Naiset, mitä miehille tarkoitettua tuotetta/asiaa olet ostanut viimeksi? Ja sama miehille, mitä naisten tuotetta/asiaa olet ostanut viimeksi?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen ostaa miesten partateriä omaan käyttöön. 😲 Onko ne oikeasti parempia kuin naisten sheivausterät? Ehkä pitää joskus kokeilla. 🤔 Ap
On kai ne jollain lailla parempiakin, mutta itse ostan lähinnä hinnan takia. En viitsi maksaa tuplasti vain siksi, että terän varsi on pinkki.
Samoin vaahto, koska se on naisellisen pinkkiin pulloon pakattu ja naisellisesti parfymoitu on hinta myös reippasti kalliimpi. Ostan halvinta miehen partavaahtoa, minua ei haittaa tuoksu, ei se niin voimakasta ole. Tosin hiusten hoitoaine kelpaa samaan hommaan ja on vielä riittoisampaa.
Miksi naisten tuotteet muuten on yleensä kalliimpia kuin miesten? Miksei voi olla saman hintaisia?
Jos se on ihan sama tuote niin osta sitten se halvempi miesten versio. Jos se ei ole sama tuote, niin sittenhän eri hintakin on ymmärrettävää (esim naisten "partavaahtoa" myydään todennäköisesti paljon vähemmän kuin miesten = tuotantoerät ovat pienempiä = valmistus maksaa enemmän).
Miesten vaatteita, avomiehelle. Hän vihaa vaatekauppoja eikä häntä saisi niihin kirveelläkään.
Miesten puolelta sukkia omaan käyttöön. Ei naisten puolelta löydy sopivaa kokoa.
Naisten sukkia taisin ostaa itselleni kun niitä oli halvalla urheilukaupassa ja olivat ihan perusmustia.
Sitä ennen ostin lähikaupasta vahingossa naisten dödön. Näin anonyyminä voin myöntää, että se tuoksui paremmalta kuin miesten dödöt ja toimi yhtä hyvin, vaikka ei luvannutkaan pitää mua raikkaana kolmea vuorokautta (eihän ne ikinä oikeasti). En kuitenkaan ostanut enää toista.
Villasekoitepipo Hulluilta Päiviltä miestenosastolta itselleni eilen
Sukkia varmaan mullakin. En edes muistanut sitä ennen kuin luin aloituksen, koska ostan noita vain isomman koon takia ja lähinnä sellaisia malleja, ettei niistä pitäisi kenenkään tajuta, että ne on "miesten". Esimerkiksi kokomustia tai -harmaita. Joskus saattaa jokin pieni "miehekäs" kuvia olla varressa.
Olisin muuten vastannut sheiverin, jonka ostin tarjouksesta.
(Itselleni nuo.)
Vierailija kirjoitti:
Miesten puolelta sukkia omaan käyttöön. Ei naisten puolelta löydy sopivaa kokoa.
Miten iso jalka sinulla oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen ostaa miesten partateriä omaan käyttöön. 😲 Onko ne oikeasti parempia kuin naisten sheivausterät? Ehkä pitää joskus kokeilla. 🤔 Ap
On kai ne jollain lailla parempiakin, mutta itse ostan lähinnä hinnan takia. En viitsi maksaa tuplasti vain siksi, että terän varsi on pinkki.
Samoin vaahto, koska se on naisellisen pinkkiin pulloon pakattu ja naisellisesti parfymoitu on hinta myös reippasti kalliimpi. Ostan halvinta miehen partavaahtoa, minua ei haittaa tuoksu, ei se niin voimakasta ole. Tosin hiusten hoitoaine kelpaa samaan hommaan ja on vielä riittoisampaa.
Miksi naisten tuotteet muuten on yleensä kalliimpia kuin miesten? Miksei voi olla saman hintaisia?
Koska naiset ovat lammasmaisia laumaeläimiä, joihin pinkki-glitter-kukkais-ihq-tuotteet vetoavat.
Miehet ostavat vain tarpeeseensa, ja miehiltä rahastaminen on vaikeampaa.
Kyllä. Jos pinkki-glitter-kukkais-ihq-versiot tuotteista olisivat halvempia, kaikki miehet ostaisivat varmasti niitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on ihan sama tuote niin osta sitten se halvempi miesten versio. Jos se ei ole sama tuote, niin sittenhän eri hintakin on ymmärrettävää (esim naisten "partavaahtoa" myydään todennäköisesti paljon vähemmän kuin miesten = tuotantoerät ovat pienempiä = valmistus maksaa enemmän).
Miesten partavaahtojen valikoima on paljon suurempi, ei volyymi pelkästään selitä asiaa.
Olen ostanut naisten osastolta farkut itselleni ja olen mies. Olen vartaloltani hoikka ja en halua pitää sellaisia roikkuvia ja korkeavyötäröisiä housuja, sillä sellaiset ovat hirveän näköiset kenen tahansa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tuotteissa on yleensä enemmän ainesosia. Vertaapa vaikka naisten ja miesten shampoita. Jos miesten ja naisten tuotteet ovat täysin samanlaisia, niin nainenhan voi silloin ostaa miesten tuotteen, eikä mitään ongelmaa ole. Tuotteen valmistaja ei kuitenkaan pyri luomaan tasa-arvoa yhteiskuntaan, vaan se yrittää takoa voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten iso jalka sinulla oikein on?
Eri:
Naisten sukat päättyy yleensä kokoon 41, eli jos haluaa koon 42 sukat (tai mikä 42 - 43 se onkaan), niin sitten pitää ostaa "miesten" sukat. Kokoeron ollessa noin pieni tietysti se 41:kin mahtuu jalkaan (kuten mahtuu 39:kin jne.), mutta koska itse ostan lähinnä neutraaleja "unisex-malleja", niin ei ole järkeä ostaa edes aavistuksen liian epämiellyttäviä sukkia vain siksi, että pakkauksessa lukee naisten.
Jos nimenomaan haluaisin ostaa sukat jollain erityisellä kivalla kuviolla, niin ostaisin naisten sukat. Nekin menee helposti jalkaan, mutta itse tykkään enemmän vähän löysemmistä sukista, joten yleensä valitsen mieluummin mukavuuden eli "miesten" sukat.
Boss Bottled Unlimited Dödön omaan käyttöön. Toimii paremmin kuin naisten dödöt.
Tänään ostin öljynsuodattimen autoon. Minusta se on kyllä niin miesten tavara ja ainoa nainen olinkin siinä liikkeessä. Ketuttaa ku ei oo miestä.