Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja sukupuolijutut

Vierailija
13.10.2018 |

Olen raskaana ja tiedätte varmasti mikä ihmisiä raskaudessa kiinnostaa;sukupuoli tietysti. Olen 16 viikolla, ja olen liioittelematta vastannut vähintään kymmeneen uteluun siitä kumpi olisi tulossa. En toki vielä itsekkään tiedä, mutta muiden kysely on tehnyt minusta todella ahdistuneen asian suhteen.
Muiden puheista (naisten) loistaa, että tyttövauva on se mihin nainen tähtää vauvoja suunnitellessaan. Olen myös alkanut seuraamaan muutamaa blogia, joista huomaa myös että poiken jälkeen tyttövauvan saaminen saa äidit ihan hulluiksi onnesta. Äideillä alkaa joku "mini me"-hehkutus. Toisaalta haluaisin tytön koska haluan todella kokea tämän vauvakuplan (joka kestää ilmeisesti useita vuosia), mutta toisaalta poikakin on kiva.

Kertokaapa äidit kokemuksia näin ensisynnyttäjälle! Onko tytön saaminen parasta (en halua oikeasti loukata heitä jotka eivät ole tyttöä saaneet) vai tuntuuko se ihan samalta kuin pojan saaminen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuista lukemistasi blogeista tulee niin mieleen mami gogo. Hän ei muka yhtään fiilistellyt (ainakaan julkisesti) tyttölupausta, vaan oli et ihan sama vaikka kahden pojan jälkeen tuleekin tyttö. Nyt kun vauva kuukauden (?) alkaa insta täyttyä tyttövauvasta pinkeissä vaatteissa. Huvitti myös tässä pari päivää sitten kuva jossa piti tyttöään sylissä ja onnitteli tyttöjen päivää. Lopussa luki suluissa että tänään myös toisen pojan synttärit. Siinä oikea sukupuolineutraali mamma. On pojat saaneet väistyä tyttöonnen tieltä. Näin käy monilla. Poikien jälkeen tyttö on parasta mitä voi olla ja se näkyy!

Vierailija
2/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kokemusta tytön saamisesta, koska molemmat lapseni olivat poikia. Pojat ovat nyt jo lukioikässä molemmat. Minä aikoinaan koin poikien saamisen upeana asiana, eikä kukaan minulle sanonut että olisin jostain jäänyt paitsi. Uskon siis että pojan ja tytön saaminen on aivan yhtä upeaa. Ehkä nämä naiset jotka tyttöonneen hurahtaa poikaonnea enemmän, ovat jotenkin....vähän ehkä lapsellisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa surulliselta. Tietyn sukupuolen toivominen kertoo aina siitä, että toivoja asettaa tietynlaisia rooleja ja oletuksia tämän toivotun sukupuolen edustajaan. Ei kovin hyvät lähtökohdat.

Vierailija
4/4 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuista lukemistasi blogeista tulee niin mieleen mami gogo. Hän ei muka yhtään fiilistellyt (ainakaan julkisesti) tyttölupausta, vaan oli et ihan sama vaikka kahden pojan jälkeen tuleekin tyttö. Nyt kun vauva kuukauden (?) alkaa insta täyttyä tyttövauvasta pinkeissä vaatteissa. Huvitti myös tässä pari päivää sitten kuva jossa piti tyttöään sylissä ja onnitteli tyttöjen päivää. Lopussa luki suluissa että tänään myös toisen pojan synttärit. Siinä oikea sukupuolineutraali mamma. On pojat saaneet väistyä tyttöonnen tieltä. Näin käy monilla. Poikien jälkeen tyttö on parasta mitä voi olla ja se näkyy!

Olen pistänyt merkille saman! Tosin kuse voi olla sukupuolen lisäksi sillä että tämä uusi vauva on parin ensimmäinen yhteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi