Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko jos joku esittää kaveriasi tai olevansa kiinnostunut, vaikkei oikeasti ole?

Vierailija
14.10.2018 |

Viimeaikoina näitä "valekavereita" ja valeihastujia" on ollut paljon. :( Oikeiden ystävien ja kumppanin löytyminen on todellinen haaste.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa. Musta se on tämän feikkaajan ongelma eikä mun.

Vierailija
2/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin paljon ystäviä ja hyviä kavereita aviomieheni lisäksi, että huomaan kyllä ihan heti, jos joku ei olisi aidosti kaverini. Ei se asia kuitenkaan minua oikeastaan häiritsisi, sillä elämäni ei ole sen yhden ihmisen varassa.

Yritä nyt ap sinäkin hieman relata vaatimustesi kanssa. Älä ripustaudu ihmisiin heti ja tunge heidän niskaansa kaikkia mahdollisia odotuksiasi, vaan katsele ja tutustu rauhassa. Ole oma itsesi, sillä feikkaamalla saat vain yhtä feikkejä kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti ole huomannut. Paras ystäväni kertoi minulle muutama vuosi sitten, ettei hän oikeastaan pidä minusta. Se oli kamalaa.

Vierailija
4/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa, koska en oikein ymmärrä miksi joku haluaisi feikata ystävyyttä??

Vierailija
5/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaaja 3 tässä: kyseessä oli pelokas miellyttäjä, jolla yli kymmenen vuoden ystävyyden jälkeen meni kuppi nurin. Mistään epäkohdista ei ollut ennen sitä hän puhunut, vaan kerännyt ärtymystä sisäänsä pitkään.

Vierailija
6/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaaja 3 tässä: kyseessä oli pelokas miellyttäjä, jolla yli kymmenen vuoden ystävyyden jälkeen meni kuppi nurin. Mistään epäkohdista ei ollut ennen sitä hän puhunut, vaan kerännyt ärtymystä sisäänsä pitkään.

Kyllä kai tuollainen käytös huutaa jo kauas?

Vierailija
7/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai tuollainen käytös huutaa jo kauas?

Jos olisi huutanut, niin en olisi pitänyt häntä parhaana ystäväni. Ilmeisesti hänellä oli jotain henkisiä ongelmia itsensä kanssa.

Vierailija
8/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en usko, että ihmisillä on syytä esittää kiinnostunutta. Toki jotkut saattavat tavan vuoksi kysellä kuulumisia, jolloin oletan, ettei heitä oikeasti kiinnosta, vaikka mistä sitä tietää, vaikka kiinnostaisikin. En ole niin hyvä tulkitsemaan ihmisiä.

Tiedän yhden kaksinaamaisen ihmisen, jonka luonne vaihtelee hurmurin ja paholaisen välillä, ne hänen hyvät hetkensä voi kai laskea joskus kiinnostuneen teeskentelyksi. Oikeasti on todella huomionhakuinen ja kerskaileva. Jos hän kysyy jotain ja rupean vastaamaan, niin saatan joskus huomata miten hän tylsistyy. Koska sitä ihmistä ei oikeasti kiinnosta muut.

Vierailija
9/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen viestittää enemmän elekielellä kuin sanoin. Sanoin voi valehdella, ei teoin, kyllähän se aistii jos joku feikkaa.

Vierailija
10/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan

Vierailija
11/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä feikkausta tapahtuu todella paljon työ/koulu ympäristössä. Erityisesti kun pitää tehdä jotain ryhmätöitä, pyritään olemaan niin ystävällisiä ja kaveria kuin ikinä. Yleensä paljastuu, että kyseinen henkilö haluaa päästä vähemmällä työpanoksella. 

Vierailija
12/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että aina huomaan.. Olen saanut jälkeenpäin kuulla eräänkin jopa ihastuneen minuun, mutta en huomannut. 

Vierailija
13/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen viestittää enemmän elekielellä kuin sanoin. Sanoin voi valehdella, ei teoin, kyllähän se aistii jos joku feikkaa.

Ei välttämättä aisti, jos toinen on taitava manipuloija. Siihenhän kaikenlaisten huijari-Auervaarojen toiminta perustuu.

Vierailija
14/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan. Annan sen esittää aikansa omaa esitystään. Kyllä se lopulta huomaa, ettei minua voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
15/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin paljon ystäviä ja hyviä kavereita aviomieheni lisäksi, että huomaan kyllä ihan heti, jos joku ei olisi aidosti kaverini. Ei se asia kuitenkaan minua oikeastaan häiritsisi, sillä elämäni ei ole sen yhden ihmisen varassa.

Yritä nyt ap sinäkin hieman relata vaatimustesi kanssa. Älä ripustaudu ihmisiin heti ja tunge heidän niskaansa kaikkia mahdollisia odotuksiasi, vaan katsele ja tutustu rauhassa. Ole oma itsesi, sillä feikkaamalla saat vain yhtä feikkejä kavereita.

"Mulla on tosi paljon rahaa ja omaisuutta, mikset säkin relaa vaikka tililläsi on 3 euroa? Mulla ainaki tahat riittää, miks sä stressaat vaik sul ei riitäkään?"

Vierailija
16/16 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä aisti, jos toinen on taitava manipuloija. Siihenhän kaikenlaisten huijari-Auervaarojen toiminta perustuu.

Taitavilla huijareilla toiminta kai perustuu samaan kuin näyttelijöillä. He palauttavat mieleensä jonkin aiemman myönteisen tunnekokemuksen ja projisoivat sen toiseen henkilöön. Ikään kuin voimakkaasti liioittelevat siis myönteisiä tunteitaan uhrejaan kohtaan keskittymällä uhrin miellyttäviin ominaisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme