Lidlin miesmyyjä katsoi minua sillä silmällä siis miestä!!
oli miehellä ponnari ja huomasin silmien vinkuilusta että onhan tuo selkeesti homoseksuaali, myös äänen väri oli sellainen hompsahtava. karmeeta että meitä maskuliinisia rock miehiä kassan miehet katsovat sillä silmällä eikö tuollaisia pitäs kieltää olemasta julkisessa palveluammatissa?
Kommentit (7)
AndyMcCoys kirjoitti:
oli miehellä ponnari ja huomasin silmien vinkuilusta että onhan tuo selkeesti homoseksuaali, myös äänen väri oli sellainen hompsahtava. karmeeta että meitä maskuliinisia rock miehiä kassan miehet katsovat sillä silmällä eikö tuollaisia pitäs kieltää olemasta julkisessa palveluammatissa?
Lähetät selkeitä homonhoukutussignaaleja ihan itse katselemalla miesten hiuksia ja silmiä liian pitkään. Homofoobikot yleensä ovat piilohomoja.
Millä SILMÄLLÄ? Sillä kolmannella vai? Sillä silmällä millä ei maisemia katsella?
Tom of Finland, anyone? Aika karskin ja maskuliinisen oloinen rock-tyyli silläkin homolla. :)
mulla on sellaiset mustat bootsit, pipo ja nahkatakki eli ehkä olen hieman eroottisen rockarin näköinen, siksi hompsut ihailevat mutta niin tekee misutkin, sellaiset 25 v nuoremmat kassaneidot
ehkä olen hieman normimiestä maskuliinisempi sitten
ap
AndyMcCoys kirjoitti:
mulla on sellaiset mustat bootsit, pipo ja nahkatakki eli ehkä olen hieman eroottisen rockarin näköinen, siksi hompsut ihailevat mutta niin tekee misutkin, sellaiset 25 v nuoremmat kassaneidot
ap
Paras sun on käydä siellä leipäjonossa, siellä ei ole häiritseviä kassoja.
Vierailija kirjoitti:
AndyMcCoys kirjoitti:
ap
Paras sun on käydä siellä leipäjonossa, siellä ei ole häiritseviä kassoja.
no siellä on vain vanhoja venäläisiä vosuja ja jonossa myös, ei ole nuorta lihaa ei
huomenna meeen eri srkntaan katsomaan naisia
Kyllähän ne hompsahtavat toisensa tunnistaa :)