Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö auton rattiin jos tietäisit että sinulla on alkoa veressä juuri alle sen 0.5 promillen?

Vierailija
14.10.2018 |

Jos lähtisit niin minkä ison V:n takia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, jos autolla pitäisi johonkin liikkua ja olo olisi muuten normaali.

Vierailija
2/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnen itseni selväksi ja tavallaan on pakko lähteä ja kyseessä ei ole nousuhumala, niin miksen lähtisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sehän on täysin laillista. Jos tieto on epävarma, niin en, mutta jos puhaltaisin poliisin pilliin alle enkä olisi enää hetkeen juonut lisää, niin miksipä ei.

Vierailija
4/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki alkoholi ei välttämättä ole vielä imeytynyt sekä tarkkaavaisuus liikenteessä ei ole yhtä hyvä kuin selvinpäin.

Mitäs jos ajaisit vahingossa ihmisen yli? Minua ainakin jäisi vaivaamaan se että ajoin maistissa ja jos olisin ollut selvinpäin niin hän olisi ehkä jäänyt eloon koska reaktionopeus olisi ollut parempi.

Vierailija
5/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukema olisi alle 0,5 niin lähtisin. Joisin matkalla myös pikku hörppyjä, jotta ei pääse laskemaan liikaa.

Vierailija
6/6 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtisit niin minkä ison V:n takia?

Mä liikun usein autolla baareihin, ja juon siellä ajatuksella 2h/drinkki. Eli jos olen siellä 2h, juon yhden, jos 4 juon kaksi.

Ei ole ikinä ongelmaa auton hallinnassa, ihan yhtä hyvin voisit kysyä miksi joku ajaa autoa väsyneenä. Ihan yhtä suuret riskit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän