Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkoittaako että nainen pelkää jos hän ohittaessa katsoo puhelintaan?

Vierailija
12.10.2018 |

Olen kiinnostunut tuntemattomasta naisesta joka tulee silloin tällöin vastaan minua. Hän saattaa joskus katsoa ujosti ja sitten pois tai kaivaa puhelimen kauempana käteensä ja sitten katsoo sitä vain koko ajan.
Haluaisin ehkä tervehtiä joskus, mutta hän pelkää ilmeisesti niin ei kannata?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti mikä ráiskari kun edes mietit tällaisia sika!!

Vierailija
22/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tervehtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut huomata jatkuvan kyyläämisesi, on kiusaantunut ja koittaa pakoilla tilannetta. "Ujo vilkaisu" ei taida tässä tapauksessa olla mikään kainon työn kaihoisa ilme. Mua ahdistaa tällä hetkellä kaksi läpitunkevaa mulkoilijaa ja siirryn aina pois tilanteesta esimeriksi kännykkään.

Vierailija
24/26 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi muakin ällöttää yksi sinnikäs, vaativasti ja läpitunkevasti mollottava tyyppi.

Onneksi kohta ei tarvitse enää olla tekemisissä ja yhteiset tuttavat saavat myös poistua kuvioista...

Vierailija
25/26 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tämä keissi päättyi?

Vierailija
26/26 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa-sana kuulostaa tosi oudolta tässä yhteydessä.

Ehkä ap ei valinnut sanojaan harkiten tai sitten sanat paljastavat jotain alitajuista ja creepyä hänestä. Ihan tavallisella miehellä ei varmaan tule ekana mieleen vaihtoehto, että nainen pelkää miestä. Sama ilmiö kuin että väkivaltainen ihminen voi sanoa spontaanisti, että 'en voisi koskaan lyödä sinua' ja juuri hän tulee lyömään. Eli normaalille ei tule edes mieleenkään sellainen mahdollisuus, että löisi jotakuta, eikä tule sellaista siksi maininneeksikaan. Eli tulee vaikutelma, että ap näkee miesten ja naisten suhteen niin, että naisilla saattaisi olla jotain syytä pelätä miehiä tai juuri häntä.