Jatka lausetta: Mitä vanhemmaksi tulen, sitä...
Kommentit (56)
..mukavuudenhaluisempi ja terveellä tavalla itsekkäämpi olen.
Enemmän kaipaan rauhaa ja hiljaisuutta.
Sitä enemmän inhoan ja halveksin muita ihmisiä.
tyytyväisemmäksi tulen pienistä, hyvistä asioista.
Nopeammin aika kuluu, en käsitä mihin se katoaa.
Nuoremmat miehet kiinnostavat minua ;D
vähemmän jaksan mitään jonnin joutavaa...
enemmän näen riskejä ja uhkia elämässä
...enemmän löydän asioita, jotka tuovat tasapainoa ja mielenrauhaa minulle ja sitä vähemmän teen päinvastoin vaikuttavia asioita. Ja kyllä tuntuu ihanalta!
vähemmän on haaveita. Olen viisikymppinen ukko, ja tajusin tämän tässä taannoin: on minulla toki haaveita jäljellä edelleenkin, mutta kun nuoruuden haaveista osa on jo toteutunut, osa osoittautunut mahdottomiksi ja osa vain lakannut kiinnostamasta, niin jotenkin näiden tilalle ei ole tullut uusia, eli haaveiden kokonaismäärä on vähentynyt.
sitä nuoremmaksi tunnen itseni sisäisesti, heräämisen jälkeisestä peilikuvasta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
vähemmän on haaveita. Olen viisikymppinen ukko, ja tajusin tämän tässä taannoin: on minulla toki haaveita jäljellä edelleenkin, mutta kun nuoruuden haaveista osa on jo toteutunut, osa osoittautunut mahdottomiksi ja osa vain lakannut kiinnostamasta, niin jotenkin näiden tilalle ei ole tullut uusia, eli haaveiden kokonaismäärä on vähentynyt.
Olen vajaa 40 v ja sama juttu! Miltä sinusta tuntuu tuo haaveiden väheneminen? Minusta ihan hyvältä, rauhoittavalta jopa, kun ei tarvi stressata niiden toteutumista tai pettyä jos eivät toteudukaan.
Petyn ihmisiin ja heidän itsekkyyteensä ja julmuuteen.
Annoin periksi, en etsi enää ystäviä.
...enemmän on kertynyt aihetta hävetä itseään.
sitä vähemmän miehet katsovat perääni.