Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko Sipilää kannattavia ihmisiä?

Vierailija
12.10.2018 |

Ovatko ne uskonveljiä? Vai hyötyvätkö taloudellisesti? Vai onko joku häiriö?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelin eka tätä kommenttia ja mietin onko juha synonyymi tyhmälle tai pohjan maalaiselle mutta sitten muistin etä xehän on sipilän etunimi ap

Sinun kirjoituksia lukiessa paljastuu sivistymättömyys tai ainakin lukihäiriö.

Esim mikä sinusta on pohjan maa?

mite niikirjotuksia? näätkö jotenki mun kommentin monikos :D en taida ite olla se millä on häiriö :D

Yleensä täällä on tapana perään kirjoittaa ap vain silloin, kun Aloittaja kommentoi kirjoituksia eli senkin sitten teit väärin.

mitä voin tietää ku en oo tänne paljon kirjotellu? liittykö sekin jonki häiriöö? oot kyl ite tosi pikkumaine etkä tiiä mun elämäst joten oo hiljaa tääl puhutaa sipiläst

Jos kirjoitella aiot, niin olisi kannattanut opetella kielioppia.

Vierailija
42/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannatan,hyvää työtä on Sipilän hallitus tehnyt ja kääntänyt Suomen kuilun partaalta nousuun.

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu,niin se on aina ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä on kova,jees jees miesten aika ei ole nyt.

Vierailija
44/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilähän on saanut aikaan lukuisia hyviä uudistuksia, joilla Suomi on saatu takaisin nousuun. Ennen wanhaan konsensus-Suomessa kukaan ei uskaltanut edes ehdottaa rohkeita ja raikkaita ideoita, vaan vain voivoteltiin kilpaa tilannetta ilman että kukaan rehellisesti ehdotti mitään _ratkaisuja_, jotka oikeasti auttaisivat pidemmällä tähtäimellä. Sipilää tai hänen puoluettaan en ole koskaan äänestänyt, mutta on hän ollut mies paikallaan -- paljon enemmän kuin useimmat edeltäjänsä jopa vuosikymmeniin.

Politiikassa on se ongelma, että äänestäjiä mielistelläkseen harva poliitikko edes uskaltaa ehdottaa mitään sellaista, joka äkkiseltään tuntuu hankalalta, mutta joka on oikeasti kaikkien hyvåksi pidemmällä aikavälillä. Ne jees-miehet äänestetään kerta toisensa jälkeen uudelleen, mutta eivät he saa mitään aikaan, kun keskittyvät vain muiden myötäilyyn ja politikointiin ongelmien ratkaisemisen sijaan.

Juuri näin.

Vierailija
45/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelin eka tätä kommenttia ja mietin onko juha synonyymi tyhmälle tai pohjan maalaiselle mutta sitten muistin etä xehän on sipilän etunimi ap

Sinun kirjoituksia lukiessa paljastuu sivistymättömyys tai ainakin lukihäiriö.

Esim mikä sinusta on pohjan maa?

mite niikirjotuksia? näätkö jotenki mun kommentin monikos :D en taida ite olla se millä on häiriö :D

Yleensä täällä on tapana perään kirjoittaa ap vain silloin, kun Aloittaja kommentoi kirjoituksia eli senkin sitten teit väärin.

mitä voin tietää ku en oo tänne paljon kirjotellu? liittykö sekin jonki häiriöö? oot kyl ite tosi pikkumaine etkä tiiä mun elämäst joten oo hiljaa tääl puhutaa sipiläst

Jos kirjoitella aiot, niin olisi kannattanut opetella kielioppia.

oon opetellu ja kiitos vaa ja jos et mua ymmärrä nii sulla on joku häiriö!

Vierailija
46/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden, hän on päästänsä vajaa.

Vierailija
47/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ja se olen minä itse.

Haukkuja voi antaa, mutta olen sitä mieltä ettei Suomi pysty elämään samanlaista elämää kuin aikaisemmin eli pakko tehdä radikaalia päätöksiä.

Eikä se Sipilä niitä yksin keksi vaan on äänitorvena tuomassa asiat julki.

Sääliksi käy häntä, koska ei kenenkään ihmisen niskaan pitäisi noin paljon kaataa vastuuta.

Ja en ole uskovainen vaan ateisti yrittäjä joka tiedostaa ongelmat joita yrittäjille on.

Kannattaa muistaa ettei ilman yrittäjiä kovinkaan monta työpaikkaa lopulta Suomessa olisi.

Suomesta on ay liikkeen takia lähtenyt valtava määrä työpaikkoja ulkomaille missä ehdot on edullisemmat ja toiminta sitä kautta kannattavaa.

Minäkin olen aina vastustanut, ja vastustan edelleen, ay-liikkeen käyttämää valtaa. On vain pakko sanoa, että tämä hallitus täysin idioottimaisine toimineen ja ylimielisine puheineen tekee kaikkensa, että alkaisin lähes kannattaa ay-liikettä. Äärettömän vastenmielistä.

Nykyinen hallitus hölmöilyineen on kieltämättä ay-liikkeen ja sdp:n kannatuksen vahvin nostaja. Valitettavasti.

Vierailija
48/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mysteeri mullekin. Asun stadissa enkä tunne ketään, joka kannattaa Sipilää.

Minä taas tunnen useitakin täällä Helsingissä. Sipilän hallitus on saanut Suomen nousuun vuosien vihervassarien kuppaamisen jälkeen. Porvarihallitus on parasta Suomelle. Nyt vielä turhat tuet pois ja saadaan seuraavaksikin nelivuotiskaudeksi oikeistohallitus :D

Stadilaisenakin pystyn kuvittelemaan, ettei maaseudun työttömien tilanne ole parantunut lainkaan. Tuskinpa hekään tulevat äänestämään Sipilää tai kepuja.

Eiköhän näitä kepuleita äänestä enimmäkseen vain ne, jotka ovat saaneet kepun avulla suhmuroimalla jonkun hillotolppaviran sieltä maakunnista.

Kyllä maaseudulla on työt lisääntyneet,täällähän kaikki tuottavaa työtä tekevät firmat on.

Vierailija
49/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos tämä on tyhmä kysymys, mutta miksi Sipilää tarkalleen ottaen vihataan? Mitä huonoa hän on saanut aikaan, ja mitä muut pääministerit ovat tehneet paremmin?

Vierailija
50/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kokoomuslaisen nuoren miehen, joka pitää ihan oikeasti Sipilää hyvänä pääministerinä. Hänen jutuistaan kuulee, ettei ymmärä vähäosaisten elämästä mitään.

Vierailija
51/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ja minulle riittää kun näen miehen esim. telkkarissa niin vaihdan kanavaa niin ällöttävä mies. Kepun porukka ei ole saanut mitään hyvää aikaiseksi sillä yleinen maailman tilanne on se mikä vaikuttaa ns. "hyvempään tilanteeseen".

Vierailija
52/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos tämä on tyhmä kysymys, mutta miksi Sipilää tarkalleen ottaen vihataan? Mitä huonoa hän on saanut aikaan, ja mitä muut pääministerit ovat tehneet paremmin?

Sipilän hallitus on mm. halveksinut tutkijoita ja työttömiä, luonut aktiivimalleja, joista ei ole mitään hyötyä, mutta tulevat veronmaksajille kalliiksi. Sipilä ei osaa myöskään perustella päätöksiä edes näennäisen järkevästi, vaan höpöttää milloin mitäkin käsittämättömyyksiä. Viimeisimpänä nyt tuo hallituksen oma luottamuksenmittausäänestys. Aivan järjetöntä pelleilyä ja äänestäjien idioottina pitämistä.

Tässä näin alkuun. Kyllähän jokainen arjessa ymmärtää...

Vierailija
53/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipilän hallitus on mm. halveksinut tutkijoita ja työttömiä, luonut aktiivimalleja, joista ei ole mitään hyötyä, mutta tulevat veronmaksajille kalliiksi. Sipilä ei osaa myöskään perustella päätöksiä edes näennäisen järkevästi, vaan höpöttää milloin mitäkin käsittämättömyyksiä. Viimeisimpänä nyt tuo hallituksen oma luottamuksenmittausäänestys. Aivan järjetöntä pelleilyä ja äänestäjien idioottina pitämistä.

Tässä näin alkuun. Kyllähän jokainen arjessa ymmärtää...

Ulostit sitten koko vasemmistopropagandan, tai tärkeimmät osat ainakin. Oliko sinulla joku oikeakin syy vai toisteletko muiden mukana samaa soopaa koska pelkäät että tiput muuten joukosta?

Vähäosainen muuten tarvitsee työn josta saa oikeaa palkkaa ja vasemmisto ei sellaista edes yritä tarjota. Pienet hienosäädöt muutaman satasen tukiaiseen on silkkaa vi**uilua kun vieressä porukka nettoaa monta tonnia kuussa ja vasemmistolle tämä käy hemmetin hyvin koska ne ovat heidän hölmöjä äänestäjiään jotka nettoaa.

Sipilä on parempi kuin moni edeltäjänsä ja tuleva seuraajansa oli se sitten rinne tai orpo tai kuka vihreistä sitten siihen hommaan yrittääkään. Pakahtukoot vasemmisto katkeruuteensa. Muutahan noilla ei ole kansalle tarjota paitsi kateutta, panettelua ja katkeruutta samaan aikaan kun vasemmisto- ja varsinki ay-johto kirjaimellisesti levenee jättipalkkojensa avulla. 

Vierailija
54/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän ainoa todellinen vika on se että sipilä on kepusta. Sekin tietty on jo iso miinus muttei pelkästään sipilän vika. Jännä että selväjärkisimmät (tai maalaisjärkisimmät) poliitikot on yleensä yrittäjiä kun taas tutkija/virkamies/broileritaustaisilla on usein ideologia etusijalla. 

Vierailija
55/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne. Sipi, orppi, vartti, berni, linddi, soikki ja muut, ei tule muuta mieleen kuin et WTF? Miksi noi sosiopsykot saavat hakata kepeillä köyhiä ja virnuilla et se on jollain tasolla oikein!?

Nyt oikeesti! Jokaiselle suomalaiselle ihmiselle kuuluu 1 asunto ja ruoka, vaikkei tekis tikkua ristiin sen eteen, se vain kuuluu! Jokainen ihminen on yhtä arvokas.

Niille jotka haluavat enemmän, niille kuuluu myös se 1 asunto ja ruoka niin ettei sitä tarvitse tienata, kaikki raha mitä työtä tekemällä saa, pitää tulla niiden lisäksi.

Rahasta se ei ole kiinni, rikkailla on kyllä enemmän kuin ehtivät tuhlata eläessään ja orjat tekee jatkuvasti lisää. Kenenkään ei pidä omistaa liikaa.

Kenen ne kuuluu maksaa?

Otetaanko raha taikaseinästä?

Pitäisi ymmärtää ettei riitä rahat enää ylläpitää tälläistä yhteiskuntaa.

Miten kävi Neuvostoliiton missä kuului kaikille asunto jne?

No jos sä noin ajattelet, niin sulta pitää ottaa rahat ja asunto pois. Sittenpähän elät sellaisessa maailmassa kuin haluat.

Vierailija
56/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenperheessä on parikin kepulaista, valitettavasti. Äiti kaupunginvaltuustossa ja sisko muulla tavoin, en voi sanoa tarkemmin. Häpeällistä...

Vierailija
57/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun Helsingissä ja mun työkaveri kannattaa (ja äänestikin) Sipilää. On ihan vakuuttunut siitä, että tämä on oikeassa ja toistelee niitä annettuja fraaseja tosissaan joka välissä. Toki hän ei itse ole kovin lukenut tai perillä esimerkiksi taloustieteestä, joten pelkällä arkijärjellä ajattelevaan tuollainen isällinen maukka perusjätkä varmaan uppoaakin.

Muita en minäkään tunne.

Sun työkaveri on ilmeisesti Oulun vaalipiiristä, jos kerran Sipilää äänestänyt?

Vierailija
58/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun Helsingissä ja mun työkaveri kannattaa (ja äänestikin) Sipilää. On ihan vakuuttunut siitä, että tämä on oikeassa ja toistelee niitä annettuja fraaseja tosissaan joka välissä. Toki hän ei itse ole kovin lukenut tai perillä esimerkiksi taloustieteestä, joten pelkällä arkijärjellä ajattelevaan tuollainen isällinen maukka perusjätkä varmaan uppoaakin.

Muita en minäkään tunne.

Sun työkaveri on ilmeisesti Oulun vaalipiiristä, jos kerran Sipilää äänestänyt?

Kun kerran on äänestänyt, niin kyllä. Miksi totesit itsestäänselvyyden?

Vierailija
59/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla täällä Pohjanmaallakin olen kuullut vain "s**tanan Sipilää". Ehkä ne kannattajat on sitten jossain kaapissa ja Sipilästä tykkääminen on vähän vastaavaa noloa kuin h0moseksuaalisuus aikoinaan.

Vierailija
60/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne. Sen sijaan tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat äänestäneet nykyisiä hallituspuolueita, mutta viime vuosien tapahtumien jälkeen eivät aio enää koskea niihin metrin kepilläkään. 

Näitä minäkin tunnen paljon. Erityisesti kokoomuksen äänestäjät karkaavat - eräskin 20 vuotta kokoomusta äänestänyt ja oikein viimeisen päälle sivistysporvari totesi nyt pettyneensä nykypolitiikkaan niin pahasti, ettei enää koskaan aio kyseiselle puolueelle ääntään antaa.

Mitä Sipilään tulee, niin hänen retoriikkansa edustaa muuten upeasti marxilaista ideologia-käsitettä. Asiat esitetään täysin vaihtoehdottomina ja ”luonnollisina” tosiasioina. On ollut kiinnostavaa seurata näiden puheenparsien tarttumista kuulijoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan