Miten pukeutua oikeudenkäyntiin?
Olen menossa käräjille syytettynä. Miten pukeutuisin sinne? Yleensä pukeudun huppareihin, mutta se ei taida olla hyvä ratkaisu tässä tilanteessa. Jos olisin mies voisin laittaa puvun päälle, mutta naisena on hankalaa keksiä mitään päällepantavaa.
Kommentit (24)
Ihan tavalliset vaatteet. Ei miehetkään mitään pukua vedä päälle, ellei sitten ole joku bisnesmies joka muutenkin käyttää pukua päivittäin.
Se huppari on hyvä, sillä voit peittää kasvot
Vierailija kirjoitti:
Mustavalkoraitaiset paita ja housut.
Eikö raidallisia käytetä vasta kiven sisässä?
Iltapuku ehdottomasti, linnan juhliinhan sieltä matkataan.
Ainakin kun olin itse asianomistajana, syytetyillä (mies ja nainen) oli päällä aika perusvaatteet, mutta siistit. Olisiko naisella ollut jotain luokkaa tummat farkut ja neule / poolo tjsp. Miehellä oli huppari.
Pukeudu samalla tavalla, miten naistuomarit pukeutuu Englannissa, peruukki ja kaapu yms. Googleta "Queen's Counsel female".
Todella lyhyt minihame, pinkit verkkosukkikset, todella tiukka toppi, jotta rinnat pursuaa melkein ulos niistä.
Pukeudu klovniksi ja laita klovnimeikit naamalle.
Musta housupuku ja valkoinen kauluspaita antaa hyvän vaikutelman.
En lähtisi huppariosostolle, vaikka se oliskin arkivalintasi.
laita se huppari vaan, sillä voi peittää kasvot. Tai ota seiska mukaan ja piiloudu sen taakse
Siistit farkut ja ehkä joku puuvillaneule tai poolo, ei tarvitse pynttäytyä, tavalliset arkivaatteet. Jos asia tuntuu sinusta tärkeältä voit tiedustella asianajajaltasi enemmän.
Pilkkihaalareihin ja korkkiskumppareihin.
Siistit perusvaatteet. Älä pukeudu huomiotaherättävästi. Siisteys on ehdottomasti tärkein asia ja ihan normaalit arkivaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Se huppari on hyvä, sillä voit peittää kasvot
Muista kuitenkin että saat happea, etkä sido naruja liian tiukasti ettet hirttäydy niihin.
Samat kledjut mitä oli kadull itseään tyrkyttämässä ja sieltä poisheitettynä.?
Makuupussiin, leikkaat vaan käsien ja päänmentävät reiät.
Ihan tavalliset siistit vaatteet varmasti käy. Kunhan et mitään liian räikeää tai oikeutta halventavaa pue niin tuskin voi mennä pahasti vikaan.
Mustavalkoraitaiset paita ja housut.