Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
241/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa tämän yhden rohkean myötä muutkin uskaltautuisivat...? ;)

Ihme hypetystä jonkun anonyymin viestin johdosta. Nyhjää tyhjästä ja sillein. Mistä sinäkään tiedät, onko laittanut oikeasti viestiä yhtään minnekkään muualle kuin tänne. Piste.

Joo, siis niin hirveää kun muut iloitsevat jonkun toisen puolesta. Tosiaankin ihme hypetystä, siirrytäänpä takas tappeluun!

Vierailija
242/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollutkaan nyt tappelua täällä. Missähän tappelijat on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko koskaan miltä tuntuisi antaa tunteille periksi ja suudella minua?

En tiedä miltä musta tuntuu... kaikkea ajattelen kyllä.

Aikamoista kiertelyä ja kaartelua.

Haluaisin kyllä olla suora ja päättäväinen, suunnata kohti onneani ja rakastaa vahvasti, intohimoisesti. Mutta en saa selvää tunteistani joten kierrän samaa ympyrää, vuodesta toiseen.

Kuulostat mieheltä. Kuinka monta vuotta tuota on jo jatkunut?

Oikein arvattu ja liian pitkään.

Vierailija
244/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin hullua, miten sinä saatkin sydämeni näin sekaisin.

Haluan sinut. Tutustua, kulkea rinnallasi, nauraa, kujeilla, helliä, rakastaa, nukkua vieressäsi, rakastella. Kaikkea, yhdessä.

Vierailija
245/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheeta miten tänään onkin niin ikävä. Tästä pitäs päästä eteenpäin tai yli. Nyt haaveilen vaan sun sylistä.

Vierailija
246/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hypetystä jonkun anonyymin viestin johdosta. Nyhjää tyhjästä ja sillein. Mistä sinäkään tiedät, onko laittanut oikeasti viestiä yhtään minnekkään muualle kuin tänne. Piste.

Väliäkö sillä. Joko on totta tai ei. Hienoa kuitenkin, että ihmiset pystyvät iloita asioista, jotka eivät heidän elämäänsä varsinaisesti vaikuta.

Vierailija
247/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisikin! Mutta ei uskalla. Liian pitkä aika näkemisestä, olisi pitänyt heti tarttua asiaan. Nyt se ei takuulla edes muistaisi mua enää.

Onnekkaita ovat ne, jotka ei ala empiä tai ihmetellä, vaan TOIMII. Onnea sille, jolla on treffit perjantaina!

Vierailija
248/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis niin hirveää kun muut iloitsevat jonkun toisen puolesta. Tosiaankin ihme hypetystä, siirrytäänpä takas tappeluun!

Niin hienoa lukea tuollaista, oikein v*tuttaa lukea niitä perinteisiä piipityksiä "anonyymia liirum laarumia, laita mulle viesti X-sukupuoli". Vielä kehdataan ylikäyttää sanaa rakkaus, mutta senttiäkään ei olla valmiina laittamaan likoon sen rakkaan puolesta.

Vierailija
249/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin helppoa sanoa laittaneensa viestin, mutta totuus lienee ja ilmeisemminkin jotain ihan muuta. En ole niin tyhmä, että uskoisin. Hypettäkää toki joutuvia.

Vierailija
250/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä olla suora ja päättäväinen, suunnata kohti onneani ja rakastaa vahvasti, intohimoisesti. Mutta en saa selvää tunteistani joten kierrän samaa ympyrää, vuodesta toiseen.

Siis onko sulla joku jota kohtaan niitä tunteita on mutta et saa selvää mitä haluat? Tietääkö kohde sun fiiliksistä?

Vierailija
251/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistänpä lusikkani tähän soppaan. Mitenkähän niihin saataisiin selvyys? Sama vika mullakin. En tiedä mitä tunnen, kun ei ole tilaisuutta ottaa selvää, mutta ajatuksissa olet/on sinnikkäästi.

Vierailija
252/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua, meitä, sun läheisyyttä. Olet kotona, minä sängyssä..taas yksin odotan unta.

Olen lastesi äiti, olen rakkauttasi kaipaava, nykyään lähes näkymätön. Et kuule sanojani, et nää tunteitani, et nää enää mua.

Silti rakastan yhä sua.

Vierailija
253/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin halata sinua hellästi. Minä rakastan sinua!

Vierailija
254/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kun kerkesin jo iloita kuinka ihania ihmisiä oli paikalla. Kiitos kaikille kannustuksesta! ❤ Voisin toki laittaa kuvan keskustelusta, mutta en koe sitä millään tavalla järkeväksi. Eikä minulla oikeastaan ole tarvetta todistella kenellekään mitään, tulin tänne, koska ehkä minä vain tarvitsin jonkinnäköistä tukea. Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Ap

255/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kai nyt vain ilmoittaa, että minä aion lähettää sinulle viestin. Heti kun olen kirjoittanut tämän. En jaksa enää vain haaveilla sinusta. En kuitenkaan mitään menetä. En tiedä ilahdutko siitä, mutta ainakin sitten minulla on syy unohtaa sinut.

Laitoitko?

Laitoin! Ei ole vielä vastannut. Voi luoja miten voi jännittää näin paljon yhtä viestiä....

Oujee Oujee oujee! Oon ylpee susta.

Me nähdään perjantaina!! En kestä! Olin varma että turpiin tulee ja pahasti. Ei h*lvetti musta on tuntunut tältä viimeks varmaan joskus teininä...

No nyt!!! Kannatti uskaltaa! Olenpa iloinen totaalisen anonyymin henkilön puolesta!!!!! 😍👍

Kannatti joo! Vaikka melkoisen tunnemyrskyn kävin läpi😂. En tajua miten saan nukutta tänä yönä... jännittää perjantai ihan älyttömästi.

Hienoa että tohdit ja noinkin hyvin kävi siinä, peukutukset myöskin minun puolesta :)  

Ressukka, sullahan on monta päivää kärvisteltävänä perjantaihin  :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
256/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kun kerkesin jo iloita kuinka ihania ihmisiä oli paikalla. Kiitos kaikille kannustuksesta! ❤ Voisin toki laittaa kuvan keskustelusta, mutta en koe sitä millään tavalla järkeväksi. Eikä minulla oikeastaan ole tarvetta todistella kenellekään mitään, tulin tänne, koska ehkä minä vain tarvitsin jonkinnäköistä tukea. Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Ap

Ei tarvitse todistella yhtään mitään. Täällä on katkeria ja kateellisia ihmisiä jotka eivät ole valmiita tekemään mitään "rakkaansa" eteen. Toki osa ihan normaaleja empaattisia ihmisiä. Onnea!

Vierailija
257/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kerro ny vähän sun kaivatustasi ja missä te olette tavanneet?

Vierailija
258/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sut tänään punaisessa autossa.

Missä päin näit mut?

Vierailija
259/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihanaa tuntea sun lihaksikkaat, vahvat kädet mun ympärillä ja katsoa millaisen kontrastin meidän ihojemme sävyt saisivat aikaan. Siihen olisi hyvä nukahtaa.

Vierailija
260/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”I just need you now”❤️

Ketju on lukittu.