Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

321/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä noi "kunpa emme olisi koskaan tavanneet" jutut kertovat kirjoittajasta valtavasti. Edes ole munaa (oli sukupuoli sitten kumpi tahansa) ottaa vastuuta omista tunteistaan.

Jos toinen ei tykkää kuin itse, tottakai se joka ikävöi, toivoo ettei ois tavannut eikä tarvis ikävöidä. Elämäntilanne voi olla sellainen ettei toinen halua erota, silloin taas kaipaava ihminen kärsii. Voi olla niinkin että toinen esim pettää ja ajatus on tuo. Monta syytä on toivoa tuota.

Kai tällekin Hopeaketulle on kertynyt jotain kokemusta elosta ja sen pohjalta en edelleen ymmärrä lausetta "kunpa emme olisi koskaan tavanneet" kaipauksen viitekehyksessä?

Jos minä moista sanoisin niin siitä ois kaipaus kaukana :D

Jotenkin tuntuu että kaipaus liittyy elämättä jääneeseen elämään sen kaivatun kanssa, kaikkia kortteja ei ole katsottu, yhteiset aamupuurot jääneet syömättä eikä yhdessä hyviä tai pahoja olla koettu?

Minusta kaipaus tarkoittaa sitä että jotain elämää rikastuttavaa on päässyt kokemaan, edes vähän ja miksi siitä silloin pitäisi sanoa: Sitä ei olisi pitänyt tapahtua!

Se vaan on niin hienoa jos pääsee elämään sellaisen tilanteen että toisen silmistä näkee lupauksen paremmasta huomisesta, vaikkei sitä huomista tulisikaan! Hetkikin riittää! 

Vierailija kirjoitti:

Menninkäinen vai päivänsäde?

Toivoisin olevani päivänsäde mutta lie meistä kaikista löytyy noi molemmat puolet :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
322/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo lause liity Hopeakettu tilanteisiin, joissa kaipaa vaikka ei haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katua jotain tehtyä? Se oli hyvä idea silloin. Ja jos se osottui myöhemmin huonoksi jutuksi niin siitä pitää ottaa opiksi ja jatkaa elämää kokemusta rikkaampana.

Vierailija
324/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katua jotain tehtyä? Se oli hyvä idea silloin. Ja jos se osottui myöhemmin huonoksi jutuksi niin siitä pitää ottaa opiksi ja jatkaa elämää kokemusta rikkaampana.

Miten ottaa opiksi? ”Älä ihastu enää”?

Ja jotkut ihmiset ei vaan tuo minkäänlaista rikastuttavaa kokemusta elämään, päinvastoin.

Eikä se toinen juttu edes ollut hyvä idea silloinkaan.

Täysi floppi ja fiasko suorastaan.

Vierailija
325/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sellaiseksi ihmiseksi jotenkin opetella?

Siis sellaiseksi, joka kääntää vaan hymyillen uuden sivun kun edellinen kusee ja löytää aina helposti ja nopeasti uuden ihmisen tai unohtaa muuten vaan?

Haluan ”Nooooo, huomenna on uusi päivä”-asenteen.

Mulla on se kaikissa muissa asioissa, paitsi rakastumisessa ja kärsin siitä todella.

Vierailija
326/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua ja ikävöin koko ajan.

Vierailija
327/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin saanut sen estettyä olemalla vaan jämäkkä.

Kaksi kertaa olisi pitänyt kieltäytyä todella selkeästi ja olisin säästynyt paljolta.

Vierailija
328/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi näin sen vielä uudelleen, vaikka se oli jo aiemmin kohdellut minua epäkunnioittavasti ja huonommin kuin kukaan koskaan?!?!?!??!?

Vierailija
329/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin koko ajan, onko väärin elää näin, kun rakastan oikeasti sinua. Olet mielessäni mies.

Vierailija
330/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kipeää täältä kauempaakin katsoa kun revit itseäsi hiljalleen palasiksi ja yhä vain onnettomammaksi. Kunpa alkaisit välittää myös itsestäsi.

Vierailija
331/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee kipeää täältä kauempaakin katsoa kun revit itseäsi hiljalleen palasiksi ja yhä vain onnettomammaksi. Kunpa alkaisit välittää myös itsestäsi.

Tuot se on, kun ei tunne ihmistä yhtään, tekee vain omia vipopäisiä päätelmiä sieltä kaukaa katsellen. Ihan onnellinen ihminen, tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, mutta vipopää näkee ihan just mitä haluaakin nähdä siin tilanteessa. Välittämättä faktoista. Ihan tässä tulee sääli sun puolesta, ehkä se onnettomin orpopiru oletkin sinä itse sieltä kaukaa katsellen.

332/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo lause liity Hopeakettu tilanteisiin, joissa kaipaa vaikka ei haluaisi.

Jos näin niin mehän kaikki palstalaiset kuulumme sitten siihen kategoriaan?

Toi kaipaus ilman haluamista on tavallaan sellaista henkistä itseruoskintaa, kukapa sitä nyt itselleen haluaisi moista vaan minkäpäs mahtaa olosuhteille tahi tilanteelle. Minusta se ei kuitenkaan oikeuta tuohon toteamaan, kunpa emme olisi ikinä tavanneet!

Toteama pitää sisällään sanat joita ei ole lausuttu, virhe, moka jne...

Itse olen onnellinen siitä kun edes hetken olen saanut sen kaivatun seurassa olla, halata, unhoittaa muun maailman, olla yhtä. Pieni hinta on tällainen kaipaus siitä.

Toki syli avoinna 🤗 olen vieläkin, hänelle, mutta kun hän on niin... ... niin... ... Pottermaista ilmaisua käyttääkseni : Jästi

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
333/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi näin sen vielä uudelleen, vaikka se oli jo aiemmin kohdellut minua epäkunnioittavasti ja huonommin kuin kukaan koskaan?!?!?!??!?

Tuolle sinun käytökselle ja ajattelulle ei kukaan voi sanoa mitään. Kannattaa opetella tekemään rajoja ja kunnioittaa itseään. En tiedä miksi sinä päätät jotain rajoja, jos sitten et pitäisi niistä kiinni? Ehkä sinun täytyy miettiä tarkemmin mikä on raja tai tarkentaa oletko oikeasti sanojesi takana? Ehkä kuitenkin olet sallivampi, jos kerran pohdit tilannetta?

Jokainen meistä elää omaa elämää, välillä se risteytyy samalle reitille jonkun kanssa, mutta jos sääntöjä ei voida pitää yhteisenä, ei voida jatkaa yhdessä.

Sinun tapauksessa joko sinä olet ollut liian ankara tai kaipaat vaan vanhaa suolaa. Jos et ole valmis tinkimään omista arvoista ja säännöistä, pitää olla sellaisen ihmisen kanssa joka tahtoo asioita mitä sinäkin. Muuten rikot itseäsi.

Vierailija
334/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

❤️ P-nainen ❤️

Samat sanat.

Meitä on näköjään useampi, joka P-naista kaipaa. Eri P-naista varmaan kuitenkin kukin ; )

Ja tämähän vaatii tarkennusta 🤔 Kuinka monta kirjainta P-naisen etunimessä?

Kuusi.

Vierailija
335/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua m-nainen minkä teit aikaisemmin olemalla on ihana itsesi. En silloin ymmärtänyt itsekään kuinka suuri oli ihastukseni sinuun. Nyt kun ei olla yhteydessä (vain luoja tietää kuinka usein olet ajatuksissani) kaipaan ääntäsi, nauruasi ja sitä ymmärrystä toisiamme kohtaan. Olet hyvä ja ihana ihminen. Kaikkea hyvää sinulle ❤️

Olet minulle tärkeä vaikka oletkin toisen oma.

Vierailija
336/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet muuttuu niin kuin mekin. Ei enää eletä 1900-lukua. Nyt ollaan miten halutaan, kenen kanssa halutaan ja kuinka pitkään.

Ihanan vapaata. Ei lupauksia loppuelämän suhteesta.

Vaihdetaan kun rupee v******maan.

Vierailija
337/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua nainen..

Vierailija
338/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin monesti mietin, että miksi-miksi-miksi piti ollenkaan tavata sen mun täydellisen ja saavuttamattoman ihmisen kanssa. Kukaan ei tunnu enää miltään verrattuna, mutta en myöskään voi saada sitä, kenet haluaisin. On kuin lapselle heilutettaisi tikkaria nenän edessä.

Olisi kiva, kun ei edes tietäisi kyseisenlaisen henkilön olemassaolosta, niin voisi kiinnostua jostakusta tavallisesta ihmisestä.

Huoh.

Vierailija
339/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin monesti mietin, että miksi-miksi-miksi piti ollenkaan tavata sen mun täydellisen ja saavuttamattoman ihmisen kanssa. Kukaan ei tunnu enää miltään verrattuna, mutta en myöskään voi saada sitä, kenet haluaisin. On kuin lapselle heilutettaisi tikkaria nenän edessä.

Olisi kiva, kun ei edes tietäisi kyseisenlaisen henkilön olemassaolosta, niin voisi kiinnostua jostakusta tavallisesta ihmisestä.

Huoh.

Luultavasti hän vaikuttaa täydelliseltä vain siksi, että on saavuttamaton.

Vierailija
340/1266 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoilen välillä. Kaipaan K:ta.

Ketju on lukittu.