Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
381/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä olet? Älä huolestuta mua..

Vierailija
382/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sellaista miestä jolla on tummat hiukset, ruskeat silmät, pitkät ripset, veikeä hymy, urheilullinen kroppa ja pituutta sopivasti (eli ennemmin pitkä kuin lyhyt). Ikä noin 32-38. Löytyykö täältä?

Löytyy. Mistä päin Suomeen sen pitäisi olla? Siis jos on todellinen kaipuun kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korulauseita, tyhjiä sanoja. Kuka niitä tarvitsee?

Raptori??? Raptori!!! Eikö olekin?

Vierailija
384/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korulauseita, tyhjiä sanoja. Kuka niitä tarvitsee?

Raptori??? Raptori!!! Eikö olekin?

O

385/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo lause liity Hopeakettu tilanteisiin, joissa kaipaa vaikka ei haluaisi.

Jos näin niin mehän kaikki palstalaiset kuulumme sitten siihen kategoriaan?

Toi kaipaus ilman haluamista on tavallaan sellaista henkistä itseruoskintaa, kukapa sitä nyt itselleen haluaisi moista vaan minkäpäs mahtaa olosuhteille tahi tilanteelle. Minusta se ei kuitenkaan oikeuta tuohon toteamaan, kunpa emme olisi ikinä tavanneet!

Toteama pitää sisällään sanat joita ei ole lausuttu, virhe, moka jne...

Itse olen onnellinen siitä kun edes hetken olen saanut sen kaivatun seurassa olla, halata, unhoittaa muun maailman, olla yhtä. Pieni hinta on tällainen kaipaus siitä.

Toki syli avoinna 🤗 olen vieläkin, hänelle, mutta kun hän on niin... ... niin... ... Pottermaista ilmaisua käyttääkseni : Jästi

No, hyvää harrastustusta kaipaajissa. Ihanko kommentaattori, että kävijät ei tajua ja tiedä, kuka nämä viestit tänne kirjoittaa?

Kirjoittele! Ei minulta pois, mutta johan on paska ketju. Yksinäinen äijä horisemassa kaipausta, ja vastailemassa ketjuun eksyille joko moraalisaarnaa, vitt-ilua, katkeruutta tai kävijän kerjäämistä.

Hullu mXde. Tosi tarpeessa 1500€ / kk.

No voi hitsi 1500kk 😮

Siis jos tuo tulee 8 tunnin päivittäisellä työpanoksella niin täähän kyllä vois työaikana helposti hoitaa tonkin homman🤔 Ainahan sois eteenpäin ja töissäki ois jotain töitä🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
386/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sellaista miestä jolla on tummat hiukset, ruskeat silmät, pitkät ripset, veikeä hymy, urheilullinen kroppa ja pituutta sopivasti (eli ennemmin pitkä kuin lyhyt). Ikä noin 32-38. Löytyykö täältä?

Löytyy. Mistä päin Suomeen sen pitäisi olla? Siis jos on todellinen kaipuun kohde.

Todellinen kohde on. Etelä-Suomesta. Ei pks.

Vierailija
387/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ei nuo viestit multa olleet! Vaikka sua aina ajattelenkin. Miksi ikinä päädyin tänne? Täällä tulee vainoharhaiseksi...

Vierailija
388/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi <3

Vierailija
389/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo lause liity Hopeakettu tilanteisiin, joissa kaipaa vaikka ei haluaisi.

Jos näin niin mehän kaikki palstalaiset kuulumme sitten siihen kategoriaan?

Toi kaipaus ilman haluamista on tavallaan sellaista henkistä itseruoskintaa, kukapa sitä nyt itselleen haluaisi moista vaan minkäpäs mahtaa olosuhteille tahi tilanteelle. Minusta se ei kuitenkaan oikeuta tuohon toteamaan, kunpa emme olisi ikinä tavanneet!

Toteama pitää sisällään sanat joita ei ole lausuttu, virhe, moka jne...

Itse olen onnellinen siitä kun edes hetken olen saanut sen kaivatun seurassa olla, halata, unhoittaa muun maailman, olla yhtä. Pieni hinta on tällainen kaipaus siitä.

Toki syli avoinna 🤗 olen vieläkin, hänelle, mutta kun hän on niin... ... niin... ... Pottermaista ilmaisua käyttääkseni : Jästi

No, hyvää harrastustusta kaipaajissa. Ihanko kommentaattori, että kävijät ei tajua ja tiedä, kuka nämä viestit tänne kirjoittaa?

Kirjoittele! Ei minulta pois, mutta johan on paska ketju. Yksinäinen äijä horisemassa kaipausta, ja vastailemassa ketjuun eksyille joko moraalisaarnaa, vitt-ilua, katkeruutta tai kävijän kerjäämistä.

Hullu mXde. Tosi tarpeessa 1500€ / kk.

No voi hitsi 1500kk 😮

Siis jos tuo tulee 8 tunnin päivittäisellä työpanoksella niin täähän kyllä vois työaikana helposti hoitaa tonkin homman🤔 Ainahan sois eteenpäin ja töissäki ois jotain töitä🙂

Joo, kyllä mullekin kelpais tuollainen duuni. 😁😎

Vierailija
390/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, ei nuo viestit multa olleet! Vaikka sua aina ajattelenkin. Miksi ikinä päädyin tänne? Täällä tulee vainoharhaiseksi...

Voisitko vähän avata,kuka kaipaa, ketä kaipaa mistä päin kaipaa?

Vierailija
391/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen

pitkästä aikaa

sinua ajatellessani.

Vain yhden sanan takia.

Vierailija
392/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen sinua, kaupassakin käydessä katson joka käytävän josko jossain edes sekunnin sinua näkisin. Sinä senkin ihana ihminen laitoit silloin minut ihastumaan sinuun. Ja teit sen olemalla oma itsesi.

Vierailija
393/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinua vaan, niin kuin karhu emo pentujaan ........

Vierailija
394/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelen sinua, kaupassakin käydessä katson joka käytävän josko jossain edes sekunnin sinua näkisin. Sinä senkin ihana ihminen laitoit silloin minut ihastumaan sinuun. Ja teit sen olemalla oma itsesi.

Miksi "minäkin"? Mistä tiedät että tuo ihminen ajattelee sua?

Vierailija
395/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmasti!! 😂😚

Vierailija
396/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin teen. Mutta ei vain tärppää koskaan.

Vierailija
397/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tuo ihminen mies vai nainen?

Vierailija
398/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi "minäkin"? Mistä tiedät että tuo ihminen ajattelee sua?

No kylläpä minä nyt erehdyin. Minä ajattelen sinua.....jne

Vierailija
399/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tuo ihminen mies vai nainen?

Kirjoittaja mies kohde nainen,ihanainen minun ulottumattomissa

Vierailija
400/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmasti!! 😂😚[/

Anteeksi uteliaisuuteni mutta onko se kielletty hedelmä (varattu) ?

Ketju on lukittu.