Mitä kuuluu lauantaipäiväänne?
Haluaisin tehdä jotain hyvää ruokaa. Kaalilaatikkoa?
Kuunnelkaa Onnensäveltä 😊
https://areena.yle.fi/1-2273722
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Leppoisa lauantaiaamu! Pientä aamupalaa ja vähän käsityön edistämistä. Samaan aikaan lempisarja Netflixistä. Sit siivoilua sisällä ja ulkona. Laitetaan ulkokalusteet talvensuojaan. Kiireetöntä ruoanlaittoa. Iltapäiväksi mies ja poika menevät pojan toisen lajin treeneihin. Minä varmaaan menen lenkille metsään sillä aikaa. Illalla mennään yhdessä seuraamaan toisen lajin matsia.
Kuulostaa kiireeltä. Itse haluan olla vaan sohvaperunana.
- ap -
Otan näin aamusta 150 mg Venlafaxiinia ja olen pärinöissä koko päivän! 😍
Luen yhden kirjan loppuun. Sitten pitkä pyörälenkki, samalla palautan tuon kirjan ja käyn ruokakaupassa. Illalla ehkä saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppoisa lauantaiaamu! Pientä aamupalaa ja vähän käsityön edistämistä. Samaan aikaan lempisarja Netflixistä. Sit siivoilua sisällä ja ulkona. Laitetaan ulkokalusteet talvensuojaan. Kiireetöntä ruoanlaittoa. Iltapäiväksi mies ja poika menevät pojan toisen lajin treeneihin. Minä varmaaan menen lenkille metsään sillä aikaa. Illalla mennään yhdessä seuraamaan toisen lajin matsia.
Kuulostaa kiireeltä. Itse haluan olla vaan sohvaperunana.
- ap -
Hyvä ap, osaat nauttia elämästä.
-sämpylä-
Hypätää kohta 13v:n kanssa bussiin ja körötellään naapurikaupunkiin elokuviin, shoppaileen, syömään ja ollaan yö hotellissa. Huomenna shoppailu jatkuu, käydään kyläilemässä ja tullaan takaisin :)
Joko salille tai koiran kanssa lenkille nyt aamupäivällä. Iltapäivällä tädin juhlat ravintolassa. Kivaa ohjelmaa pitkästä aikaa. Ostin eilen itselleni aika säväyttävän puseron. Saas siis nähdä...
Matkalle ollaan lähdössä, kone lähtee noin kolmen tunnin päästä. Otetaan aamupalaa ja viimeisiä pakkaillaan, ja yritetään miettiä, että onhan kaikki tarpeellinen mukana. Pelkät käsimatkatavarat messissä, viikon matka. Miehen kanssa kahdestaan <3
On kyllä kummallista tämä elämä että miten syvälle sitä voi ihminen vajota.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä.
Sama. Nyt aamusta ihan parasta! Saatanpa sitte vielä hetken nukahtaa, ja herätä brunssin tuoksuun.
Keittelen riisipuuroa näin varaslähtönä jouluun, kun löysin eilen kaupastakin meidän suosikkia eli luumurusinakeittoa :) syödään aamupala yhdessä perheen kesken, kun muut herää ja lähdetään käymään mummolassa. Sitten todennäköisesti illasta ulkoillaan ja kokataan jotain hyvää yhdessä :) tämmöiset on ihan mun lempparipäiviä!
Mukava lukea näitä kivoja juttuja, piristää vähän mieltä. Itsellä se on nyt maassa, mikä on tämän asian takia aika harvinaista, riitelin miehen kanssa. Tiedän olleeni kovin lapsellinen, mutta odotin viikonloppua kovasti, töissä on todella hankala kausi, niin hankala, että saan siitä tuskin puhutuksi. Eilen vähän yritin ja miehen kaveri soitti kesken kaiken, mies juuttui puhelimeen 5 tunniksi. Én pidä tapana pitää mykkäkoulua, mutta nyt olen ollut eri huoneessa koko aamun. Suututtaa ja itkettää. Tiedän olevani typerä ja lapsellinen, ei tartte tulla kertomaan, mikä narsisti olen.
En siis tiedä, mitä teen lauantaina, pihatöitä yhdessä piti ja hyvää ruokaa.
Kohta kuntosalille ja sitten anoppilaan. Siellä joutuu kuuntelemaan tympeitä juttuja, mutta minähän olenkin siellä vain syömässä..
Heräsin just ja kohta pitää olla jo menossa tallille. Yhdeltätoista valmennus ja sen jälkeen takaisin kotiin ja opinnäytetyön tekoa..
Taitaa mennä tääkin päivä aika iisisti ottaen.Asentohuimaus vaivannu muutaman päivän ja nyt tuntuu pahenevan.
Juon aamukahvia ja lapset saavat sen aikaa katsoa youtubesta lastenvideoita. Miten niin oma lehmä ojassa, saa hetken istua rauhassa 😁
Kohta vähän siivoilua ja touhuilua lasten kanssa. Vähän ennen yhtä lähden illaksi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mukava lukea näitä kivoja juttuja, piristää vähän mieltä. Itsellä se on nyt maassa, mikä on tämän asian takia aika harvinaista, riitelin miehen kanssa. Tiedän olleeni kovin lapsellinen, mutta odotin viikonloppua kovasti, töissä on todella hankala kausi, niin hankala, että saan siitä tuskin puhutuksi. Eilen vähän yritin ja miehen kaveri soitti kesken kaiken, mies juuttui puhelimeen 5 tunniksi. Én pidä tapana pitää mykkäkoulua, mutta nyt olen ollut eri huoneessa koko aamun. Suututtaa ja itkettää. Tiedän olevani typerä ja lapsellinen, ei tartte tulla kertomaan, mikä narsisti olen.
Et ole yhtään lapsellinen, sulla on asiaa miehellesi, eikä sen käsittely ole nyt onnistunut. Mutta jos yhtään lohduttaa, samanlaista se on meillä muillakin. Ne väännöt vaan pitää välillä käydä ja siinä voi mennä päivä tai viikonloppukin pilalle.
Parempaa fiilistä sinne, ruska on ainakin tosi kaunis :)
Halaus täältä!
Vierailija kirjoitti:
Minullakin (aloittaja) on apea olo. Yritin tehdä WordPadilla testamenttini - ei vaan onnistu ja koko ajan heittää pois 😞
- ap -
Lähden tädin kanssa hänen uudelle kämpälle. Sai avaimet eilen ja muuttoauto on tilattu.
Mua kans suututtaa, mutta kyllähän me molemmat tiedetään mikä siihen mökötykseen auttaa. Suora puhe. Elä syyllistä, kerro mitä sää odotit ja ymmärrät, ettei miehesi voinut lukea ajatuksiasi. Sano sekin, jos susta tuntuu että on rankkaa mutta että et jaksaisi mennä sen enempää yksityiskohtiin. Sano että tarvisit nyt tukea ja saada ajatuksia muualle. Hän varmasti ynmärtää, sinäkin tukisit häntä tarvittaessa.
Kello on vasta 9, kyllä tää voi vielä kääntyä paaaljon paremmaksi päiväksi mitä luulitkaan! <3
Miettiny tässä jo pari tuntia jokohan sitä sais itsestään sen verran irti, että sanoisi miehelle tän olleen tässä. Heräsin kuudelta hirveeseen kolinaan ja ääni lähti siitä ku mies kännissä saanu tipautettua kylppärin peilin. Ihme kyllä ehjältä näyttää, mutta mitä v****a se on tehny siellä? 12 vuoden liitto takana ja miehestä kehkeytynyt sinä aikana ihka aito alkoholisti.