Naiset, oletteko koskaan ostaneet moottoriöljyä?
Kommentit (45)
Totta helvetissä, viimeksi ruohonleikkuriin.
N50
Olen. Öljysyöppö auto ja sinkku, kukas muukaan sen hoitaisi.
48.
No kyllä aika monta kertaa. Hmmm. ikäkö no minkä ikäisellä veikkaat että on oma auto?:D::D
Olen ostanut moottoriöljyä ja olen sen lisäksijäljittänyt ja hankkinut museoautoon osia.
Tiedän myös nykyisen autoni tekniikasta sen verran että osaan diagnosoida mahdolliset viatkin 95% tarkkuudella ja hakea tietoa muillakin kielillä kuin suomeksi. Sadan prossan varmuudella ajan vuodessa kymmeniä tuhansia kilometrejä enemmän kuin sinä.
Ikäni ei sulle kuulu.
vaimoni ostaa öljyt ja korjuutta auton ja katsastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä aika monta kertaa. Hmmm. ikäkö no minkä ikäisellä veikkaat että on oma auto?:D::D
No minkä ikäisellä tahansa noin välillä 18-80v?
No tottakai! Ja naapurin miehellekin toin jäähdytysnestettä samalla ajolla. Ei reppana tiennyt mitä ostaa niin pitäähän miestä mäessä auttaa. 😉
N 42
Olen kun auto syö öljyä lähes yhtä paljon kuin bensaa. Pakko olla kanisteri takakompsassa aina. N. 31v
Tietty. Vaihtanut myös renkaita ja purkanut pärräni kaasareita. T:49v
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut moottoriöljyä ja olen sen lisäksijäljittänyt ja hankkinut museoautoon osia.
Tiedän myös nykyisen autoni tekniikasta sen verran että osaan diagnosoida mahdolliset viatkin 95% tarkkuudella ja hakea tietoa muillakin kielillä kuin suomeksi. Sadan prossan varmuudella ajan vuodessa kymmeniä tuhansia kilometrejä enemmän kuin sinä.
Ikäni ei sulle kuulu.
En ymmärrä näitä "ei kuulu sulle!!1" -viestejä. Miksi et uskalla anonyymina kertoa ikääsi?
Olen ostanut ja myynyt tynnyreittäin. 34 v.
Tottakai olen. Minä ostan myös miehelleni kaiken kaupasta, kenkiä myöden koska mies ei tykkää käydä kaupoissa. Kyllä mies yleensä esim. kännykän itselleen ostaa, ja auton, mutta muuten minä teen pääosin ostokset meidän perheessä, myös tietokoneet ja kodinkoneet. Ja olin toki öljyä ostanut myös töissä, työn puolesta olen ostanut myös erilaisia ruohonleikkureita, moottorisahoja, trimmereitä, raivureita jne.
Miten avuton pitäisi naisen olla ettei kaupasta öljyä ostaisi jos sitä tarvii, sama kuin maitoa käy ostamassa kaupasta. Pitäisikö mieheltä kysyä että oletko koskaan käynyt kaupasta ostamassa maitoa? Tai vaikka lapselle kenkiä?
Jep. Ja monta muutakin asiaa; jäähdytysnesteitä yms, erilaisia auton osia..
Ja arvannut/tiennyt auton "oireiden" perusteella oikein viankin.
Ja ikää 47.
Olen. Viimeksi eilen. Isompi automme syö öljyä hulluna. En tiedä mihin se menee.
Ekaa kertaa kun tuli ilmoitus top up oil level olin lähes paniikissa, koska autokoulussa opetettiin, että jos öljyvalo varoittaa pitää pysähtyä heti ja täydentää öljy ennen kuin matka jatkuu. Onneksi pienen mökkipaikkakunnan huoltamolla oli vielä ihan palvelua ja myyjä täytti silloin öljyt. Sittemmin olen hoitanut homman itse.
Olen 45 v.
Tuleehan sitä noin kerran vuodessa ostettua.
N38
Noup. En ole koskaan tarvinnut moottoriöljyä.
N33
En, 25.