Ystävä säästää puhelinlaskussa: pitää yhteyttä viestein eikä koskaan soita!
Hän on usein todennut, kuinka haluaa säästää puhelinlaskussa eikä ymmärrä ollenkaan mitään useamman kympin(kään) laskuja.
Jos soitan hänelle, jutellaan ihan helposti tuntikin. Sitten ei itse koskaan soita takaisin.
Jos en itse soita, laittaa hän sellaisia yleispäteviä ” moi mitä kuluu”-viestejä. Tuntuu että yrittää saada minut soittamaan.
Nyt on alkanut tämä pihistely ärsyttämään. Jos pitää minua niin hyvänä ystävänään kuin sanoo, niin luulis pystyvän kerran kahdessa viikossa vaikka soittamaan? Mutta eipä näytä pystyvän.
Jos vastaan viestiin viestillä, niin hän vastaa takaisin tietty,välittömästi. Sitten me kaksi aikuista ihmistä niputetaan viestejä kuin jotkut teinit. En jaksa ymmärtää, että kokonainen keskustelu: kuulumisten vaihto ja tavan jutustelu pitää tehdä viesteillä kun yksi ei raski soittaa!
Tää tuore mun puolesta kuivumaan tää ystävyys. Jos ei soita takaisin vaan jää väijymään mun soittoa aina, niin sitä soittoa ei kohta tule.
Ystävyys on vastavuoroista ihan pikku asioissakin.
Kommentit (9)
Voihan watsapilla ja meselläkin soittaa, ilmaiseksi.
Jos sinulla on liittymämuoto, johon on tietty määrä puheluita samalla maksulla niin miksi nipotat?
Mä inhoan soittamista yleensä, päätä alkaa särkeä jos puhu pitkään puhelimeen, ilmeisesti jotenkin jännitän niskat jumiin aina. Tykkään laitta aviestejä, kun siloin voi vastata vaikka tunnin päästä eikä tarvii miettiä, onko toinen nukkumassa/lenkillä/vielä töissä/iltatöissä jne.
Mua siis kiinnostaa kavereiden kuulumiset ja haluan pitää yhteyttä, mutta viesteillä kun ei nähdä. Ei siis mulla liitty mitenkään erityisesti puhelinlaskuun. Mutta mä taas en jaksa puheluja, jotka kestää tunteja ilman erityistä asiaa.
Minäkin laitan useimmiten viestejä, eikä se liity puhelinlaskuun millään tavalla. Koskaan ei voi tietää, ovatko ystävät töissä tai muuten jossain menossa ja viesti on vähemmän häiritsevä kuin puhelu jos sattuu, että ystävä ei voikaan vastata. Vastaa kun ehtii ja sitten voidaan vaikka soittaa jos molemmilla hyvä hetki.
Oletko koskaan sanonut hänelle asiasta?
Etpä tietenkään. Ajattelit vain lopettaa ystävyyden ilman mitään selityksiä.
Minä inhoan puhelimessä puhumista. Joudun töissä puhumaan ihan tarpeeksi puhelimessa. Vapaa ajalle on puhu puhelimessa vain pakolliset asiat. Viestittelen. Voi vastata koska ehtii.
Ap kuulostaa aikasyöpöltä juoruakalta. Ei kukaan järkevä pidä luuria korvallaan pitkään jos haluaa välttää aivokasvaimet.
Kuka soittelee nykypäivänä? Whatsappailkaa, kuten muutkin aikuiset.