Pystyykö aina pikkikoroilla kävelevät enää käyttämään tavallisia kenkiä?
Moni lääkäri ja sysioteraputtihan on todistanut, että noiden ihmisten jalka on pysyvästi rikottu, on varmaan niitä jotka ne järjettömät piikit riikusessaan kävelevät paljain jaloinkin varpaisillaan, koska jalka ei enää taivu normiasentoon.
Miksi joku haluaa pilata jalkansa noin. Tulee mieleen se mitä kiinassa tehtiin naisten jaloille.
Länsimaalaiset naiset "voimaantuu" kiduttamalla itse itseään. Kaikkein eniten minua huvittaa nämä modernit uusiofeministit, joilla on aina korkkarit jalassa ja mekko päällä, rosi voimaannuttavaa juu, vähän kuin noitaroviot tuotas takaisin keskelle kylää-tyyliin voimaannuttavaa.
Itse en oikeana vanhanajan naisten puolustajana oikein ymmärrä tätä korkkarilogiikkaa.
Kommentit (22)
Tuttu nainen (n.55v) on käyttänyt ikänsä pelkkiä korkoja. Ei kuulemma oikein osaa kävellä ilman, meinaa kompastua helposti, tiedä sitten miten on oikeasti vaikuttanut jalkoihin.
Niinpä. Kyllä minä(kin) olen itse useammin kuin kerran tai kaksi hämmentynyt hieman kun olen kohdannut mm. netin treffipalstan ilmoituksiin, joissa hvin pian nainen on saattanut kertoa kuvaillessaan unelmiensa kumppania, että kuinka hänen (useimmiten miehen) olisi oltavan n.n centtiä naista pidempi, jotta nainen voisi rauhassa ja hyvällä omallan tunnolla käyttää korkkareita. - Ikäänkuin miehen pituus estäisi naista niitä käyttämästä. Vaan mikä olisi samanarvoinen tapa miehelle esittää epäsuorasti toiveita - tai varmaan osalle- vaatimuksia kumppanin (naisen) ulkoisesta olemuksesta, viittamalla samalla omaan tapaan(?) - Luulen nät,, että miehenä on vähän heikoilla jäillä, jos kirjoitaa, että olethan minua pienempi niin saat rauhassa kulkea rinnallani korkkareissa. Tai olethan minua pinempi, niin voin suojella ja puollustaa sinua. Tai millaisen mielikuvan mies antaisikaan, jos hän kirjoittaisi olethan (nainen) minua lyhyempi, että voin varmuudella käyttää korkkareita, koska olisi kiusallista olla ja kulkea niiden kanssa vierelläsi, jos olisit minua pidempi.