Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä, 45v sinkkunaisen jaksaa bilettää aamuun asti

Vierailija
13.10.2018 |

Melkein joka viikonloppu käy keikoilla ja bilettää aamuun asti. Itse menen kello 22 nukkumaan. Olenko minä vanhus?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
2/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet

Se on hyvä asia näin perheellisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ystävä?

Vierailija
4/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen ystävä?

Minun.

Vierailija
5/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä mitä lystää, ei kuulu muille.

Vierailija
6/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinulla on nyt ystävä. Hieno homma, niin kauan olet ystäviä kaivannut.

Vierailija
7/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 45v nainen enkä tosiaankaan jaksaisi riekkua yökausia bilettämässä. Tosin elämä on ihan täyttä ilmankin työn ja perheen kanssa. Illalla viimeistään klo 23 nukkumaan. En myöskään näe viikonlopun biletystä tavoiteltavana asiana enkä ajattele jääväni mistään paitsi. Mutta ei minua haittaa tippaakaan,,jos se on jollekin muulle tärkeää. Antaa palaa vaan!

Vierailija
8/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan jaksanut, ja olen vasta 25. 😂 Olen aina preferoinut kotibileitä läheisten ystävien kanssa; sellaisia, joissa kehtaa vain röhnöttää sohvalla juttelemassa jo puolestayöstä eteenpäin. Vaikkakin sitten änkyrässä.

Ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
9/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jaksaisi. Sinkku voi nukkua vaikka koko seuraavan päivän. Ja myös ottaa päikkärit ennen bileiltaa. Itse olen jo 54 ja jaksan myös paljon paremmin kun silloin kun lapset olivat pieniä ja huolehdittavia.

Vierailija
10/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 v. lapseton sinkkunainen ja muutaman kerran vuodessa jaksan. Menen viikonloppuisinkin nukkumaan tavallisesti klo 22.

Vierailija
11/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jaksaisi, tekivät minun vanhempanikin kolmivuorotyötä eläkeikään saakka. Yksilöissä on eroa, olen itse uniongelmainen ja on pakko yrittää pitää unirytmi mahdollisimman säännöllisenä. Aamuöinen heräily on tullut ihan liian tutuksi. Nyt tietysti saa tulla alapeukkuja, kun lapseton ei voi olla väsynyt, kun saa nukkua aina.

Vierailija
12/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä itse jaksaisi, en ole jaksanut enää moneen vuoteen ja olen 38. Veikkaan, että sinkkuus ei ole se määrittelevä tekijä tässä.

Vierailija
13/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhaa vanhat haisuelimet radalla.

Vierailija
14/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa...Nyhjötän kotona tv:n edessä ja nukahdan ennen puoltayötä. Ihailen niitä jotka jaksavat! t. N 45v

Vierailija
15/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhaa vanhat haisuelimet radalla.

Juuri tämä! Outoa että ihmiset eivät tajua!

Vierailija
16/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45, eronnut. Lapsi isänsä luona jtv. En käy vapaalla juhlimassa tai illanvietoissa. En jaksa krapulaa ja minun yöunet menee levottomaksi jo parista drinkistä. Jotta ei kiitos. Ja onnea sille, joka kestää alkoholia. Minä en.

Vierailija
17/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45, eronnut. Lapsi isänsä luona jtv. En käy vapaalla juhlimassa tai illanvietoissa. En jaksa krapulaa ja minun yöunet menee levottomaksi jo parista drinkistä. Jotta ei kiitos. Ja onnea sille, joka kestää alkoholia. Minä en.

Mä aattelin, että se ystävä käy siellä bilettään (tanssii ja pitää hauskaa) eikä ryyppään. Niin on erilaisina oletuksia ihmisillä. N50+

Vierailija
18/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on 45 v:nä sen ikäiset lapset, että voisi käydä bilettämässä, varsinkin jos toinen vanhempi on kuvioissa. Kyllä monella keski-ikäistyminen ja mukavuudenhalu vie voiton, vaikka ei esteitä juhlimiselle olisikaan. Olen lapseton sinkku ja tykkään käydä ulkonakin välillä, mutta yleensä kotisohva voittaa. Krapulat kestävät 2-3 päivää ja yöunet menevät pilalle jo parista lasillisesta. Krapulaakaan ei voi helpottaa päiväunilla, kun ei saa nukuttua.

Vierailija
19/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Alkoholismi on sairaus ja känni myrkytystila. Ketju kertoo taas hienoa tarinaa keski-ikäisestä suomalaisesta naisesta.

Vierailija
20/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei jaksaisi. Sinkku voi nukkua vaikka koko seuraavan päivän. Ja myös ottaa päikkärit ennen bileiltaa. Itse olen jo 54 ja jaksan myös paljon paremmin kun silloin kun lapset olivat pieniä ja huolehdittavia.

Eihän sinkkuus liity mitenkään siihen onko lapsia vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi