Juotko alkoholia tänä viikonloppuna?
Kommentit (16)
Juon huomenna, on kutsuttu kavereita syömään ja iltaa istumaan. Pieneen humalaan tulen.
En juon joka viikonloppu, vielä harvemmin biletän... Ei voi vastata polliin.
Käytän kyllä ehdottomasti liikaa alkoholia, mutta olen nyt vapaalla ja olen viikonlopun juomatta, mutta saatan tirpaista kevyen kännin ensi viikolla jonain arkipäivänä.
Juon koska se helpottaa stressiä. Vaikka juon itseni humalaan niin en silti juo itseäni oksentelukuntoon. Olisin mielelläni juomatta mutta minulla ei ole juuri muuta tekemistä viikonloppuisin kun en ei ole perhettä eikä oikein kavereitakaan, ystävistä puhumattakaan.
En paljoa , kolme kirkasta valkoviiniä. Pullon kyljessä lukee, saunalahti.
Join kolme olutta. Kaksi saunassa ja yhden tässä myöhemmi illalla. En juo jokaviikonloppu.
Varmasti huomenna lasin tai pari viiniä opperan väliajalla.
Viinilasillisen join iltasella, nyt saunalonkero puolessa välissä. Kohta nukkumaan.
En, koska on menossa Alkoholiton Lokakuu.
En koska haluan nukkua kunnolla tänä viikonloppuna ja alkoholi huonontaa unta. En muutenkaan juo kuin satunnaisesti.
Totta helvetissä. Alkoholi on ihanaa ja sitähän Valvira meille suomalaisille suosittelee :) Pikku maistissa perhekin vaikuttaa siedettävältä ja musa sekä leffat herättävät suurempia tunteita kuin jonkun stanan muumilimpparin avulla.
En, koska palkkapäivä vasta maanantaina. Ois kyllä voinut jonkun siiderin hakea, mutta alko tehdä mieli siideriä vasta kun tässä siivoilin, enkä jaksa enää lähteä kauppaan.
Varmaan joisin muuten muutaman tässä illan päälle, mutta on niin kova flunssa, että joudun nyt vain sairastamaan.
En. Oli rankka työviikko ja huomenna tarvitsee olla kunnossa ja virkeä,koska menemme miehen kanssa melomaan useammaksi tunniksi.
En koska sairastan flunssaa. Jos olisin terve, viettäisin iltaa kaverin mökillä ja joisin siellä valkoviiniä.
Tosta listasta jäi eka vaihtoehto pois missä oli, että kyllä, mutta vain lasillisen pari ruuan kanssa tai rentoutuakseni.
Ap