Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa narsistin suhteen alussa

Vierailija
14.10.2018 |

?

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Vierailija
142/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on aina täysi hullu ja psykopaatti exä, joka kohteli häntä kaltoin. Eksää ei kuitenkaan ole tuomittu mistään, mutta aivan sairas oli ja sinä niin ihana ja täydellinen, eikä ole vastaavaa ikinä tavannut. Kunnes itse olet parin vuoden päästä se uusi täysi sekopää entinen.

Tämä tuntuu olevan suorastaan normaali käytäntö. Aina on exät ja muut jotain hulluja mutta minä joku aivan ennenkokematon ja koskaan ei ole ollut vastaavaa. Erään potentiaaliseksi pyrkivän ystävän kanssa ollut tällaista jo toista vuotta, mietin vaan jaksaisiko tosiaan suhteeseen asti pitää tuota yllä jolloin sitten toistuu taas samat kaavat ja pian olen minäkin entisten hullujen joukossa.

Kyllä, eksät aina hulluja ja sairaalloisen mustasukkaisia! Ihmekös tuo, narsisti kun kaipaa jatkuvaa ihailua ja halutuksi tulemisen tunnetta muiltakin kuin kumppaniltaan. Narsistit rakastavat somea.

Hän kyllä sanoi omaavansa flirttailevan persoonan, pitäisi varmaan olla sellainen varoitusmerkki sekin sillä tuskin se ympäriinsä flirttailu parisuhteeseen loppuu.

No ei lopu ei. Narsisti tarvitsee jatkuvasti ihailua ja siksi pettää helposti. Pitää salasuhteita yllä ja viestittelee salaa muiden naisten kanssa. Piilottelee puhelintaan. Minunkin luona vieraillessa viestitteli muille naisille asuntoni vessasta. Kuulin kerran oven läpi kuinka tunnusti jollekin toiselle rakkautensa. Törkeydellä ei ole mitään rajaa!

No huh huh!

Mitä tapahtui tuon jälkeen? Kerroitko, että kuulit tuon rakkaudentunnustuksen? Kuoliko sun tunteet siihen paikkaan? Kauan olitte olleet yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskusteluketju oli hyvää vertaistukea. Tuo narsistin kateus pitää kyllä paikkansa.  Kateus ja halu kilpailla on narsistin polttoainetta. Hänen pitää olla paras, kaunein ja rikkain.

Vierailija
144/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut heti kertoa vaikka sydämeeni sattui ja itku kuristi kurkkua. Suhde alkoi olla ho loppusuoralla. Tiesin että hän jättää minut pian. Jotenkin sen vaan aavistin että olin vaan varalla. Rakastin häntä valtavasti. Yritin liikaa yksipuolisesti ja selvittää myös suhteen tilaa mutta en saanut vastauksia. Toisinaan hän kertoi ettei tiennyt haluaako olla kanssani. Sain paljon hiljaisuushoitoa häneltä eli hän vain katosi. Tuli aina takaisin muina miehinä. Sitten kun ero tuli niin kerroin kakki epäilykseni. Tiesin että hän petti minua. Kerroin myös tuon viestittelyasian vessassani. Ei myöntänyt mitään. Ei narsistit koe koskaan olevansa väärässä. Lopulta kun annoin kaiken hänen minuun istuttaman paikan tulla ulos niin hän kertoi jo löytänernsä toisen

Vierailija
145/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltanut heti kertoa vaikka sydämeeni sattui ja itku kuristi kurkkua. Suhde alkoi olla ho loppusuoralla. Tiesin että hän jättää minut pian. Jotenkin sen vaan aavistin että olin vaan varalla. Rakastin häntä valtavasti. Yritin liikaa yksipuolisesti ja selvittää myös suhteen tilaa mutta en saanut vastauksia. Toisinaan hän kertoi ettei tiennyt haluaako olla kanssani. Sain paljon hiljaisuushoitoa häneltä eli hän vain katosi. Tuli aina takaisin muina miehinä. Sitten kun ero tuli niin kerroin kakki epäilykseni. Tiesin että hän petti minua. Kerroin myös tuon viestittelyasian vessassani. Ei myöntänyt mitään. Ei narsistit koe koskaan olevansa väärässä. Lopulta kun annoin kaiken hänen minuun istuttaman paikan tulla ulos niin hän kertoi jo löytänernsä toisen

Kamala mies, hyi!

Vierailija
146/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Eli ensin petti sua useiden kanssa sun selän takana niin pitkään, kunnes löytyi sen verran sopiva, että vaihtoi sut sitten käytännössä lennosta toiseen naiseen.

Vierailija
147/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti uuteen suhteeseen meno ja alun huikea rakkauspommitus on hyviä myrkyllisen suhteen alun merkkejä. Narsisti ei kykene selvittämään edellisen suhteen päättymiseen liittyviä ongelmia. Uutta koukkuun het vaan ettei tarvitse käydä yksin. Omatunto ei vaivaa koska sitä ei ole. Narsisti ei välitä vaikka jäisit kärsimään.

Vierailija
148/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Eli ensin petti sua useiden kanssa sun selän takana niin pitkään, kunnes löytyi sen verran sopiva, että vaihtoi sut sitten käytännössä lennosta toiseen naiseen.

Kyllä näin valitettavasti kävi. Valehteli alussa'että haluaa kanssani parisuhteen mutta olinvaan hänelle käyttöesine. Seksikumppani. Näin ei oltu sovittu mutta sellaisena hän minua piti.

Vierailija
149/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa narsistia on vaikea tunnistaa. Osaavat näytellä ja lukea uhria taitavasti. Ovat uhrille ihan mitä uhri vaan haluaa ja toivoo tai tarvitsee mutta kun uhri on koukussa alkaa se jalustalta alas tiputtaminen ja henkinen pahoinpitely.

Vierailija
150/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on taivaallista ja samaan kämppään pikavauhtia. Viralliset sidokset, kihlat, naimisiin, ei avioehtoja tai muuta epäluottamusta osoittavaa. Sitten sä alat pelätä menettäväsi kaiken sen ihanuuden, alat tehdä pikkuhiljaa kaiken väärin, pyytelet anteeksi olemattomia. Ja niin edelleen, kunnes elämäsi on romuna.

Kiitos tästä. Itse juuri tilanteessa, missä mies kosi ja suuttui kun edes puhuin avioehdosta. Omasta mielestäkin paperiasiat on romantiikan tappaja, mutta en toisaalta naimisiinkaan hinkunut juuri tästäkin syystä.

Vierailija
151/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen ohjailu on yksi manipulointikeino jota narsisti käyttää. Sitä on alussa vaikea nähdä mutta kuuntelej a tarkkaile itseäsi. Jos alat tekemään asioita narsistin haluamalla tavalla tai muuttamaan huomaamatta sitä itse itsestäsi, alistumaan, miellyttämään on se manipulointia. Sitä koettaa olla sellainen Ihana narsistin silmissä koska narsisti ei siedä epätäydellisyyttä. Etkä halua tulla hylätyksi narsistin taholta. Sinusta tulee läheisriippuvainen. Jos yhtään tunnistat omassa käytöksessään näitä niin olet narsistin otteessa. Lähde ennenkuin pahemmaksi menee. Narsistin kanssa et voi olla oma itsesi. Menetät itsearvostuksesi ja itsekunnioitiksesi sekä rajasi. Se in narsistin tarkoitus ja päämäärä. Saada sinut hallintaansa.

Vierailija
152/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että minulla on suhteessa menossa tuo vaihe, missä mies uskoo vedättävänsä minua ja valkkaa seuraavaa naista. Ei ymmärrä, että olen tilanteen jäljillä ja ei tule ero yllätyksenä. Olen jo itkenyt suhteen/rakkauden loppumista. Vielä en ole pystynyt jättämään, kun en ole tarpeeksi varma, onko kyse vain epäilyksistäni vai pettämisestä. On tullut tunne, että hän vertailee toisiin. Kun vaikka puhumme jostain, niin hän tuntuu odottavan, että vastustan kaikkia hänen mielipiteitään sen sijaan, että löytäisimme yhteisyyttä ja iloa siitä yhteisyydestä.

Vierailija
153/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa uskomaton huomio ja otti koko ajan yhteyttä. Lopussa jätti rumasti toisen vuoksi, ei ymmärtänyt mitä vikaa siinä oli, hänen isänsähän oli tehnyt samalla tavalla (sain tietää liian myöhään). Ei pitänyt asiaa minään, hänen mielestä olisi pitänyt olla kavereita taas viikon päästä.

Perhetausta: Isänsä oli jättänyt tyttöystävänsä sen kämppiksen vuoksi. Tämä kämppis oli eksän äiti, joka hoiti perheen kodin täysin yksin oman tyän lisäksi. Isä ei auttanut lainkaan, syytti jotain epämääräistä sairautta. Äiti kuoli suht. nuorena ja isä (siis se, joka oli liian sairas nostamaan kupit tiskikoneeseen) löysi nopeasti uuden ja on nyt elänyt yli kymmenen vuotta sen jälkeen kun vaimo kuoli.

Vierailija
154/157 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Narsisti vs minä" You tubesta löytyy loistavia kokemusasiatuntijan videoita. Ne videot auttoivat itseäni todella paljon ymmärtämään missä kauheassa tilanteessa olin ollut

Vierailija
155/157 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin ex tai kaikki exät on hulluja. Jos on lapsia niin narsistin ex on vieraannuttsja, vaikka narsisti on maailman paras isä.

Vierailija
156/157 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu wrote:

Liian täydellinen puolisoksi.

Sinulle nyt kelpaa mikä tahansa nuori tsirbula, joten painu vi tt uun tästä ketjusta.

Vierailija
157/157 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ite tunnistanut. Mutta intuitio sanoi koko ajan, että kaikki ei ole kunnossa. Olis pitänyt luottaa siihen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä