Eri pyykinpesuaineiden teho suhteessa ympäristöystävällisyyteen, kokemuksia / mielipiteitä?
Hei pyykkiekspertit. Millaisia kokemuksia teillä on ekologisempien pyykinpesuaineiden tehosta? Monet varmaan jättävät hintatasonsa vuoksi ne hyllyyn, minkä ymmärrän hyvin, varsinkin jos viikossa menee koneellisia paljon. Mielelläni kuitenkin tukisin mahdollisuuksien mukaan valinnoillani ympäristöystävällisyyttä, vaikka pienituloinen olenkin. Olen kuitenkin saanut vähän ristiriitaisia tuloksia pyykinpesussa, kun olen käyttänyt noita kyseisiä pesuaineita. Ongelma on osittain siinä, että monet vaatteeni hikoontuvat työssä ja työmatkalla. Vaikuttaako vaatteiden laatu miten paljon? Että onko vika kuitenkin vaatteissa eikä noissa tietyissä pesuaineissa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käyttäny jo pitkään Sonettin pesuaineita (pyykinpesuainetta, pesuainetta villalla, tiskiainetta, sappisaippuaa). Olen ollut tyytyväinen. Plussaa siitä, että tyhjät purkit voi käydä täyttämässä, eli ei tarvitse ostaa uutta muovipurkkia.
Oho. Missä niitä voi täyttää?
Asun Sveitsissä ja täällä kaupat, jotka noita myyvät, myös täyttävät pulloja. Mutta pakko myöntää, että en tiedä, onko tämä Suomessa mahdollista. Ehkä kannattaa kysyistä vaikka Ruohonjuuresta?
Oho. Missä niitä voi täyttää?