Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun on Jeesus!

Vierailija
12.10.2018 |

Elävä Jumala, johon voi turvautua kaikessa. Toki ihmisellä on itsellään vastuu teoistaan, mutta kaikessa voi pyytää Jumalaa auttamaan ja ohjaamaan ja olemaan mukana. Ja Jeesus on elävä Jumala, apua tulee ja sen huomaa pienissä asioissa, pieninä ihmeinä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon heti Jeesukseen kun näen hänet!! Ennen sitä en usko. Ja entäs sitten ns.suojelusenkelit?! Taisivat olla tiistainakin kaljalla kun eivät suojelleet nuorta äitiä joka kuoli kuorma-auton alle :/ 

Kun Jeesus tulee takaisin niin kaikki näkevät Hänet, sitä ennen voimme uskoa. Jumala suojelee kyllä, mutta se ei tarkoita ettei kohtaisi elämässä kärsimystä ja ruumis kuolisi, niin on koska ihminen on syntinen ja elää syntiinlangenneessa maailmassa, vaan Jumala on omalla kärsimyksellään, kuolemallaan ja ylösnousemuksellaan voittanut kuoleman ja taivaassa ei enää ole kuolemaa eikä kärsimystä, sinne Jumala meidät varjelee.

Vierailija
22/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jeesus ei voi hakea lähestymiskieltoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskon Jeesukseen. Silti tein taas syntiä...miksi. Muistakaa rukouksin. Kiitos.

Koska armahdettunakin on edelleen syntinen ja lankeaa tekemään syntiä, tietenkin sitä tulee välttää, mutta jos syntiä tekee niin muistaa että kaikki synnit on annettu anteeksi.

Muistan.

Vierailija
24/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole uskovainen, mutta pidän Jeesuksesta. Olisi hienos, jos hän onkin todellinen. Mä olen tällä hetkellä todella pahassa elämäntilanteessa. Kirjoittelin tännekin siitä, että olen jäämässä asunnottomaksi ehkä.

Jos joku haluaa, niin rukoilkaa puolestani. En usko näihin juttuihin, joten ehkä rukoilkaa myös sen puolesta, että löydän Jeesuksen. En usko, mutten myöskään voi varmasti sanoa, että Jumalaa tai Jeesusta ei ole. Ainakaan tämä ei mua vahingoita millään lailla.

Kiitän kaikkia, jotka tämän lukivat.

Muistan. Herra siunatkoon sinua!

Kuinka tulla uskoon?

https://www.netmission.fi

Vierailija
25/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole uskovainen, mutta pidän Jeesuksesta. Olisi hienos, jos hän onkin todellinen. Mä olen tällä hetkellä todella pahassa elämäntilanteessa. Kirjoittelin tännekin siitä, että olen jäämässä asunnottomaksi ehkä.

Jos joku haluaa, niin rukoilkaa puolestani. En usko näihin juttuihin, joten ehkä rukoilkaa myös sen puolesta, että löydän Jeesuksen. En usko, mutten myöskään voi varmasti sanoa, että Jumalaa tai Jeesusta ei ole. Ainakaan tämä ei mua vahingoita millään lailla.

Kiitän kaikkia, jotka tämän lukivat.

Rukoilen siunausta elämääsi ja että asiasi järjestyvät. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.

Rukoilen myös, että tulet uskoon ja otat Jeesuksen vastaan. Hän on itse sanonut, että ketään joka tulee hänen luokseen, hän ei aja pois. Ei siis sinuakaan. Ole siis rohkealla mielellä.

Vierailija
26/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp

Vierailija
27/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille. Tuo on lohduttavaa, ettei Jumala aja ketään pois. Olen koittanut etsiä Jumalaa jo vuosikymmenen mitään löytämättä. Ehkä usko on lahja, jota mä en ole saanut. Ehkä löydän Jumalan vielä joskus. Toivon niin.

20

Vierailija
28/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon Jeesukseen...näin sen eilen leipäjonossa.Olin vielä melkein selvänä,joten havainto on 100% varma

Vierailija
29/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jotta elämme jo 2000-lukua ja taikausko on jo menneen talven lumia.

Vierailija
30/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jumalan Pyhä Henki asettuu sisimpääsi, ei ole enää epäselvää, onko Häntä vai ei ole. Hengen kautta Jumala on jatkuvasti läsnä, mukana elämässäni ja kaikessa mitä teen. Se on hmeellistä ja elämäni paras asia.

Jos jostain syystä menettäisin tämän etuoikeuden, elämäni perusta luhistuisi eikä sillä olisi enää syvempää merkitystä.

Mutta: tämä on mahdotonta! Jumala on luvannut pysyä kanssani joka hetki, tässä elämässä ja ikuisuudessa.

Ajattelepa Rakkautta, johon voi luottaa - jota ei voi menettää! Joka on aina hyvä sinulle, joka antaa vapauden. Vaikka olet fyysisesti yksin, et ole koskaan yksinäinen.

Jumala, Jeesus, Pyhä Henki ovat yhtä suurta Rakkautta. Nytkin tätä ajatellessani en voi olla hymyilemättä. Kaikki on hyvin, kun Hän on elämäni ykkönen.

Jumala ei sulje ketään ulos. Sisälle pääsee jokainen vilpitön, joka nöyrtyy pyytämään Hänet, Kaikkivaltiaan, johtamaan elämäänsä.

Vierailija
31/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus antoi rekan ajaa nuoren äidin yli?

Jos on voimia halkaista meri kahtia, niin ei luulisi yhden rekan pysäyttäminen olevan kova homma.

Ai niin... koska kaikkivoipa kaikkivaltias kaikkitietävä palvonnan kohde on sadisti.

Tätä samaa asiaa kysyttiin jo Jeesukselta. Hänen vastauksen mukaan elämässä sattuu yhtä sun toista ikävää ilman syytä tai rangaistusta. Jotkut kyselivät syytä onnettomuuksilla, kun esim. torni oli Siloassa oli sortunut 12 ihmisen päälle. Heistä Jeesus sanoi etteivät he olleet sen syntisempiä kuin muutkaan: "luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat? Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte." Tämä löytyy Luuk 13.

Eli kaikkivoipa Jeesus hallitsee pelolla.

"Jos ette tee kuten minä sanon, kuolette kaikki."

Onpas ihanan rakastava hahmo.

Miksi palvotte hahmoa jonka valta perustuu pelkoon?

Vierailija
32/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus antoi rekan ajaa nuoren äidin yli?

Jos on voimia halkaista meri kahtia, niin ei luulisi yhden rekan pysäyttäminen olevan kova homma.

Ai niin... koska kaikkivoipa kaikkivaltias kaikkitietävä palvonnan kohde on sadisti.

Tätä samaa asiaa kysyttiin jo Jeesukselta. Hänen vastauksen mukaan elämässä sattuu yhtä sun toista ikävää ilman syytä tai rangaistusta. Jotkut kyselivät syytä onnettomuuksilla, kun esim. torni oli Siloassa oli sortunut 12 ihmisen päälle. Heistä Jeesus sanoi etteivät he olleet sen syntisempiä kuin muutkaan: "luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat? Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte." Tämä löytyy Luuk 13.

Eli kaikkivoipa Jeesus hallitsee pelolla.

"Jos ette tee kuten minä sanon, kuolette kaikki."

Onpas ihanan rakastava hahmo.

Miksi palvotte hahmoa jonka valta perustuu pelkoon?

Olet kuin vakavasti sairas ihminen, joka ok pilannut teveytensä ryyppäämällä ja muilla addiktioilla. Lääkäri sanoo hänelle: "sinun on lopetettava tuollainen elämäntapa tai kuolet."

Uppiniskainen potilas lähtee vastaanotolta ja kertoo ryyppykaverille, miten lääkäri yritti häntä pelotella.

Jeesus antaa jokaiselle mahdollisuuden valita, haluaako ikuisen elämän vai kuoleman.

Vierailija
33/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia kaikille. Tuo on lohduttavaa, ettei Jumala aja ketään pois. Olen koittanut etsiä Jumalaa jo vuosikymmenen mitään löytämättä. Ehkä usko on lahja, jota mä en ole saanut. Ehkä löydän Jumalan vielä joskus. Toivon niin.

20

Jeesus on tie Isän luo eli Raamatusta löydät Jumalan.

Vierailija
34/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen Jumala on se joka sallii näin epäreilun maailman, jossa öykkärit ja sikailijat pärjäävät ja kiltit sekä kunnolliset lytätään katuojaan? Ja sama jatkuu tuonpuoleisessa iankaikkisesti. Niinkö? Ei voisi vähempää kiinnosta tällainen kuolemanjälkeinen elämä.

Eikös se mennyt niin, että tässä maailmassa menestyjät ovat alimpana taivaassa ja toisinpäin. Luulin, että kastijärjestelmä on vain hinduilla ja buddhalaisilla.

Vierailija
35/35 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen Jumala on se joka sallii näin epäreilun maailman, jossa öykkärit ja sikailijat pärjäävät ja kiltit sekä kunnolliset lytätään katuojaan? Ja sama jatkuu tuonpuoleisessa iankaikkisesti. Niinkö? Ei voisi vähempää kiinnosta tällainen kuolemanjälkeinen elämä.

Vastauksen kysymykseesi saat raamatusta. Mutta epäilenpä että et oikeasti ole siittä kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi