Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko joku nettiystäväni tämän illan?

Vierailija
13.10.2018 |

Keskustellaan kuin ystävät viinilasin ääressä.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ette halua puhua politiikasta? Eikös se ole riemastuttavaa?

Vierailija
62/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö väsytä välillä kaikki, vai olenko jo vähän vanha?

Niih, samaa mieltä olen. Voikun tän kropan vois lähettää peltikorjaamolle niin kuin tuon vanhan ladan sai lähettyä. Sieltä täältä vähän ruostetta pois ja uutta maalia pintaan. Sielu on kuin tehdastakuulla olevan volvon moottori mutta kori natisee joka paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tänne liittyä vai pitikö olla vain yksi ystävä? Mulla on viskiä ja teetä.

Musiikista keskustelu ei muuten välttämättä ole ollenkaan epäsyvällistä!

Ojennahan pulloa, toin oman lasin 🤗

Vierailija
64/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä löytyy varmasti keskusteluja sitä haluaville. Politiikalla aloittaminen harvoin on hyvä tapa alkaa ystävystyä, ainakaan näin netin välityksellä.

Minulla on yksi ystävä jonka kanssa monissa poliittisissa kysymyksissä olemme lähes täysin eri mieltä. Ennen näiden esilletuloa olimme muuten tutustuneet. Jos olisimme aloittaneet erimielisyyksien esiintuomisella niin tuskin olisi käynyt.

Jostain syystä monille herkkä aihe josta ei voi keskustella kevyesti.

16

Vierailija
65/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se silloin kun osallistujat eivät ole kaukana omissa poteroissaan. Netissä se ei ole kovin todennäköistä, joten parempi pysytellä neutraaleissa aiheissa. On helpompaa keskustella politiikasta, mikäli toiset ovat ainakin samalla rintamalohkolla eivätkä täysin vastakkaisilla puolilla siten, että kranaatit lentävät ja veri roiskuu. -14

Vierailija
66/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se silloin kun osallistujat eivät ole kaukana omissa poteroissaan. Netissä se ei ole kovin todennäköistä, joten parempi pysytellä neutraaleissa aiheissa. On helpompaa keskustella politiikasta, mikäli toiset ovat ainakin samalla rintamalohkolla eivätkä täysin vastakkaisilla puolilla siten, että kranaatit lentävät ja veri roiskuu. -14

Minua alkaa tympiä välittömästi siinä vaiheessa kun joku kiskaisee jäsenkirjan esille. Pinnallinen, objektiivinen ja aatteeton keskustelu menettelee, mutta sekin on hyvin usein tylsää ja merkityksetöntä.

Vierailija
67/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pettymyksistä.. olen teini-iästä ollut tietoinen siitä, miten jotkut muuttuvat katkeriksi pettymyksiä kohdatessaan. Siksi olen kaikin keinoin pyrkinyt kasvattamaan itseäni mieheksi, joka ei katkeroidu tai kyynisty. Ja onhan niitä pettymyksiä tullut, mutta usein onnistun kuitenkin pysymään toiveikkaana. Toisaalta en ole osannut ennakoida yksinäisyyttä, joka siitä voi seurata, kun kahlaa jonkin suon läpi havaitakseen, että kuivalla maalla tarponeet eivät niitä kokemuksia ymmärrä. Tästä tulee vähän sellaista eristäytymistä, joka ehkä on turhaa eikä ainakaan hyväksi.

14

Vierailija
68/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko siitä, kuinka hienoa musiikkia Paperi T, Depeche m tai Husker Du tekee?

Vai puhutaanko K:lla alkavasta hallituspuolueesta?

Vai nauretaanko hallituksen väripuolueelle tai sen emopuolueelle?

Tai kertokaa, mikä on surullista?

Vierailija
69/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40+v kirjoitti:

Täällä sängyssä makailen ilman juomia,oma pieni poika nukahti tuohon viereen.

Muija jätti ja muutti pois, tyhjäsi koko talon, nyt tekee kaikkensa pilatakseen mun ja pojan välit, huoltajuusriidat ja kaikki, ikinä ei ole ollut näin paha ja vittumainen olo, lapsi kun on täällä kaikki on ihan ok. Mutta aina kun lähtee äidilleen, pelkään ettei tule ikinä takaisin ja en saa mitään tehtyä tai aikaiseksi.

Olisipa joku joka silittäisi päästä, pistäisi tissin suuhun, sanoisi että kaikki menee lopulta hyvin ja osaisi neuvoa kuinka asiat pitäisi hoitaa.

Vai onko tämä loppuelämän piina?

Tekisi mieli vaan raahata akka lammenrantaan ja hukuttaa sinne.

Sinulla on poika. Ole hänestä onnellinen ja anna hieno malli ihmisestä. Elämä on useimmilla täynnä harmia, mutta kauniit hetket kannattaa vahvistaa!

Vierailija
70/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikasta puhuminen on tätä elämää. Musiikki ja elokuvat itsessään ovat jo kuolleita menneisyyden tuotoksia

Vierailija
71/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko siitä, kuinka hienoa musiikkia Paperi T, Depeche m tai Husker Du tekee?

Surullista on yksinäisyys, etenkin totaalisessa muodossaan jossa ei tule oikein ymmärretyksi missään. Jää kummalliseen luuppiin jopa vuosiksi, vuosikymmeniksi. Surullista on ihmisyyden heikoimmat puolet, haluttomuus auttaa muita kuin lähimpiään, kykenemättömyys olla läsnä ja kohdata.

Vierailija
72/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, liityn seuraan. Lapset nukahtivat viimein. Saunaan en enää ehtinyt, avasin kuitenkin saunaoluen. Huh.

Vierailija
73/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikasta puhuminen on tätä elämää. Musiikki ja elokuvat itsessään ovat jo kuolleita menneisyyden tuotoksia

Musiikista puhumiseen ei väsy koskaan. Mitä kuuntelet?

Vierailija
74/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua kaikille! Tein vaihteeksi jotakin erilaista, kun vietin aikaa Helsingissä. Kivaa piristystä :)

Vierailija
75/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista on yksinäisyys, etenkin totaalisessa muodossaan jossa ei tule oikein ymmärretyksi missään. Jää kummalliseen luuppiin jopa vuosiksi, vuosikymmeniksi. Surullista on ihmisyyden heikoimmat puolet, haluttomuus auttaa muita kuin lähimpiään, kykenemättömyys olla läsnä ja kohdata.

Oletko löytänyt tietä ulos surusta? Osaatko auttaa kohtaamisiin?

Vierailija
76/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep, liityn seuraan. Lapset nukahtivat viimein. Saunaan en enää ehtinyt, avasin kuitenkin saunaoluen. Huh.

Tervetuloa rentoutumaan hyvään aikuiseen seuraan. Mitä mielessä?

Vierailija
77/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan, minulla tämä on vähän kroonista. Kohtaamisiin paras lääke on kuunteleminen. Kuunnella sekin, mitä sanojen takana on.

Vierailija
78/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pettymyksistä.. olen teini-iästä ollut tietoinen siitä, miten jotkut muuttuvat katkeriksi pettymyksiä kohdatessaan. Siksi olen kaikin keinoin pyrkinyt kasvattamaan itseäni mieheksi, joka ei katkeroidu tai kyynisty. Ja onhan niitä pettymyksiä tullut, mutta usein onnistun kuitenkin pysymään toiveikkaana. Toisaalta en ole osannut ennakoida yksinäisyyttä, joka siitä voi seurata, kun kahlaa jonkin suon läpi havaitakseen, että kuivalla maalla tarponeet eivät niitä kokemuksia ymmärrä. Tästä tulee vähän sellaista eristäytymistä, joka ehkä on turhaa eikä ainakaan hyväksi.

14

Eikö ole jännä, kuinka elämä on muuta kuin nuoren mietti? Mutta elämä on myös itse tehty ja oma ja aina edelleen tehtävissä. Ja onneksi muille jaettavissa. Meidän kaikkien ei tarvitse tehdä jokaista virhettä. Välillä sittenkin naurattaa.

Vierailija
79/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan, minulla tämä on vähän kroonista. Kohtaamisiin paras lääke on kuunteleminen. Kuunnella sekin, mitä sanojen takana on.

Tuo kohtaamisasia oli hyvä. Välillä tuntuu, että itse ei osaa tarpeeksi kuunnella sanoja edes sinällään. Liian kiire höpöttämään itsestä.

Vierailija
80/97 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan hyvin yksinäiselle miehelle tissikuvat jakoon?

Teetä voisin juoda gallonan kupista, mitään alkoholi pitoista ei voi ajatellakaan tulee vaan paskempi olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä