Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuiset-05

07.05.2006 |

Meitä taitaa käydä täällä todella vähän ja kirjottelukin on aika lopahtanutta. Mutta olisi kiva tietää kuulumisia...miten syödään, nukutaan, mitä asioita puuhaillaan, joko joku kävelee ilman tukia? Mitkä on suunnitelmat syksyllä, jäättekö vielä kotiin, vai lähteekö joku töihin/ opiskelemaan?

--------------------------

Meillä yöt menee vähän miten menee, yleensä herätään kaksi kertaa yössä, mutta olen jotenkin tottunut siihen, olen ehkä liian laiska mihinkään unikouluun. Päiväunia nukutaan meillä kahdet, yhteensä noin 5 tuntia.

Meillä syödään huonosti, oltiin siirrytty jo 8kk purkkiruokiin, mutta oksennustauti tuli ja sekoitti kaiken, jouduttiin taas antamaan ihan hienoja soseita, ja nyt opetellaan taas syömään karkeota ruokia, joissa on paloja, eikä tahdo millään sujua. Puuro ei uppoa enää ollenkaan, aamuisin syödään siis milloin mitäkin. Jos neiti itse päättäisi niin hän varmaan söisi pelkästään muroja ja leivänmurusia.

Lelut ei kiinnosta tällä hetkellä ollenkaan, neiti on ihan koko ajan vauhti päällä, menossa pää kolmantena jalkana. Konttaa hirmu vauhtia, tai sitten kävelee tukia pitkin, myös seiniä pitkin :D. Tutkii joka sopen, ja maistaa kaikkea. Eilen haettiin serkulta taaperokärryt lainaksi ja niillä mennään jo tosi hienosti. Miehen kanssa ollaan istuttu lattialla vastaikkan ja pistetty tyttö seisomaan, niin 7 askelta on vissiin ennätys mitä on itse ottanut, eli odotellaan että kesällä oppisi kävelemään.

Minulla on ollut tähän saakka vähän epävarmaa että jatkanko jo syksyllä opintoja vai jäänkö vielä kotiin. No, tyttö sai paikan päiväkotiin (yksi sukulaisemme työskentelee siellä pienten ryhmässä), joten näillä näkymin jatkan opiskeluja syksyllä. Hirvittää kyllä noin pienen päiväkotiin vieminen. Meidän tyttö tosin on aika menevää luonnetta, joten tuskin jää ainakaan jalkoihin päiväkodissa.

Tämmöstä meille, kertokaahan muutkin mitä kuuluu, Mari ja Fanni (9,5kk)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla teidän heinäkuisten kuulumisia! Vähän on tullut laiskanlaisesti seurattua palstaa. Meidän heinäkuinen ihmemiehemme on nyt 9kk 2vko ja vauhtia riittää. Ryömiminen on jäänyt ja vaihtunut konttaamiseen ja tukea vasten noustaan seisomaan ja jopa kävellään jonkin verran. Huikeaa miten tasapaino on kehittynyt parissa viikossa. Ensimmäiset alastulot olivat suorastaan hurjia, mutta nyt tullaan alas erittäin tyylikkäästi ja varmasti polvilleen tai pyllylleen.

Ruoka maittaa kohtuullisen hyvin, mutta ilmeisesti puuro hieman kyllästyttää. Olenkin vaihtanut puuromerkkiä ja makua ja alas menee kohtuudella. Sormiruokaa pitäisi opetella syömään enemmän kun hampaitakin on jo 8. Pottailua ei olla vielä aloitettu eikä asialla vielä ole kiirekään. Yöt menee 2-3 heräämisellä- aika raskasta välillä. Nyt kuitenkin menee paremmin kuin noin kuukausi sitten. Silloin meillä herättiin 8-10 kertaa kiitos flunssan.

Kotosalla olen pikkumiehen kanssa vielä vuoden loppuun ja tammikuussa töihin. Pitänee alkaa miettimään hoitopaikkaa.

Mukavaa kesän odotusta kaikille!

T. Marsipan ja pikkumies 9,5kk

Vierailija
22/22 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole paljoa jaksanut kirjoitella, mutta kiva lukea muiden kuulumisia.

Meillä poika ryömii jo kovaa ja nousee kontilleen sekä jalat suoraksi " silta-asentoon" . Ei vielä ihan pystyyn pääse. On nyt ihan koko ajan kielletyissä paikoissa, kun liikkeelle pääsee. Cd:t, lehdet ynnä muut saa kyytiä. :) Olen jo harkinnut kontaktimuovin käyttöä sterkkojen ja levyjen ympärille. ;)

Karkeat soseet menee nyt ihan hyvin silloin kun on nälkä. Kun ei huvita syödä, ruuat pärisee suusta pois. Hampaita on tullut jo 8kpl ja kipeästi puree äitiä ja isää.

Yöt nukkuu kiltisti omassa huoneessa, ei enää heräile yöllä *koputan puuta*. Ulkona ei nukuta näin helteillä, joten olen antanut sisällä nukkua päikkärit. Muuten ulkoillaan ruohikolla viltin päällä ja poju kiikkuu mielellään vauvankiikussa.

Kivaa alkukesää kaikille!

mami_80 ja poju 9,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla