Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin miesmyyjä katsoi minua sillä silmällä siis miestä!!

AndyMcCoys
13.10.2018 |

oli miehellä ponnari ja huomasin silmien vinkuilusta että onhan tuo selkeesti homoseksuaali, myös äänen väri oli sellainen hompsahtava. karmeeta että meitä maskuliinisia rock miehiä kassan miehet katsovat sillä silmällä eikö tuollaisia pitäs kieltää olemasta julkisessa palveluammatissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne hompsahtavat toisensa tunnistaa :)

Vierailija
2/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

oli miehellä ponnari ja huomasin silmien vinkuilusta että onhan tuo selkeesti homoseksuaali, myös äänen väri oli sellainen hompsahtava. karmeeta että meitä maskuliinisia rock miehiä kassan miehet katsovat sillä silmällä eikö tuollaisia pitäs kieltää olemasta julkisessa palveluammatissa?

Lähetät selkeitä homonhoukutussignaaleja ihan itse katselemalla miesten hiuksia ja silmiä liian pitkään. Homofoobikot yleensä ovat piilohomoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä SILMÄLLÄ? Sillä kolmannella vai? Sillä silmällä millä ei maisemia katsella?

Vierailija
4/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom of Finland, anyone? Aika karskin ja maskuliinisen oloinen rock-tyyli silläkin homolla. :)

Vierailija
5/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellaiset mustat bootsit, pipo ja nahkatakki eli ehkä olen hieman eroottisen rockarin näköinen, siksi hompsut ihailevat mutta niin tekee misutkin, sellaiset 25 v nuoremmat kassaneidot

ehkä olen hieman normimiestä maskuliinisempi sitten

ap

Vierailija
6/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

mulla on sellaiset mustat bootsit, pipo ja nahkatakki eli ehkä olen hieman eroottisen rockarin näköinen, siksi hompsut ihailevat mutta niin tekee misutkin, sellaiset 25 v nuoremmat kassaneidot

ap

Paras sun on käydä siellä leipäjonossa, siellä ei ole häiritseviä kassoja.

Vierailija
7/7 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AndyMcCoys kirjoitti:

ap

Paras sun on käydä siellä leipäjonossa, siellä ei ole häiritseviä kassoja.

no siellä on vain vanhoja venäläisiä vosuja ja jonossa myös, ei ole nuorta lihaa ei

huomenna meeen eri srkntaan katsomaan naisia