Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonojen ihmisten ketju :)

Vierailija
14.10.2018 |

Kaikki tuntuvat olevan niin täydellisiä. Sitten kauhistellaan, kuinka hhiiiiirveään tyhmiä asioita muut tekevät ja jättävät tekemättä.

Olenko ainoa, joka tekee tyhmyyksiä ihan itse?

Tunnustetaan tässä ketjussa huonoutemme. Ei saa tulla haukkumaan. 😢
Voin aloittaa:
Kylpyhuoneeni lattia on pinttyneen likainen. En ole vain muistanut ajatella, että sekin pitäisi pestä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ikkunanpesukilpailun voittaja.

En pese koskaan, yli 15 v pesemäti. Verhot vähän sama juttu.

Ei häiritse mua yhtään.

Saatte kyllä vessan lattiat puhtaaksi, vaikka luulette pinttyneeksi lopullisesti. Turha ressata, kyllä myrkyt löytyy! (noita olen kova kuurailemaan itse).

Tiskit jää usein tiskaamatta pitkiksi ajoiksi.

En aina pese itseänikään, jos oon vapaalla ihan.

Vierailija
22/24 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen ihan vain muodon vuoksi töitä, joihin en voi päästä. Oikeasti nautin työttömyydestä ja puutarhanhoidosta. Aina tulee hyvä mieli, kun Sipilä ja Lindström hölmöttävät televisiossa, että en vain suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa oikein mitään aikaan. Käyn töissä ja useimmat laskut maksan ajallaan, mutta kaikki muu laahaa perässä. Asunto pitäisi laittaa myyntiin, kouluttautua uuteen ammattiin, hankkia kipeästi kaipaamaani seuraa... Olen jotenkin jähmettynyt pelkojeni keskelle. Kun joskus luen vanhoja päiväkirjamerkintöjä, tajuan että tätä on jatkunut melkein kymmenen vuotta!

Vierailija
24/24 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimatta siitä että olen työssäni varsin tehokas ja aikaansaapa, olen omissa asioissani ja vapaa-ajalla saamaton vätys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi