Naiset, mitä miehille tarkoitettua tuotetta/asiaa olet ostanut viimeksi? Ja sama miehille, mitä naisten tuotetta/asiaa olet ostanut viimeksi?
Kommentit (55)
Itselleni vai miehelleni? Viiksivahaa hiuksiini ja miehelle saunaoluet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin miesten collegepaidan teinipojalleni. Pojalle nyt muutenkin tulee ostettua mitä milloinkin, häntä kun ei itseään kiinnosta vaateostokset lainkaan.
Kysyttiin, mitä ostit itsellesi.
Ei kysytty että kenelle ostettiin. Kysyttiin vaan että mitä tuotetta/asiaa ostettiin. En mäkään itselleni ostanut. Ap
Näin. Kai osaat lukea mitä aloitusviestissä lukee.
Mulla ei tule mieleen ensimmäistäkään pelkästään miehelle tarkoitettua tuotetta, vaan minusta kaikki voi käyttää kaikkea - vaikka mies tamponia nenäverenvuotoon. Ehkä joku eturauhasenstimulointikeppi tai tekopimpero on sellainen mikä on miesten tuote jos oikein kaukaa hakee.
Eli vastaan että en ole koskaan ostanut mitään miehille tarkoitettua tuotetta.
Paitsi auton, öhö öhö.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen ostaa miesten partateriä omaan käyttöön. 😲 Onko ne oikeasti parempia kuin naisten sheivausterät? Ehkä pitää joskus kokeilla. 🤔 Ap
Minulla on vanhanaikainen safety razor, johon ostin teriä. Parempi kuin ne kertakäyttöhöylät minusta.
Mun mielestä miesten terät on terävämpiä ja parempia, koska naisten terissä on todella leveä se kosteutusraita+muovinen suoja siinä ympärillä. Ostan myös aina perus partavaahtoa:P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen ostaa miesten partateriä omaan käyttöön. 😲 Onko ne oikeasti parempia kuin naisten sheivausterät? Ehkä pitää joskus kokeilla. 🤔 Ap
On kai ne jollain lailla parempiakin, mutta itse ostan lähinnä hinnan takia. En viitsi maksaa tuplasti vain siksi, että terän varsi on pinkki.
Itse ostan Gilletten naisten irtoteriä. Maksaa jotain reilu 3€/ 8kpl. Ei ollenkaan paha hinta mun mielestäni. Yksi terä kestää mulla varmaan kuukaudenkin kun kerran viikossa sheivaan karvat.
Ehkä pitää kokeilla noita miestenkin teriä joskus. Jos ovat vielä halvempia. 👍 Ap
Vierailija kirjoitti:
Itselleni vai miehelleni? Viiksivahaa hiuksiini ja miehelle saunaoluet.
Kummalle vaan. Ap
Ostin safety razorin ja teriä varmaan kymmeneksi vuodeksi. Ostan yleensä "miesten deodoranttia", koska tykkään niistä tuoksuista, ovat raikkaita verrattuna naisille tarjottuihin kukkaistuoksuihin. Ja hintakin on usein halvempi... Viimeksi vaatteita Pelastusarmeijalta ostaessani ostin tietoisesti miesten reisitaskuhousut, kun olin juuri lukenut, että miesten vaatteiden laatu on usein parempi. Ja siltä se kyllä tähänastisen käytön perusteella vaikuttaakin.
Yösiteitä ostin, ei mennyt omaan käyttöön, vaan vaimolle ja tyttärelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kai ne jollain lailla parempiakin, mutta itse ostan lähinnä hinnan takia. En viitsi maksaa tuplasti vain siksi, että terän varsi on pinkki.
Samoin vaahto, koska se on naisellisen pinkkiin pulloon pakattu ja naisellisesti parfymoitu on hinta myös reippasti kalliimpi. Ostan halvinta miehen partavaahtoa, minua ei haittaa tuoksu, ei se niin voimakasta ole. Tosin hiusten hoitoaine kelpaa samaan hommaan ja on vielä riittoisampaa.
Muutama vuosi sitten ostin Cliniquen hajusteetonta deodoranttia. Olen siis mies. Tuote oli ihan OK, mutta lopetin Cliniquen ostamisen, kun Estee Lauder osti sen, Lauderia boikotoin (koska tukevat Israelin laitonta siirtokuntarakentamista).
Vierailija kirjoitti:
Tai no korjataan sen verran että enhän mä satavarmasti voi tietää että kaikki miesten teriä ostaneet naiset ovat ostaneet niitä automaattisesti omaan käyttöönsä. Ovathan he voineet ostaa ne myös miehelleen/pojalleen.
Tällainen olettamus mulle vaan ihan ensiksi tuli mieleen kun oon muistaakseni jostain aiemminkin lukenut että monet naiset ostaa miesten teriä omaan tarkoitukseensa.
Mutta toki ostokset voivat olla kelle tahansa tarkoitettuja. Ap
Ostin miesten shortsimittaisia kalsareita yöhousuiksi sekä talveksi ukoiluhousujen alle. Näppäriä ja edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin vaahto, koska se on naisellisen pinkkiin pulloon pakattu ja naisellisesti parfymoitu on hinta myös reippasti kalliimpi. Ostan halvinta miehen partavaahtoa, minua ei haittaa tuoksu, ei se niin voimakasta ole. Tosin hiusten hoitoaine kelpaa samaan hommaan ja on vielä riittoisampaa.
Miksi naisten tuotteet muuten on yleensä kalliimpia kuin miesten? Miksei voi olla saman hintaisia?
Deodoranttia, mutta ostin sen itselle. Samoin miesten housuja ja sukkia ostan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin miesten collegepaidan teinipojalleni. Pojalle nyt muutenkin tulee ostettua mitä milloinkin, häntä kun ei itseään kiinnosta vaateostokset lainkaan.
Kysyttiin, mitä ostit itsellesi.
"...mitä olet ostanut viimeeksi ja sama...". Ei mitään puhetta refleksiivisyydestä.
Varmaan deodorantin miehelle.