Olisiko joku nettiystäväni tämän illan?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olekin yksinäinen ja väsynyt vaikka olen parisuhteessa. Ystäviä kaipaisi, iloa ja kepeyttäkin. Työssä haastavaa ja arki-iltaisin olen aivan puhki.
Ei se parisuhde pelasta yksinäisyydestä jos ei ole mitään kodin ulkopuolella. Minä ainakin kaipaa muiden seuraan mutta kun ei jaksa. Ei kukaan enää edes pyydä, ymmärrän sen.
Kaikki mukaan. Täällä saa puhua, mitä haluaa ja saa hengähtää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kiva ketju ! Laitan lapsen unille niin Tuun linjoille !
- yn (yksinäinen nainen)
Minulla on lapset juuri suihkussa. Sitten ne nukkumaan ja saa itse vähän istua rauhoittumaan :)
Puna- vai valkoviini?
Itse suosin näin syysiltoina punaista kyykkyä.
14, tuo kuulostaa tosi suloiselta. Taidat olla romantikko? Oletko pitkään ollut yksin? Millaista tekstiä olet kirjoittanut, jotain kirjaako ihan?
16, jaksamista sinulle. Nykyaikana työelämässä monesti tuntuu, että pitäisi olla jokin superihminen. Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Olisiko mahdollista varata yksi viikonloppu ihan vain itsellesi? Voi olla, että jaksaisit sitten lastenkin kanssa touhuta ihan uudella innolla.
Nro 18, viskimiehiä, vai? Uskoakseni puhun tässä kaikkien puolesta: liity toki seuraan.
Itse aloitan ensi viikolla uudet työt, mistä olen tosi innoissani. Taloudellinen tilanne vähän helpottaa. Vuoden päästä toivottavasti vihdoin opiskelen jotain alaa, joka tuntuu omalta. :)
t. #12
Minä liityn absolutistina seuraan kivennäisveden kanssa, seura ja keskustelu kiinnostaisi. Kaikki muu käy paitsi moottoriurheilu ja politiikka.
Vierailija kirjoitti:
Puna- vai valkoviini?
Itse suosin näin syysiltoina punaista kyykkyä.
Ap samalla punakyykyn linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä liityn absolutistina seuraan kivennäisveden kanssa, seura ja keskustelu kiinnostaisi. Kaikki muu käy paitsi moottoriurheilu ja politiikka.
Entä kirjallisuus? Mitä luit viimeksi?
Moi oon 29v mies ja yksinäinen. Kaipaisin läheisyyttä ja kosketusta :)
T: Seksuaalisesti turhautunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana omalta mukavuusalueelta, mutta viimeksi luettuna on Marko Annalan Paasto. Ei iskenyt suonta minulta.
Mitä muilla?
Vierailija kirjoitti:
Onnesi on nuoruus. Harva meistä saa nuorena tarpeekseen - mitään. Lähde ulos ja naura.
Vierailija kirjoitti:
14, tuo kuulostaa tosi suloiselta. Taidat olla romantikko? Oletko pitkään ollut yksin? Millaista tekstiä olet kirjoittanut, jotain kirjaako ihan?
16, jaksamista sinulle. Nykyaikana työelämässä monesti tuntuu, että pitäisi olla jokin superihminen. Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Olisiko mahdollista varata yksi viikonloppu ihan vain itsellesi? Voi olla, että jaksaisit sitten lastenkin kanssa touhuta ihan uudella innolla.
Nro 18, viskimiehiä, vai? Uskoakseni puhun tässä kaikkien puolesta: liity toki seuraan.
Itse aloitan ensi viikolla uudet työt, mistä olen tosi innoissani. Taloudellinen tilanne vähän helpottaa. Vuoden päästä toivottavasti vihdoin opiskelen jotain alaa, joka tuntuu omalta. :)
t. #12
Kolme ja yhdeksän on lapset. Onneksi viihtyvät toistensa kanssa jos itse kaipaan rauhaa.
Mennään tyylillä go with the flow eli siltä minä silloin tuntuu. Etukäteen suunnittelu omaan aikaan saa myös minut stressaamaan. Tiedän, hölmöä. Huomenna saan varmaan vaan maata sängyssä kun mies on tänään kavereiden kanssa ollut.
Onnea uuteen työhön! Taloudellinen stressi on ainakin minulle ollut elämässä kaikkein rankinta aikaa kun se pitkittyi.
Onko millaisia suunnitelmia opiskelun suhteen vai pohditko vielä omaa alaa?
16
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana omalta mukavuusalueelta, mutta viimeksi luettuna on Marko Annalan Paasto. Ei iskenyt suonta minulta.
Mitä muilla?
Suosituksesta etsin käsiini Dan Simmonsin kirjan. Kalin laulun aloitin, en ole pitkälle päässyt. Hyperionia ei ole löytynyt mistään.
Siinä huomiselle päätös. Jatkan lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnesi on nuoruus. Harva meistä saa nuorena tarpeekseen - mitään. Lähde ulos ja naura.
Ulos minne? En tykkää istua meluisissa baareissa tai klubeilla. Tykkään rauhallisista koti-illoista.
Hyvä ketju.
Pitkällisen ahistuksen jälkeen on ollut muutama hyvä päivä, mikään ei ole elämässä muuttunut, ainoastaan korvien välissä on tapahtunut jotain positiivista, hienoa. Viiniäkin on kivempi juoda, kun juo hyvään fiilikseen, eikä ahdistukseen.
Vierailija kirjoitti:
14, tuo kuulostaa tosi suloiselta. Taidat olla romantikko? Oletko pitkään ollut yksin? Millaista tekstiä olet kirjoittanut, jotain kirjaako ihan?t. #12
Juu taidan olla romantikko. Niin kauan kuin muistan, olen aina haaveillut ensisijaisesti rakkaudesta, vaikka olen kyllä ollut kunnianhimoinen muutenkin. Tuntuu vain siltä, että rakkaus on muita asioita tärkeämpi. Monet tälläkin palstalla kirjoittavat siitä, että eivät edes kaipaa ketään elämäänsä, mutta oma kokemukseni on se, että hyvässä suhteessa tavallinen arki tuntuu niin paljon merkityksellisemmältä kuin yksin, etten halua siitä unelmasta luopua. Toisaalta en myöskään kenen tahansa matkaan lähde; olen ollut itsekseni nyt parisen vuotta.
Olen kirjoittanut fiktiivisen kirjan, en viitsi tarkemmin tässä selittää siltä varalta, että saisinkin sen julki. Tunnistuskuumotukset :).
Viimeksi olen lukenut Han Kangin kirjan Ihmisen teot, joka kertoi aika hurjalla tavalla Etelä-Koreassa 80-luvulla aseellisesti tukahdetuista opiskelijamellakoista. Oli aika yllättävä lukukokemus, koska Etelä-Koreasta tulee mieleen Samsung ja korkea elintaso, vaikka noinkin lähimenneisyydessä maassa on oikeasti kidutettu ja ammuttu siviilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muilla?
Tommi Melender, ei Melenderin paras tämä viimeisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju.
Pitkällisen ahistuksen jälkeen on ollut muutama hyvä päivä, mikään ei ole elämässä muuttunut, ainoastaan korvien välissä on tapahtunut jotain positiivista, hienoa. Viiniäkin on kivempi juoda, kun juo hyvään fiilikseen, eikä ahdistukseen.
Hieno homma! Ahdistus on hirvittävää, itsekin siitä ajoittain kärsin. Minulla siihen auttaa meditointi kohtuullisesti, alkoholia en uskalla edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muilla?
Tommi Melender, ei Melenderin paras tämä viimeisin.
Ah, hyvä että mainitsit, Melender on lukulistalla.
Tämä on kiva ketju ! Laitan lapsen unille niin Tuun linjoille !
- yn (yksinäinen nainen)