Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko Sipilää kannattavia ihmisiä?

Vierailija
12.10.2018 |

Ovatko ne uskonveljiä? Vai hyötyvätkö taloudellisesti? Vai onko joku häiriö?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mysteeri mullekin. Asun stadissa enkä tunne ketään, joka kannattaa Sipilää.

Minä taas tunnen useitakin täällä Helsingissä. Sipilän hallitus on saanut Suomen nousuun vuosien vihervassarien kuppaamisen jälkeen. Porvarihallitus on parasta Suomelle. Nyt vielä turhat tuet pois ja saadaan seuraavaksikin nelivuotiskaudeksi oikeistohallitus :D

Stadilaisenakin pystyn kuvittelemaan, ettei maaseudun työttömien tilanne ole parantunut lainkaan. Tuskinpa hekään tulevat äänestämään Sipilää tai kepuja.

Eiköhän näitä kepuleita äänestä enimmäkseen vain ne, jotka ovat saaneet kepun avulla suhmuroimalla jonkun hillotolppaviran sieltä maakunnista.

Vierailija
22/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Sipi, orppi, vartti, berni, linddi, soikki ja muut, ei tule muuta mieleen kuin et WTF? Miksi noi sosiopsykot saavat hakata kepeillä köyhiä ja virnuilla et se on jollain tasolla oikein!?

Nyt oikeesti! Jokaiselle suomalaiselle ihmiselle kuuluu 1 asunto ja ruoka, vaikkei tekis tikkua ristiin sen eteen, se vain kuuluu! Jokainen ihminen on yhtä arvokas.

Niille jotka haluavat enemmän, niille kuuluu myös se 1 asunto ja ruoka niin ettei sitä tarvitse tienata, kaikki raha mitä työtä tekemällä saa, pitää tulla niiden lisäksi.

Rahasta se ei ole kiinni, rikkailla on kyllä enemmän kuin ehtivät tuhlata eläessään ja orjat tekee jatkuvasti lisää. Kenenkään ei pidä omistaa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enää, mutta tunsin nuorena silloisen poikaystäväni ja hänen perheensä. Poikaystäväni epäili koko seurustelumme ajan minun olevan sosiaalidemokraatti. Asuin pienellä teolllisuuspaikkakunnalla mutta kotonamme ei ollut mitään poliittista emmekä kuuluneet mihinkään puolueeseen. Tätä jauhamista ja syyttelyä että olen sos.demokraatti kuuntelin vuosi kaudet. 

Jännä juttu että tutustuin nyt vanhemmalla iällä erääseen kokoomustaustaiseen henkilöön niin hänkin syytti milloin minua vihervassuksi ja milloin sosdemiksi. 

Onkohan tällainen poliittinen syyttely kuinka yleistä jos todella ollaan jonkun puolueen kannattajia? 

Vierailija
24/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Siis korjaus tuohon ylempään että poikaystäväni perhe oli siis keskustalainen.

Vierailija
25/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Suoni on lähtenyt nousuun, työllisyys paranee ja velantto taittuu.

Oletko Juha vai sukua?

No en, oletko sinä pihalla faktoista?

Sipilän faktat ovat tilastojen vääristelyä ja kunnian ottamista hänestä riippumattomista asioista.

Vierailija
26/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Sen sijaan tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat äänestäneet nykyisiä hallituspuolueita, mutta viime vuosien tapahtumien jälkeen eivät aio enää koskea niihin metrin kepilläkään. 

Vierailija
27/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja se olen minä itse.

Haukkuja voi antaa, mutta olen sitä mieltä ettei Suomi pysty elämään samanlaista elämää kuin aikaisemmin eli pakko tehdä radikaalia päätöksiä.

Eikä se Sipilä niitä yksin keksi vaan on äänitorvena tuomassa asiat julki.

Sääliksi käy häntä, koska ei kenenkään ihmisen niskaan pitäisi noin paljon kaataa vastuuta.

Ja en ole uskovainen vaan ateisti yrittäjä joka tiedostaa ongelmat joita yrittäjille on.

Kannattaa muistaa ettei ilman yrittäjiä kovinkaan monta työpaikkaa lopulta Suomessa olisi.

Suomesta on ay liikkeen takia lähtenyt valtava määrä työpaikkoja ulkomaille missä ehdot on edullisemmat ja toiminta sitä kautta kannattavaa.

Vierailija
28/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne. Sipi, orppi, vartti, berni, linddi, soikki ja muut, ei tule muuta mieleen kuin et WTF? Miksi noi sosiopsykot saavat hakata kepeillä köyhiä ja virnuilla et se on jollain tasolla oikein!?

Nyt oikeesti! Jokaiselle suomalaiselle ihmiselle kuuluu 1 asunto ja ruoka, vaikkei tekis tikkua ristiin sen eteen, se vain kuuluu! Jokainen ihminen on yhtä arvokas.

Niille jotka haluavat enemmän, niille kuuluu myös se 1 asunto ja ruoka niin ettei sitä tarvitse tienata, kaikki raha mitä työtä tekemällä saa, pitää tulla niiden lisäksi.

Rahasta se ei ole kiinni, rikkailla on kyllä enemmän kuin ehtivät tuhlata eläessään ja orjat tekee jatkuvasti lisää. Kenenkään ei pidä omistaa liikaa.

Kenen ne kuuluu maksaa?

Otetaanko raha taikaseinästä?

Pitäisi ymmärtää ettei riitä rahat enää ylläpitää tälläistä yhteiskuntaa.

Miten kävi Neuvostoliiton missä kuului kaikille asunto jne?

Vierailija
29/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin eka tätä kommenttia ja mietin onko juha synonyymi tyhmälle tai pohjan maalaiselle mutta sitten muistin etä xehän on sipilän etunimi ap

Vierailija
30/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne. Sen sijaan tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat äänestäneet nykyisiä hallituspuolueita, mutta viime vuosien tapahtumien jälkeen eivät aio enää koskea niihin metrin kepilläkään. 

Sama täällä. En tunne ketään joka olisi Sipilän linjoilla.

Vierailija
31/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihmettelin eka tätä kommenttia ja mietin onko juha synonyymi tyhmälle tai pohjan maalaiselle mutta sitten muistin etä xehän on sipilän etunimi ap

Sinun kirjoituksia lukiessa paljastuu sivistymättömyys tai ainakin lukihäiriö.

Esim mikä sinusta on pohjan maa?

Vierailija
32/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtäkään. Aika monen mielestä hän on köyhiä kyykyttävä tekopyhä miljonääri.

Voi hitto ku tuosta vielä muistutit:(   Aikoinaan kun Sipilältä kyseltiin sen vakuutuskuoresta jonka takana sijoitukset on niin se meinas ettei hänellä ole eturistiriitaa koska ei tiedä mitä vakuutuskuoressa on.

Tästähän voi vetää kaksi eriä johtopäätöstä

Meillä on pääministerinä niin epäpätevä henkilö ettei hän edes tiedä mitä sijoituksia omistaa

tai

Meillä on sellainen pääministeri että hän päättää asioista vaikka on jäävi koska omistaa sijoituksia useista suomalaisista firmoista

En minäkään tiedä mihin sijoittajat laittaneet minun rahoja.

Riittää kun sieltä tulee rahaa takaisin päin.

Vierailija
33/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mite niikirjotuksia? näätkö jotenki mun kommentin monikos :D en taida ite olla se millä on häiriö :D

Vierailija
34/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mite niikirjotuksia? näätkö jotenki mun kommentin monikos :D en taida ite olla se millä on häiriö :D

Yleensä täällä on tapana perään kirjoittaa ap vain silloin, kun Aloittaja kommentoi kirjoituksia eli senkin sitten teit väärin.

Vierailija
35/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä täällä on tapana perään kirjoittaa ap vain silloin, kun Aloittaja kommentoi kirjoituksia eli senkin sitten teit väärin.

mitä voin tietää ku en oo tänne paljon kirjotellu? liittykö sekin jonki häiriöö? oot kyl ite tosi pikkumaine etkä tiiä mun elämäst joten oo hiljaa tääl puhutaa sipiläst

Vierailija
36/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ja se olen minä itse.

Haukkuja voi antaa, mutta olen sitä mieltä ettei Suomi pysty elämään samanlaista elämää kuin aikaisemmin eli pakko tehdä radikaalia päätöksiä.

Eikä se Sipilä niitä yksin keksi vaan on äänitorvena tuomassa asiat julki.

Sääliksi käy häntä, koska ei kenenkään ihmisen niskaan pitäisi noin paljon kaataa vastuuta.

Ja en ole uskovainen vaan ateisti yrittäjä joka tiedostaa ongelmat joita yrittäjille on.

Kannattaa muistaa ettei ilman yrittäjiä kovinkaan monta työpaikkaa lopulta Suomessa olisi.

Suomesta on ay liikkeen takia lähtenyt valtava määrä työpaikkoja ulkomaille missä ehdot on edullisemmat ja toiminta sitä kautta kannattavaa.

Minäkin olen aina vastustanut, ja vastustan edelleen, ay-liikkeen käyttämää valtaa. On vain pakko sanoa, että tämä hallitus täysin idioottimaisine toimineen ja ylimielisine puheineen tekee kaikkensa, että alkaisin lähes kannattaa ay-liikettä. Äärettömän vastenmielistä.

Vierailija
37/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä ei ole yhtään lestaa joten en tunne.

Vierailija
38/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee millaisia ne Sipilän vihaajat ovat. Kirjoitustaidottomia luusereita.

Vierailija
39/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilähän on saanut aikaan lukuisia hyviä uudistuksia, joilla Suomi on saatu takaisin nousuun. Ennen wanhaan konsensus-Suomessa kukaan ei uskaltanut edes ehdottaa rohkeita ja raikkaita ideoita, vaan vain voivoteltiin kilpaa tilannetta ilman että kukaan rehellisesti ehdotti mitään _ratkaisuja_, jotka oikeasti auttaisivat pidemmällä tähtäimellä. Sipilää tai hänen puoluettaan en ole koskaan äänestänyt, mutta on hän ollut mies paikallaan -- paljon enemmän kuin useimmat edeltäjänsä jopa vuosikymmeniin.

Politiikassa on se ongelma, että äänestäjiä mielistelläkseen harva poliitikko edes uskaltaa ehdottaa mitään sellaista, joka äkkiseltään tuntuu hankalalta, mutta joka on oikeasti kaikkien hyvåksi pidemmällä aikavälillä. Ne jees-miehet äänestetään kerta toisensa jälkeen uudelleen, mutta eivät he saa mitään aikaan, kun keskittyvät vain muiden myötäilyyn ja politikointiin ongelmien ratkaisemisen sijaan.

Vierailija
40/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee millaisia ne Sipilän vihaajat ovat. Kirjoitustaidottomia luusereita.

oliko tääkin vihattu mulle? mulla on ihan todettu lukihäiriö et iedoks myös sile toisille vittuilialle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi