Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä ***TAMMITÄHTÖSIÄ*** on jäljellä?

07.05.2006 |

Tulkaas pinoon ketkä olette vielä täällä kuumeilupuolella.

Tammitähtöset ovat siis tammikuussa 2006 aloittaneita

kuumeilijoita, joista onnekkaasti jo hurjan monet

ovat siirtyneet odottajien puolelle. :)

Täällä pyörähti käyntiin 6. kierto... Aurinkoinen ja kesäinen

sää auttaa unohtamaan tädin tuoman pettymyksen ja pitkän vauvakuumeilun.

Plussia sädetellen: Kumppani

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Itse en kyllä pinoutunut tammitähtösiin vaikka yritykset silloin aloitettiinkin, mutta täällä edelleen kuumeillaan. Meillä taitaa olla 5. kierto menossa kun yksi kierto venyi ihan megapitkäksi:( Tuntuu että opiskelu- ja työstressi hidastaa kyllä tätä raskautumista ja välillä meinaa epätoivokin iskeä. Onneksi ei ole kiirettä! Onnea teille yritykseen:)

Vierailija
2/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani: Mukavaa kun aloitit pinon tammitähtösille!

Täällä 5. kierto menossa¿.Pari kiertoa olikin niin mahdottoman pitkiä¿Mutta nyt eka terokierto takana ja kiertopvät tipahti 42:sta 26:teen. Pienen pettymyksen jälkeen on positiivinen mieli siitä, että terot tuntuvat auttavan ja menkat tulevat kohtuullisessa ajassa. Ehkäpä me loputkin tammitähtöset päästään odottajien puolelle, kun kesä koittaa.

Jollain konstilla olen saanut vauvakuumeilun jäämään taka-alalle, en enää laske päiviä ihan niin intensiivisesti eikä näitä palstojakaan tule luettua samalla intensiteetillä kuin aiemmin.

Toivottavasti tämä keväinen siitepöly vaihtuu pian plussapölyksi!

Aurinkoista viikkoa!

Johku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi tammitähtönen. Olen siirtynyt tuonna pitkisten puolelle kun niin sekavat nuo kierrot ovat. Nyt vasta kolmas meneillään. Tällä hetkellä olemme lapsettomuustutkimuksissa. Paljon plussaonnea kaikille jäljellä oleville tammitähtösille. Kyllä me täällä perässä porskutellaan. :)

ruu.

Vierailija
4/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan ja vielä kauan. Menossa on 4. luomukierto ja niistä yhtenä yritettiin oikeasti ja toisissa kierroissa välillä ehkäistiin välillä ei. Nyt meillä ehkäistään taas. Tarkoituksena olis aloittaa tjottailu syksyllä uudestaan. Mulla on venynyt nuo kierrot luvattoman pitkiksi. Pisin oli 62 päivää. Varmaan jossakin vaiheessa tulevaisuudessa tuohon ongelmaan haetaan lääkäriltä helpotusta!

Vierailija
5/13 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maariankämmekkä: tuo stressi taitaa olla meilläkin yksi vahva osatekijä raskautumisen estämisessä. Jospa vaikka kesälomalla olisi stressittömämpää ja rantautuis plussapölyt tännekin. :)

Johku: hieno juttu että Terot ovat tepsineet ja kierto lyhentynyt. Mullakin tää palstailu on alkuinnostuksen jälkeen hiljentynyt ja kuumeilu on vähemmän fanaattisempaa. Toivotetaan Tädille hyvää kesälomaa ja plussataan vaikka juhannuksen kunniaksi. :)

RuuPikkuinen: tsemppiä lapsettomuustutkimuksiin ja voimia! Hienoa, että nykyisin on lääketiede niin kehittynyttä ja useimmat saavat avun myös lapsettomuuteen.

Neitinokkonen: oiskohan sullekin Teroista apua? Voi tehdä hyvääkin tuo " yrittämistauko" ja sit syksyllä tärppäiskin nopsaan?! bdbdbd

Tuntuu näin kesäisinä päivinä, että " kaikki" on raskaana, vauvanvaunuja on joka puolella ja pikkuisia taaperoita kävelee hymyillen vastaan joka kulmalla... Välillä pelottaa, että jos meille ei koskaan tulekaan vauvaa... onko meissä jotakin täysin korjaamatonta pielessä... 6. kierto ei ole vielä paljon, mutta ihan ymmärrettäviä tällaiset huolet.

Aurinkoisia päiviä...

- Kumppani -

Vierailija
6/13 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kierto venyi niin pitkäksi, että olin jo ihan varma, että plussa tulis. Mutta ei. tuli se toinen, ja ikävämpi vaihtoehto! :(

nyt alotan maanantaina työt pariksi kuukaudeksi nyt ainakin, ja katotaan koska testi oikee suostuu sitä plussaa näyttämään..

Vierailija
7/13 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani: Välillä pelottaa täälläkin, jos sitä plussaa ei koskaan tule..Mutta täytyy muistaa, että vähän aikaahan me tammitähtöset on yritetty, vasta reilut neljä kuukautta.. Tiedän kyllä, miten pitkältä ajalta se saattaa tuntua...ja tuntuu.. Mutta oikeasti: vielä ei ole syytä huoleen

Ruu: Toivottavasti tutkimukset selvittävät tilannetta ja saatte apua, jos sellaiseen on aihetta.

Iija: Kurja kuulla, että täti löysi tiensä teille. Kovasti tsemppistä uuteen kieroon!

Mulla on nyt menossa kp 10 eli ovis toivottavasti lähellä..

Vkonloppuna tass huomasi, miten epäreilua tämä elämä on. Yhdellä tutulla on kaksi lasta ja se alkoi muutaman siiderin jälkeen kertoa, miten yksikin olis riittänyt ja että se on usein toivonut, ettei toista olis tullut.. Siinä on sitten helppo kuunnella ja miettiä, että miksi nää jutut menee usein just näin, väärinpäin.

Kaikenlaista kummaa se elämä järjestää, mutta toivotaan, että me saatais pian niitä positiivisia yllätyksiä!

Johku

Vierailija
8/13 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oli tarkoitus testailla aamupissasta, mutta unohdin sen kokonaan. Join sitten vettä ja odottelin ja testasin. Testiin ilmestyi kontrolliviivaa vaaleampi viiva. Selvästi näkyvissä oleva viiva kyseessä ja se tuli siihen heti. Alle minuutin odottelun jälkeen. Nyt on kp 36/41-62. Pari viikkoa sitten voivottelin ovisoireita, tai ovisoireiksi mahanvihlomiset tulkitsin! Sanoin miehellekin niistä. Nyt odottelen että voin tehdä toisen testin. Huomenna aamulla menen varmaan yths:lle testiin kans. Varmuuden vuoksi!

Ajatukset tällä hetkellä niin sekavat, että tenttiin lukemisesta ei tule yhtään mitään!

Mies suhtautui ihanasti, kun kerroin kahdesta viivasta. Ei ollut yhtään niin järkyttyneen kuuloinen, mitä etukäteen pelkäsin!

Jospa minäkin pääsisin mahaa kasvattelemaan...

Vierailija
9/13 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..varovaiset oonittelut neitinokkonen! eikös se plussa ole aina plussa, oli kuinka haalea hyvänsä:)

ja onnea vaan massun kasvatukseen!

minullakin ensin plussa tuli vaaleana, eikä oikeastaan siitä edes voimistunut vaikka varmistus testejä tuli tehtyä;) useampia..

ja mukavan pyöreästi tässä voidaan.

fiikuna ja mytty rv19

Vierailija
10/13 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kertakaikksen ihanuus...! Nyt se plussa tuli... =) Olin jo taas monta viikkoa testaamatta kun kierto venyi kuten edellinen eli viimeksi oli 65 ja nyt mentiin 55... vaik täs pieniä oireita on ollu niin olen yrittäny hillitä ettei vaan olis kuvittelua kaikki... mut siis rinnat ja alavatsa oli siis oikeasti kipeänä... =)

Laskurin mukaan la olis 28.12 mut varmaan menee kauemmaksi kun ovis ollu myöhään... piti nyt tänne ensin tulla kertoon kun mies viel töis ja kyyneleet onnesta valuu vain...

Onnea nyt Neiti Nokkonen... Samas tunteet pinnassa meillä...

Vierailija
11/13 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän neitinokkostakin uskalla jo onnitella! :) Itse sain haalean viivan kp32 muistaakseni ja tosi vahvan plussan sitten kp36! Jotenkin näin se meni, ei enää muista. Mulla laskettuaika 18.12, tosin ei oo vielä missään ultrissa vahvistettu. Ensimmäinen neuvolakin on vasta maanantaina. :)

Paha olo on ainakin ollut, iltaa kohden pahenee. Esikoisesta ei ikinä ollut näin lähellä-oksennusta-oleva-olo mitä nyt on ollut. Toivottavasti on hyvä merkki ja masussa kaikki hyvin. Toivon mukaan olo tästä kohta helpottaa ku keskiraskautta lähestytään..

Tsemppiä kaikille tammitähtösille, eiköhän se plussa sieltä tule ennemmin tai myöhemmin! :) Plussasäteitä!

Nyt rv 9+4

Vierailija
12/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelempa tätä pinoa taas. Jos vaikka tulisi uusia kuulumisa! Onnea teille kaikille plussanneille! kumpa pääsisin joskus itekin teidän joukkoon. ja mitä pikemmin tietty sen parempi. :)

Vierailija
13/13 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli jälleen kylään ja olen jo tutkinut kaikenlaisia lapsettomuussivustoja netissä. Kyllähän tämä pistää masentamaan. :(

Tiedän ettei kuudes yrityskierto ole vielä kauheasti, mutta mietityttää

vaikuttaako esim. mieheni lääkitys (ollut jo 15 vuotta) siittiöiden laatuun, onko minun munasarjat, kohtu ym kunnossa???

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille IIJA ja muut.

Onnea plussanneillekin - ei ole enää pitkään kun ekat Tammitähtöset jo saavat vauvat. :)

- Kumppani -