Arvioni turkinpippurimunkista!
Tuli nyt maistettua tuota. Päällinen oli yllättävän hyvää ja sitä oli sopivan ohuesti. Sen sijaan keskellä oli hirveä määrä paksua salmiakkikastiketta, josta en pitänyt. Se hallitsi liikaa makua ja sitä oli aivan liian paljon. En osta toiste.
Kommentit (13)
Mäkin söit sitä juuri ekaa kertaa. Ennakko-odotukseni oli negatiivinen, mutta olin kuitenkin utelias kokeilemaan. Se maistui aluksi ihan ok:lta. Sitten se sisällä oleva musta möykky tuli vastaan, ja se oli musta tosi pahaa. Söin kuitenkin munkista kaiken sen ympäriltä.
2/5.
Ihmettelen heidän ratkaisuaan laittaa niin paljon täytettä. Ei vaan toimi.
Ap
Se täyte isona könttinä oli niin kauheaa että meinasi jäädä syömättä koko loppumunkki mutta kokeilin niin että kaivoin sen täytteen veitsellä pois ja levitin varsinaisen kuorrutteen päälle - oli tosi hyvää! Se varsinainen päällys kun ei maistunut juuri ollenkaan turkinpippurilta, olisivat saaneet laittaa sen vahvanmakuisen, täytteenä olevan kastikkeen siihen munkin päälle suoraan eikä muuta niin sitten olisi ollut hyvää.
Nuo jää jatkossa itseltä kyllä ostamatta :( kun en mä ala aina säätämään veitsen kanssa ja kaivelemaan niitä sisuksia, herkkunsa saa helpommallakin :P
Mä oon syönyt nyt jo kaksi tuollaista ja on tosi hyvää!
Aivan samaa mieltä. Päällinen hyvää, sisus karmeaa.
Aivan absoluuttista kuraa. Odotin kyseistä munkkia innolla, mutta se täyte! Hyi! Kuorrute menee vielä joten kuten, mutta kokonaisuudessaan ei kyllä todellakaan tule jäämään kauppojen hyllyille. Onneksi on Omar-munkki.
Mä taas jäin koukkuun kerrasta ja olen syönyt noita jo vaikka kuinka monta. 😀
Juu, aika vahvaa se sisus kyl on. Jos sen korvaisi kermavaahdolla niin nams!! Siinä olis voittajayhdistelmä!! Suolainen salmarikuorrutus ja sit makea kermavaahto.
Muita turkkarimunkkeja maistaneita?
Maistoin äsken. Rupesin fanittaan.
Sisuslöllö on mahtavan hyvää. Kerrankin on ymmärretty millainen salmiakkileivoksen pitää olla. Täysi kymppi.
Just eilen katselin Prismassa että minkähänlaisia nuo ovat. En ostanut kuitenkaan. Nyt istan jos kerran ovat hyviä. Kiitos av! :)
Samaa mieltä, täyte ei ole onnistunut.