Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä, 45v sinkkunaisen jaksaa bilettää aamuun asti

Vierailija
13.10.2018 |

Melkein joka viikonloppu käy keikoilla ja bilettää aamuun asti. Itse menen kello 22 nukkumaan. Olenko minä vanhus?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40-vuotias ja käyn Amsterdamissa aina joka vuosi Sensation White-partyissa! Tulkaa mukaan ketkä tykkää tanssia! :)

Vierailija
22/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Alkoholismi on sairaus ja känni myrkytystila. Ketju kertoo taas hienoa tarinaa keski-ikäisestä suomalaisesta naisesta.

Kyllä, kännikalat täällä taas haastelevat. Voi vain kuvitella aamusta ala- ja yläpään hajut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 45, eronnut. Lapsi isänsä luona jtv. En käy vapaalla juhlimassa tai illanvietoissa. En jaksa krapulaa ja minun yöunet menee levottomaksi jo parista drinkistä. Jotta ei kiitos. Ja onnea sille, joka kestää alkoholia. Minä en.

Mä aattelin, että se ystävä käy siellä bilettään (tanssii ja pitää hauskaa) eikä ryyppään. Niin on erilaisina oletuksia ihmisillä. N50+

Tämä on suomalainen palsta. Jos mainitaan, että joku juhlii aamuun saakka, on syytä mainita erikseen, jos juhlintaan ei kuulu alkoholi.

Ei tämä ajattelutapa kerro minun alkoholinkulutuksestani mitään, yleisestä elämänkokemuksesta ehkä jotakin.

Vierailija
24/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 45, eronnut. Lapsi isänsä luona jtv. En käy vapaalla juhlimassa tai illanvietoissa. En jaksa krapulaa ja minun yöunet menee levottomaksi jo parista drinkistä. Jotta ei kiitos. Ja onnea sille, joka kestää alkoholia. Minä en.

Mä aattelin, että se ystävä käy siellä bilettään (tanssii ja pitää hauskaa) eikä ryyppään. Niin on erilaisina oletuksia ihmisillä. N50+

Tämä on suomalainen palsta. Jos mainitaan, että joku juhlii aamuun saakka, on syytä mainita erikseen, jos juhlintaan ei kuulu alkoholi.

Ei tämä ajattelutapa kerro minun alkoholinkulutuksestani mitään, yleisestä elämänkokemuksesta ehkä jotakin.

The Point!

Vierailija
25/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän iloja on, että saatan saada krapulan yhdestä lasillisesta. Suomalaisessa yöelämässä ei ole mitään niin kiinnostavaa, että haluaisin kokea sen selvänä. Jos tämä muutaman kerran vuodessa viihteellä käyminen päihtyneenä tekee minusta alkoholistin, niin ok.

Vierailija
26/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikympinen ja vaihtanut aamuun asti kestävät yökerhoilut päiväbiletykseen. Laskettelukeskusten afterskiit ja kesällä festarit on mun juttu. Myös ystävien kanssa otetaan joskus päivähiprakat. Kun käy nukkumaan ennen puolta yötä on seuraava aamu helpompi. Itselläni ainakin juhlien jälkeen väsymys ja huono olo johtuu enemmän valvomisesta kuin juomisesta.

Vierailija
27/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikympinen ja vaihtanut aamuun asti kestävät yökerhoilut päiväbiletykseen. Laskettelukeskusten afterskiit ja kesällä festarit on mun juttu. Myös ystävien kanssa otetaan joskus päivähiprakat. Kun käy nukkumaan ennen puolta yötä on seuraava aamu helpompi. Itselläni ainakin juhlien jälkeen väsymys ja huono olo johtuu enemmän valvomisesta kuin juomisesta.

Tämä. Se on sitä iän mukanaan tuomaa viisautta :) Muutenkaan ei pimeät ja meluista yökerhot täynnä kännisiä nuoria voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
28/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan 58 & 59 eikä mitään ongelmaa bilettää klo 04:00 asti.

Vierailija
29/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet

Se on hyvä asia näin perheellisenä.

No en minä perheetönkään jaksaisi valvoa yli kymmeneen.

Vierailija
30/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan 58 & 59 eikä mitään ongelmaa bilettää klo 04:00 asti.

Ei epäilystä 😁

Oletteko harkinneet AA-käyntejä. Vanhuksillekin on omat ryhmänsä.

Suomi on Suomi.

Vierailija
31/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhaa vanhat haisuelimet radalla.

Millä radalla ja mitkä ihmeen elimet ja miksi muka haisevat? Outo kommentti.

Vierailija
32/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella on 45 v:nä sen ikäiset lapset, että voisi käydä bilettämässä, varsinkin jos toinen vanhempi on kuvioissa. Kyllä monella keski-ikäistyminen ja mukavuudenhalu vie voiton, vaikka ei esteitä juhlimiselle olisikaan. Olen lapseton sinkku ja tykkään käydä ulkonakin välillä, mutta yleensä kotisohva voittaa. Krapulat kestävät 2-3 päivää ja yöunet menevät pilalle jo parista lasillisesta. Krapulaakaan ei voi helpottaa päiväunilla, kun ei saa nukuttua.

Nykyään kyllä erittäin monella 45v ikäisenä on pikkulapset. Omassa tuttavapiirissä enemmistö saanut lapsia 40v tietämillä. Itsellä 45v:nä lapset 3 ja 2v.

Vierailija
33/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 40-vuotias ja käyn Amsterdamissa aina joka vuosi Sensation White-partyissa! Tulkaa mukaan ketkä tykkää tanssia! :)

Mä tuun mukaan, jos vielä 8v kuluttuakin käyt! Muksut on silloin täysikäsiä.

Vierailija
34/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 60 ja tarvittaessa jaksan kyllä yli yön kestävät partyt. Nykyään ei vaan kiinnosta niin paljon. En halua kuitenkaan moralisoida ketään. Jos ihminen on vaikka lapseton sinkku niin käyköön baanalla niin paljon kuin huvittaa. Käyvät ne jotkut lasten vanhemmatkin. Sinkku saa istua yksin kotonaan ihan tarpeeksi.

Vierailija
35/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

54 ja hyvin jaksaa. Mulla ikä on vähentänyt myös unen tarvetta.