestaan just suhun.😂

Ketju on lukittu.