Aloitin taas kuntosalin parin kuukauden jälkeen ja voi tätä nykynuorison jumppavaatemuotia!
Nuorison vaatteissa näkyy kaikki läpi. Stringit paistavat kankaan läpi ja sen lisäksi kaikki mahdolliset selluliittikuhmurat. Suurin osa näistä lukiolaisia. Vanhemmatko näitä vaatteita ostavat vai onko mitään hajua miten lapset pukeutuvat salille. Hyvä että urheillaan, mutta en haluaisi kenenkään häpyhuulia katsella joogatunnilla.
Kommentit (11)
Aha. Ei ainakaan mun salilla näy, en kyllä kiinnitä muutenkaan huomiota toisten vaatteisiin. Treenaamaan sinne mennään!
Keskity siihen omaan kuntoiluusi äläkä toisten perseisiin.
Kotiin voi jäädä, jos muiden treenivaatteet ja selluliitit häiritsee
t. mummo 56v
Riippuu hyvin paljon salista. Itse käyn kaupungin salilla, jossa 1-2 naista, yleensä ihan perus verkkareissa, muut miehiä.
Kerran eksyin keskustaan salille niin järkytyin. Kaikilla tekoripset ja tekokynnet yms.
Mutta pakko sanoa että kotona ei peilistä aina huomaa jos stringit loistaa. On huonompi valaistus.
milloin meinasit tajuta että ne sun munashortsit ja uunopaita tai hupparifarkut ei ole koolinta hottia ja tosi jäbän vaate joka toimii myös salilla?
Toiset joogatunnilla keskittyy itseensä, harmoniaan ja venymisen ihanaan nautintoon. Toiset tuijottaa kanssajoogaajien jalkoväliin ja tiirailee häpyhuulia.
Mitä itselläsi oli samanikäisenä? Kirkkaanväriset legginssit, body ja hikipanta otsalla. 😂
On se raa'an näköistä, kun punkerot ahtaa itsensä ihonmyötäisiin salihousuihin! Löysä perse hyllyy irvokkaasti ja vyötäröläskit tursuaa joka suuntaa... YÖK!
No ainakin saavat miesten huomion. Siksihän suurin osa teiniho roista salilla käy. Itseään esittelemässä.
Minä treenaan pelkissä stringeissä. Outoa jos joku katsoo eikä keskity treenaamaan, mitä lie pervoja.
No jää kotiin sitten.