Jatka lausetta: Mitä vanhemmaksi tulen, sitä...
Kommentit (56)
paremmin hallitsen velttoilun hurmaavan taidon 🛀
...enemmän unohtelen nimiä ja muita pikkuasioita.
sitä vähemmän tuntee tarvetta harrastaa seksi.
M39
..sitä tärkeämmäksi on tullut oma sänky että saa jotenkin edes nukutuksi
..sitä enemmän muistelen mennyttä ja aikaa kun lapset oli pieniä
huomaan etten olekaan enää nuorin työpaikalla vaan vanhemmasta päästä ellen vanhin!
.. Vähemmän siedän lapsia ja typeriä ihmisiä, ja sitä enemmän toivon ihmiskunnan sukupuuttoa lisääntymisen lopettamisen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähemmän on haaveita. Olen viisikymppinen ukko, ja tajusin tämän tässä taannoin: on minulla toki haaveita jäljellä edelleenkin, mutta kun nuoruuden haaveista osa on jo toteutunut, osa osoittautunut mahdottomiksi ja osa vain lakannut kiinnostamasta, niin jotenkin näiden tilalle ei ole tullut uusia, eli haaveiden kokonaismäärä on vähentynyt.
Olen vajaa 40 v ja sama juttu! Miltä sinusta tuntuu tuo haaveiden väheneminen? Minusta ihan hyvältä, rauhoittavalta jopa, kun ei tarvi stressata niiden toteutumista tai pettyä jos eivät toteudukaan.
Joo, tavallaan rauhoittavaa se on minustakin ollut. Ei se mitenkään haittaa; on vain jotenkin yllättävää. 16
Sitä enemmän viihdyn omassa seurassani.
...vähemmän on enää vaihtoehtoja, joista valita. Toisaalta se on helpottavaakin.
... Enemmän tajuan, etten tiedä mistään mitään.
Sitä vahvemmin ajattelen että ennen oli kaikki paremmin, lapset kohteliaampia, nuoret kunnollisempia, aikuiset osaavampia ja niin edelleen
Sitä enemmän osaan olla itseäni kohtaan myötätuntoisempi. Kunpa tämän olisi osannut jo aiemmin!