Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiintuloaika naiselle

Vierailija
14.10.2018 |

Mun mies käy noin joka toinen viikonloppu baarissa kavereiden kanssa. Itse käyn ulkona muutaman kerran vuodessa. Viime viikonloppuna kun lähdin tyttökavereiden kanssa niin mies sanoin mulle kotiintuloajan ystäväni kuullen. Meinasi ystävältä leuat loksahtaa sijoiltaan. Mies ite menee koko ajan ja minä harvoin. Mies on muutenkin nekatiiivinen siitä kun menen. Vaikka siis menen todella harvoin. Kuka 30v mies sanoo aikuiselle naiselle kotiintuloajan? :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan vaivaa päätäs ja tee vaan niinku miehes käskee

Vierailija
2/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen jolla on kokemusta pettävistä ho*oista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt ja olen ulkona vain muutaman kerran vuodessa. Mieheni on ulkona joka toinen viikko.

Vierailija
4/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä miesvihaaja. Ihan oikeesti.

Vierailija
6/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käy noin joka toinen viikonloppu baarissa kavereiden kanssa. Itse käyn ulkona muutaman kerran vuodessa. Viime viikonloppuna kun lähdin tyttökavereiden kanssa niin mies sanoin mulle kotiintuloajan ystäväni kuullen. Meinasi ystävältä leuat loksahtaa sijoiltaan. Mies ite menee koko ajan ja minä harvoin. Mies on muutenkin nekatiiivinen siitä kun menen. Vaikka siis menen todella harvoin. Kuka 30v mies sanoo aikuiselle naiselle kotiintuloajan? :D

Nekatiivinen?

Jos mies on huolissaan sun alhaisesta älykkyysosamäärästä, ja tajuaa, että tarviit erityishuolenpitoa?

Vierailija
7/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekatiivinen?

Ne-ka-tii-vi-nen????

Vierailija
8/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sarjassamme "Keksittyjä sikamies-tarinoita" vuorossa osa 32 567 missä mies komentaa kirjoitustaidotonta naisystäväänsä tämän kaverin edessä.

Vierailija
9/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi yhdessä tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
10/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama provo. Nainen ei muotoilisi otsikkoa noin. Harkittu kirjoitusvirhe lisäämässä vaikutelmaa.

Vierailija
11/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa ja samaan aikaan surullista että mitään negatiivista ei saa miehistä (tietynlaisista miehistä) sanoa tai kyseenalaistetaan koko tarina ja haukutaan vielä miesvihaajaksi :D  Tuollaisia miehiä on oikeasti olemassa...Miksi siitä ei saisi puhua?

Vierailija
12/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
13/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamumies?