Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo antoi rakastella rintojensa väliin

Vierailija
13.10.2018 |

Viime viikonloppuna kokeiltiin tuollaista vaimon menkkojen vuoksi. Hän meni kyljelleen sängylle ja piteli/puristi kädellään rintojaan niin, että niitten väliin jäi hyvä rintavako. Vaimon tissit eivät ole kovin suuret vaikka muuten ihanat ovatkin, mutta tuossa asennossa homma onnistui ja se on myös helpompi asento naiselle verrattuna siihen, että että olisin itse selälläni.

Tuntui hirmuisen kiihottavalta liikutella kalun nuppia vaimon ihanien rintojen välissä, tuntuma on todella pehmeä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ette tee tissipanoja ihan vaan niin, että nainen makaa selällään ja mies tulee rintakehän päälle työntelemään?

Siitä voi helposti lipaista kielelläkin välillä, kun kulli soutaa suuta kohti ja mies nousta lopuksi rintojen päälle ja nussia suuhun.

Kamalan vaivalloiselta kuulostaa, jos vaihtoehdot ovat mies selällään (ja nainen kyyristelee jalkovälissä rinnoillaan hieroen vai?) tai nainen kyljellään (ja mies vinossa siinä jotenkin tökkii?).

Vierailija
2/13 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin yllä, kokeilkaa toistekin päin.

Ja kyllä toimii niinkin, että mies on selällään nainen jalkojensa välissä, ihan normi levollinen suihinottoasento eikä mitään kyyristelyä. Siinähän se on kalu kivasti just ihan oikealla kohdalla, ei mitenkään vaivalloista. Useinkin ennen suikkaria pussailen miehen vatsaa ja hän jo puristelee tissejäni ja runkkaa kaluaan tissien väliin. Toki mulla on melko suuret lollot, jos on pienet niin tosiaan voipi olla huono asento noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ette tee tissipanoja ihan vaan niin, että nainen makaa selällään ja mies tulee rintakehän päälle työntelemään?

Siitä voi helposti lipaista kielelläkin välillä, kun kulli soutaa suuta kohti ja mies nousta lopuksi rintojen päälle ja nussia suuhun.

Kamalan vaivalloiselta kuulostaa, jos vaihtoehdot ovat mies selällään (ja nainen kyyristelee jalkovälissä rinnoillaan hieroen vai?) tai nainen kyljellään (ja mies vinossa siinä jotenkin tökkii?).

No joo, tuolla kuvailemallasi tavalla tissipanot varmaan helpoiten onnistuisi. Nännejä kyllä on kivaa hyväillä kalulla tuossa asennossa. Vaimolla vaan on sen verran pienikokoiset  rinnat, ettei tuossa asennossa vaan oikein saa riittävästi tissiväliä johon työnnellä. Kyljellään ollessa rinnat ikään kuin valahtavat hieman ulos päin rintakehästä ja tissiväliä muodostuu sen verran, että saan kalun nupin sinne melkein piilotettua.

Ainakaan itselleni ei ollut ollenkaan vaivalloista tökkiä tuossa kylkiasennossa. Itse asiassa melkein sama  kuin lähetyssaarnaajassa tökkisi. Johtuu ehkä siitä, että teen fyysistä työtä (reisilihakset kunnossa?).

t. AP

Vierailija
4/13 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tuolla kuvailemallasi tavalla tissipanot varmaan helpoiten onnistuisi. Nännejä kyllä on kivaa hyväillä kalulla tuossa asennossa. Vaimolla vaan on sen verran pienikokoiset  rinnat, ettei tuossa asennossa vaan oikein saa riittävästi tissiväliä johon työnnellä. Kyljellään ollessa rinnat ikään kuin valahtavat hieman ulos päin rintakehästä ja tissiväliä muodostuu sen verran, että saan kalun nupin sinne melkein piilotettua.

Ainakaan itselleni ei ollut ollenkaan vaivalloista tökkiä tuossa kylkiasennossa. Itse asiassa melkein sama  kuin lähetyssaarnaajassa tökkisi. Johtuu ehkä siitä, että teen fyysistä työtä (reisilihakset kunnossa?).

t. AP

Ok:)

Olen onnellinen puolestasi, että pääsit kokemaan tuon (ja pääset toivottavasti tulevaisuudessakin?).

Vierailija
5/13 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäskö vaimo ,

Antaako uudestaan?

Vierailija
6/13 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on harrastettu kans joitain kertoja, suihkussa varsinkin. Kiihottaa molempia, vaikka rouva ei haluakaan spermaa suuhunsa eikä naamalleen missään tapauksessa. Kiihottaa se kyllä kovasti laueta sinne tissivakoonkin.

M40

Vierailija
7/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Ok:)

Olen onnellinen puolestasi, että pääsit kokemaan tuon (ja pääset toivottavasti tulevaisuudessakin?).

Kiitos! Olen itsekin onnellinen kun sain toteuttaa pitkäaikaisen fantasiani. Oli tosi vaikeaa suostutella vaimo tähän, koska hän sanoi aina ettei se edes onnistuisi hänen fysiikallaan.

-Ap

Vierailija
8/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäskö vaimo ,

Antaako uudestaan?

Hänen mielestään se oli ihan hauskaa touhua, mutta hän tykkäsi eniten katsella kuinka itse nautin hänen munkeistaan. Eihän tuosta tosiasiassa nainen oikein muuta tyydytystä saa.

Minusta se taas tuntui hirmuisen kiihottavalta ja varsinkin ihan alussa ensimmäisillä työnnöillä saikin suorastaan varoa ettei lastit olisi lentäneet ihan ennen aikojaan.

Vierailija
9/13 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me on harrastettu kans joitain kertoja, suihkussa varsinkin. Kiihottaa molempia, vaikka rouva ei haluakaan spermaa suuhunsa eikä naamalleen missään tapauksessa. Kiihottaa se kyllä kovasti laueta sinne tissivakoonkin.

M40

Kiva kuulla että muutkin ovat tätä kokeilleet. Täytyy sanoa että itse olen kanssa sen verran tissimies että olen samaa mieltä tuosta rintaväliin laukeamisesta.

-Ap

Vierailija
10/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihan kivaa myös naisesta. Tai no, minusta nyt ainakin. Minulla on sen verran isot rinnat, että onnistuu selältäänkin.

Vierailija
11/13 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, "ANTOI rakastella rinojten väliin"? Noin viaton fantasia ja sait suostutella vaimoa siihen? Ihmettelen, miten estoisia ihmiset ovat.

Itse en keksi mitään, mitä en suostuisi kokeilemaan, jos rakastajani toivoisi. (Hmm...no ehkä kakkajutut okei.)

Mutta kiva että suostui, kiva että tykkäsit, toivottavasti saat uudestaankin.

Sitten vain seuraavaa toivetta kehiin ja nauttimaan yhdessä. N50+

Vierailija
12/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä vanhaa ketjua. Eilen iltasella pääsin taas harrastelemaan rintojen väliin laittamista.

Annoin ekaksi vaimon tisuille oikein kunnon hyväilyt lusikka-asennossa ja pidin muutenkin hyvänä. Samalla hän sormetti. Sitten hän ratsasti päälläni...

Vähän ennen kuin laukesin, asetuimme taas tuohon asentoon jossa vaimo on kyljellään, hän piteli käsillään rintojaan ja aloin tökkiä liukkaalla kalulla niiden väliin. Mahtavan pehmeä ja kiihottava tunne. Vaimolla oli punaista kynsilakkaa ja se toi kivan pikku lisän koko toimitukseen.

Tällä kertaa olin jo ratsastuksen jälkeen todella kiihottuneena enkä kestänyt kuin muutaman työnnön ennen kuin jouduin hidastelemaan. Mutta siinä samassa vaimo alkoikin liikutella rintojaan käsillään, enkä voinut enää pidätellä vaan tulin niiden väliin.

-tissifriikki Ap

Vierailija
13/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tätä ja suihinottoa aina moonusviikoilla. Mutta tosiaan niin että tyttöystävä on selällään ja minä nain rintojen väliin. Spermat suuhun tai naamalle. Tyttöystävä haluaisi aina suuhun, mutta "rapatessa roiskuu" ja minusta se on kiihottavaa kun sitä roiskuu hänen rinnoilleen ja naamalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan