Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli ❤️
Ollit on ihanii 😍
Niin on 💕
Vierailija kirjoitti:
En aio vastata viesteihisi enää.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua rakas.
Minullakin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin siihen herkkyyteen. Ympärillä muut yritti näyttää niin viileiltä ja kovilta, ja sitten sinä. Anna anteeksi että olen tällainen ja pelästytin sinut. Olen kiltti, kunpa uskaltaisit tulla uudestaan sanomaan edes hei. Jos vielä nähdään, milloin se sitten onkaan.
Mitä teit, että hän pelästyi? Viestissäsi on jotain joka kosketti minua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssasi tämäkin paivä olisi ollut helpompi.. naiselle menee.
Mieheltä?
Kyllä.
Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.
Mieheltä ihanalle vaalealle naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vaivaannuttaa katsella teidän työpaikkaromanssia. Ei pelkästään siksi että mulla on tunteita sua kohtaan vaan myös siksi että sun salarakkaasi on naimisissa.
Mitä suotta vaivaannut, eihän se sua koske millään lailla. Kyllä me handlataan oma romanssimme ilman sun nokkas meidän asioihin laittamistakin. En ole rikkomassa mitään mikä ei jo ennnestään ole rikki.
Kaunista viikonloppua kirjoitti:
Naiselle.
Olen ottanut etäisyyttä, koska en tiedä enää mistään mitään.
Ymmärrän kyllä, jos haluat paketoida nykyisen suhteesi
kunniallisella tavalla. Se on raskasta, mutta aivan oikein
ja antaa todella hyvän pohjan mahdolliselle suhteellemme.
Vaikket aina ehkä jaksa uskoa sitä, haluan edelleen sinut.
Kunnes kuolema meidät erottaa.
Mutta milloin asiasi selviävät? Ensi keväänä? Ensi kesänä?
Entä millaisia askeleita aiot ottaa sillä välin?PS. Kiitos, kun olit aktiivinen.
Ja anteeksi surumielisyyteni.
Ja anteeksi, kun en toivottanut sinulle hyvää viikonloppua.
En ole kylläkään ”paketoimassa” suhdettani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska tyrkytät itseäsi kaikille ja vaikutat epätoivoiselta.
Onko sinulla kaikki hyvin? Vaikutat niin onnettomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska tyrkytät itseäsi kaikille ja vaikutat epätoivoiselta.
Miksi et vastaa sille suoraan vaan pitää tulla foorumille laittamaan joku avoin yhden lauseen viesti?
"Moi"
- "..." *äkkiä kirjoittamaan vauva.fi* :D
Nuoremmille, vapaille kanssakaipaajille neuvoksi: toimikaa silloin vielä kun voitte. Kertokaa tunteistanne, ottakaa takkiin jos tunne ei ole molemminpuolinen. Se kaikki kaipaus ja ihastuminen saattaa tulla vielä teille eteen myöhemmin, silloin kaikki on vaikeampaa. En olisi ikinä parikymppisenä uskonut että riudun rakkaudesta vielä johonkin nuoruuden tyyppiin vielä lähes nelikymppisenä. Joskus käy niin että elämä tuo jonkun ihmisen hirvittävän lähelle uudestaan, ja vanhat käsittelemättömät tunteet hyökyy pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kaikki hyvin? Vaikutat niin onnettomalta.
Mistä niin päättelet? Olen ollut vähän väsynyt viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi sitten vain päättää. Olisi helppoa väistää tilanne ja jäädä näille sijoilleen, koska elämä on niin hyvää näin. Toisaalta houkuttaisi katsoa se kortti, että mitä jos tässä on jotain ja meistä voisikin tulla me ja millaista se sitten olisi. Epävarmuustekijöitä on kuitenkin niin paljon, että tekisi mieleni vain antaa olla. Kaverikin jo kehotti unohtamaan.
En silti osaa päättää.
Millaisia tunteita kaivattusi sai sussa aikaan? Mitä menetettävää ja hävittävää sulla olisi, jos ihastuksesi kanssa elämä ei onnistuisikaan? Millaisia, mitä asioita olisi joita sää jäisit kaipaamaan, vaikka sää olisit hänen kanssaan? (sivusta, tällaisia voisi pohtia)
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi sitten vain päättää. Olisi helppoa väistää tilanne ja jäädä näille sijoilleen, koska elämä on niin hyvää näin. Toisaalta houkuttaisi katsoa se kortti, että mitä jos tässä on jotain ja meistä voisikin tulla me ja millaista se sitten olisi. Epävarmuustekijöitä on kuitenkin niin paljon, että tekisi mieleni vain antaa olla. Kaverikin jo kehotti unohtamaan.
En silti osaa päättää.
Miten hyvin kaverisi tietää ja tuntee tilanteesi?
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli sanoa sulle ikävästi vaikka sydämeen sattui. Ikävä sua, huutava, pitkä ikävä. Kaikesta huolimatta. En voi nyt laittaa viestiä syystä minkä sinä tiedät. Mutta sun viesti toisi valoa pitkiin, pimeisiin iltoihini ja ehkä mä voisin sulle jotain vähän kiltimpää vastatakin.
Mieheltä ihanalle vaalealle naiselle
Ihana viesti, voi kunpa olisi minulle vaikkei tietenkään ole. Mitä kautta haluaisit saada viestin?
Miehelle. Olen taas kirjoittanut ja pyyhkinyt saman tien pois viestejä täällä kun en tiedä mitä sanoisin ja kaikkea haluaisin sanoa vaikken saisi... Wa näyttää siltä ettet edelleenkään halua pitää yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Tunnetko minua kohtaan ystävyyttä vai intohimoa mies?
Rakastan siua nainen. Tunnen intohimoa ja vetovoimaa siua kohtaan ja haluan olla myös ystäväsi. Kaipaan sinua, nytkin.
Kaipaan suloista hymyäsi.